Recensie Nahomi, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeffz96

Vaste klant
121
05/05/23
144
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6405923-nahomi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor de tweede dag achter elkaar een dvp bezocht. Dit keer op bezoek bij Nahomi( toevallig opnieuw een dame uit Venezuela). Ze ziet er best wel anders uit dan op de foto's. Ze lijkt wat voller en een iets lichter tintje te hebben. Verder is ze erg aardig en spreekt ze redelijk Engels.

Net als de vorige date was ook bij haar het ontvangst in een bloedhete kamer. Snap niet waarom zoveel dvp's dit hebben maargoed..

Dit was een date met twee kanten. Ze doet alles wel echt met passie. Zoenen, pijpen etc. Het is niet iemand die laat zien er eigenlijk geen zin in te hebben. Ze wilt je echt laten genieten. Ze ging er echt vol tegenaan.

Een tegenvaller vond ik wel dat ze die halfuur niet heeft volgemaakt. Nog binnen 20 minuten was het al voorbij. Dus zou eigenlijk nog op z'n minst 12/13 minuten over hebben. Na het klaarkomen zei ze dat het genoeg is geweest.

Daardoor hebben we maar één standje gedaan. Ik geef haar een voldoende door haar passie maar ben toch enigszins teleurgesteld dat ze geen halfuur heeft volgemaakt.

Qua tijdsduur heeft ze mij eigenlijk een vluggertje als service gegeven. Als ze die halfuur had volgemaakt zou ik zeker terugkomen maar, ik laat het bij 1x.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan