Recensie Nalini (Marina), Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
324
01/07/21
200
31
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/go-way-to-ecstasy_7343284
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Keuzestress, zo zou je het bijna kunnen noemen. Bij binnenkomst vraagt Marina of je al weet wat voor massage je wilt: ik niet dus kreeg ik een behoorlijke lijst aan mogelijkheden :unsure:
Uiteindelijk voor de geblindeerde, erotische variant gekozen waarbij het doel is om alleen te ontvangen zodat Marina al haar energie op jouw lichaam kan blijven focussen. Het is me grotendeels gelukt maar het was zo een fijne, intense ervaring dat ik op enigerlei moment toch heel even mijn armen om haar heen heb geslagen.

Ik moet zeggen dat ik het een hele bijzondere ervaring vond. Je ligt op een verwarmde massagetafel en voelt alleen dat ze met heel haar lichaam bezig is om jouw lichaam te verwennen en ultiem te laten ontspannen. Dat begint met rustig aan opwarmen van je voeten, benen en dan de rest van je lichaam. Vervolgens krijg je een behoorlijk warme olie over je heen en voel je haar overal heen en tussendoor glijden waarbij de prostaat wordt verkend. En op gezette tijden praat ze allerlei (Russische?) woordjes, kreuntjes en geeft ze je her en der kusjes.

Omdraaien dan maar en de ogen worden netjes afgedekt waarna dit sensuele spel zich voorzet. Op een gegeven moment voelde ik haar ene hand onder mijn rug, de andere hand was mijn prostaat aan het verwennen en het leek ook nog eens of ik werd gepijpt. Hoe ze dat doet (ik las hier ergens met haar oksel) ik weet het niet maar het voelde wel zo en dat was toch wel wonderlijk.
In het uur kreeg ze het voor elkaar om tot drie keer toe mijn hoogtepunt uit te stellen, iets wat ik nog niet eerder mee had gemaakt. De vierde keer kwam het echt overal vandaan en was het een intens hoogtepunt wat lang na-ijlde.
Daarna kreeg ik nog de nodige zachte en warme nazorg, een douche maakte het af en daarna op huis aan. Kortom, super ervaring!
Ben benieuwd welke massage ik de volgende keer ga kiezen, denk wel dat ik dan voor een langere sessie ga.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotic-emotions_7317451
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er een aantal weken geleden geweest. Kon redelijk discreet (gratis) parkeren en binnen komen. Ik had van te voren al gekeken naar wat voor massages ze aanbood om niet te lang te hoeven nadenken. Ik ben voor een b2b massage gegaan met prostaatmassage (weet eerlijk gezegd niet meer welke het was).

Het was een hele bijzondere ervaring. Het begint op je rug met lekkere warm massageolie waar je prostaat ook al wordt warmgestoomd. Ik kan beamen dat ze inderdaad ook kust en wat (waarschijnlijk) Russisch in je oor fluistert.

Als je je omdraait, krijg je iets van een blinddoek om, zodat je het waarschijnlijk intenser kunt beleven. Ook dan glijdt ze lekker met haar lichaam over je heen. Het klinkt ook een beetje alsof je gepijpt wordt als je de geluiden hoort die ze maakt wanneer ze bezig is. Ze probeert het hoogtepunt uit te stellen, maar dat was bij mij niet gelukt. Toch nog een 2e keer gekomen, dus dat was wel fijn.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het maken van de afspraak was niet eenvoudig. Wel reageerde zij vrijwel meteen op mijn what's-app. Het prikken van een dag en tijdstip was een klus. Uiteindelijk afspraak gemaakt voor de zondag maar helaas kon dat niet doorgaan. Zij appte bijtijds en de afspraak hebben we verplaatst naar maandag. Ook goed: ik ben flexibel. Via app krijg je de straat in de buurt en via de telefoon wijst ze je de weg als je in de buurt bent. De ontvangst is hartelijk. Schoentjes en jas uit en dan geeft ze een uitleg over de verschillende massages. Gekozen voor de Sensuele Variant. Je kan je uitkleden en plaatsnemen op de massagetafel. En zoals mijn voorgangers al zeiden: ze haalt alles uit de kast. Het begint al met hete stenen in je handen. Bij je achterkant begint het erotische deel al: alles op een lieve, rustige, opbouwende manier. De lieve woordjes en kusjes ontbraken ook niet. Omgedraaid en genoten van de tweede helft. De prostaatstimulatie was nieuw voor mij en was intensief. na lang uitstel kon het orgasme ook niet uitblijven. Dan houdt het nog niet op: ze verzorgt een heerlijk "naspel" waarbij ze met warme doeken aan de gang gaat. Ze helpt je lekker met insoppen en neemt zelfs nog even de tijd om lekker na te kletsen.
's Middags ontdekte ik rode, gevoelige plekken op mijn handpalm. Na veel gepieker wist ik het: de hete stenen waren wellicht te heet. Als ik een negatief punt zou moeten verzinnen: het kreunen en hijgen kwam wat goedkoop en geacteerd over. Hoeft niet…
 
Een bezoek aan Marina kan ik zeker aanbevelen. Ze neemt ruim de tijd. Normaal koos ik voor massages die twee uur duurden. Ik ben jarenlang vaste klant bij haar geweest, totdat ze begin 2021 eerst een afspraak afzegde en later gewoon niet reageerde op een WhatsApp om een afspraak te maken. Na misschien een maand appte ze terug dat ze andere dingen in de wereld van massages ging doen. Ze heeft me zelfs later nog in 2021 twee andere dames voorgesteld, beide waren prima, maar ze waren slechts tijdelijk in Nederland. Ik wil gewoon Marina! Al die tijd zag ik dat haar advertenties hetzelfde bleven. Ze is niet echt andere, niet-erotische massages gaan geven. Met wisselend succes heb ik sindsdien andere dames gevonden die hetzelfde soort van massages geven. Ik denk dat ze me gewoon niet meer wilde zien. Heeft iemand tips?
 
Een bezoek aan Marina kan ik zeker aanbevelen. Ze neemt ruim de tijd. Normaal koos ik voor massages die twee uur duurden. Ik ben jarenlang vaste klant bij haar geweest, totdat ze begin 2021 eerst een afspraak afzegde en later gewoon niet reageerde op een WhatsApp om een afspraak te maken. Na misschien een maand appte ze terug dat ze andere dingen in de wereld van massages ging doen. Ze heeft me zelfs later nog in 2021 twee andere dames voorgesteld, beide waren prima, maar ze waren slechts tijdelijk in Nederland. Ik wil gewoon Marina! Al die tijd zag ik dat haar advertenties hetzelfde bleven. Ze is niet echt andere, niet-erotische massages gaan geven. Met wisselend succes heb ik sindsdien andere dames gevonden die hetzelfde soort van massages geven. Ik denk dat ze me gewoon niet meer wilde zien. Heeft iemand tips?
Ik heb wel goede (soortgelijke) ervaringen met Anna. Heeft blijkbaar met Marina samengewerkt en masseert nu in Roosendaal als ik het goed heb.
Review Anna
 
Ben een paar weken terug ook bij haar geweest. Was niet mijn ding. Ze is vriendelijk en geeft technisch gezien echt wel een goede en geile b2b massage. Maar het komt op mij erg gemaakt en fake over. Vanaf seconde 1 veel gekreun en gehijg. Kan me best voorstellen dat anderen een prima ervaring hebben bij haar, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Een bezoek aan Marina kan ik zeker aanbevelen. Ze neemt ruim de tijd. Normaal koos ik voor massages die twee uur duurden. Ik ben jarenlang vaste klant bij haar geweest, totdat ze begin 2021 eerst een afspraak afzegde en later gewoon niet reageerde op een WhatsApp om een afspraak te maken. Na misschien een maand appte ze terug dat ze andere dingen in de wereld van massages ging doen. Ze heeft me zelfs later nog in 2021 twee andere dames voorgesteld, beide waren prima, maar ze waren slechts tijdelijk in Nederland. Ik wil gewoon Marina! Al die tijd zag ik dat haar advertenties hetzelfde bleven. Ze is niet echt andere, niet-erotische massages gaan geven. Met wisselend succes heb ik sindsdien andere dames gevonden die hetzelfde soort van massages geven. Ik denk dat ze me gewoon niet meer wilde zien. Heeft iemand tips?
Dan kan ik Marina in Hoogstraten wel aanbevelen. Zelfde bouw als Nalini, lijkt er ook wat op. Alles mogelijk, wel iets minder intense massage.
 
Deze dame klinkt erg interessant…

Kan/wil iemand wat vertellen over hoe zij er uit ziet? Kan ik aan de hand van haar fotos en de reviews niet terughalen.

En ook wat betreft algemene hygiene, geur, etc…

Alvast bedankt!
 
Deze dame klinkt erg interessant…

Kan/wil iemand wat vertellen over hoe zij er uit ziet? Kan ik aan de hand van haar fotos en de reviews niet terughalen.

En ook wat betreft algemene hygiene, geur, etc…

Alvast bedankt!
Algemene hygiëne is zeer goed. Ze is een wat oudere, maar betrekkelijk slanke dame met grote natuurlijke borsten zoals je die kan verwachten voor iemand van haar leeftijd. De ene keer is ze heel classy gekleed, maar ik heb haar ook al in een (strakke) jogging geweten. Kortom een dame die mooi ouder wordt.
 
Ze is inderdaad een dame die mooi ouder wordt.
Ik bezoek Marina/Nalini niet meer maar ik schat haar op zo'n 50 jaar, inderdaad slank. Van oorsprong Russisch, heeft ze iets van een accent maar ze spreekt gewoon Nederlands. Haar gezicht heeft ook wel iets Russisch. Of ze grote borsten heeft? Valt wel mee ik zie haar borsten niet veel als ik op mijn buik lig of op mijn rug met een maskertje op! Onder de douche wil ze je nog wel een scrub geven, dan heb je enig uitzicht op haar lichaam. Het kan zijn dat ze sommige bezoekers alles laat zien tijdens de massage dat heb ik niet meegemaakt, maar ik vroeg ook niet naar de meest extreme masssages die ze kon geven. Ik hield meer van de rustige langzame massages. De laatste keren dat ik bij haar was had ze soms iets gemakkelijks aan of een lange jurk (met daaronder niets vermoed ik). Je kleedt je uit achter een scherm of een gordijn en als je uitgekleed bent is Marina ook naakt. Ze zet een ontspannen muziekje op en de massage begint.
 
Ben een paar weken terug ook bij haar geweest. Was niet mijn ding. Ze is vriendelijk en geeft technisch gezien echt wel een goede en geile b2b massage. Maar het komt op mij erg gemaakt en fake over. Vanaf seconde 1 veel gekreun en gehijg. Kan me best voorstellen dat anderen een prima ervaring hebben bij haar, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
Marina/Nalini maakt inderdaad soms extra kreungeluiden, voor zover ik het me kan herinneren deed ze dat vooral tijdens de eerste paar sessies bij haar. Dan weet ze dat je er geen behoefte aan hebt. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige bezoekers stimulerend werkt, bij mij nooit. Misschien kan de volgende bezoeker haar dit uitleggen? Wat ik echter altijd ontzettend geil vond was dat ze zachte Russische woordjes in je oren spreekt als ze bovenop je ligt. Ik krijg er nog de rillingen van.
 
Algemene hygiëne is zeer goed. Ze is een wat oudere, maar betrekkelijk slanke dame met grote natuurlijke borsten zoals je die kan verwachten voor iemand van haar leeftijd. De ene keer is ze heel classy gekleed, maar ik heb haar ook al in een (strakke) jogging geweten. Kortom een dame die mooi ouder wordt.
Ze is inderdaad een dame die mooi ouder wordt.
Ik bezoek Marina/Nalini niet meer maar ik schat haar op zo'n 50 jaar, inderdaad slank. Van oorsprong Russisch, heeft ze iets van een accent maar ze spreekt gewoon Nederlands. Haar gezicht heeft ook wel iets Russisch. Of ze grote borsten heeft? Valt wel mee ik zie haar borsten niet veel als ik op mijn buik lig of op mijn rug met een maskertje op! Onder de douche wil ze je nog wel een scrub geven, dan heb je enig uitzicht op haar lichaam. Het kan zijn dat ze sommige bezoekers alles laat zien tijdens de massage dat heb ik niet meegemaakt, maar ik vroeg ook niet naar de meest extreme masssages die ze kon geven. Ik hield meer van de rustige langzame massages. De laatste keren dat ik bij haar was had ze soms iets gemakkelijks aan of een lange jurk (met daaronder niets vermoed ik). Je kleedt je uit achter een scherm of een gordijn en als je uitgekleed bent is Marina ook naakt. Ze zet een ontspannen muziekje op en de massage begint.
Dank voor jullie feedback.

Ik ga eens kijken of ik een afspraak kan maken met deze dame!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/go-way-to-ecstasy_7343284
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sinds mei volg ik inmiddels met belangstelling dit forum.

Naar aanleiding van de advertentie en de recensies hier moeite gedaan om een afspraak te maken met Nalini.
Na ruim 2,5 maanden heen en weer geapt te hebben is het dan afgelopen zondag daadwerkelijk tot een afspraak gekomen.

Aangekomen bij haar bleek dat er eigenlijk maar drie soorten massages bij haar mogelijk zijn, Een relaxmassage, Een erotische massage, of een Tantra massage.
Uiteindelijk gekozen voor de erotische massage met (soort van) Nurugel. Wilde dat wel eens ervaren.

Op zich was de massage prima al is ze wel van het (bijna) kokend heet aanbrengen van de gel, maar misschien ben ik te fijngevoelig :)

Ik had naar aanleiding van de foto's bij de advertentie een iets andere voorstelling bij haar gemaakt. Ze is wat ouder en dat zie je terug in haar lichaam.

Verder lieve en aardige vrouw maar denk dat het bij een éénmalig bezoek blijft.

Ik weet het ik ben nieuw, maar de enige manier om van die status af te komen is berichten schrijven. Op zich niet zo'n probleem aangezien ik ook met veel plezier hier de recensies van anderen lees en daar mijn voorzeel mee probeer te doen. Ik hoop dan ook dat je/jullie hier wat aan hebben.
 
Ik kwam al heel lang bij haar in Breda maar ze ontvangt tegenwoordig in een straat waar familie van mij woont :-( heel jammer want ze is echt top!! Heb destijds met haar mogen experimenteren naar nieuwe massage "activiteiten" zoals the water of love.... weet niet of ze die nog steeds geeft, maar als je een liefhebber bent van plasseks zou ik hier zeker even naar vragen. Ze is lief, discreet en hygiene staat hoog aangeschreven. Hoewel ik soms wel afvraag of de speeltjes die ze inwendig gebruikt tijdens de massage ook goed gereinigd worden..... al met al kan ik ze echt aanbevelen en voor mij mag ze snel verhuizen, dan kan ik er weer naartoe
 
Enkel ero massage mogelijk en niet iets meer zoals pijpen of intiem?
als je er vaak komt en je bouwt wat op met haar pijpt ze, beffen mag al wat eerder maar alles valt of staat of ze je leuk vind of niet.. wel een topper, ik zou de moeite nemen om in contact te komen. echter prijs is wel wat duurder geworden dan een paar jaar terug.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/zone-of-tantra-pleasure_7315732
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben al een paar keer bij Nalini geweest voor een sensuele of erotische tantra massage. Ze steekt met kop en schouders boven andere masseuses uit. Ze is erg duidelijk/zakelijk maar wel op een vriendelijke manier. Ze weet je plekjes wel te vinden en gebruikt technieken om je hoogtepunt uit te stellen. Kom je dan toch sneller klaar dan is dat geen probleem en gaat ze door met de massage. Meerdere keren klaarkomen is dus geen probleem. Door een blinddoek te gebruiken, worden je andere zintuigen extra op scherp gezet. Iedere keer was een hele fijne ervaring met haar! Als je niet op zoek bent naar sex maar alleen wil genieten van een erotische massage dan ben je bij haar op het juiste adres. Wel prijzig maar ik vind het dat wel waard.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/go-way-to-ecstasy_7343284
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anderhalf maand terug bij Nalini geweest. Zij biedt massages aan, en die doet zij geweldig! Je hoeft niets te doen, geen stress voelen, en het over je heen laten komen wat zij doet.
Toen ik haar appte zei ik dat ik niet echt wist welke massage is wilde, omdat de lijst een beetje overweldigd is. Ze zei mij dat ze dit ter plaatste met mij beter kon doornemen.
Ik weet niet welke variant ik had genomen, maar het was 2 uur lang een "blinddoek" tantra en b2b en prostaat massage, waar ik eigenlijk nieuw in was en redelijk 'bezorgd' over was. Maar daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Het is een professional, die inderdaad geeft voor jou plezier en ontspanning.
Ze is niet zo knap als je zou denken (vond ik), maar daar kom je ook helemaal niet voor, je kan door de blinddoek toch niets zien, en je bent overgeleverd aan je fantasie en aan je gevoelens. Ik heb me 2 uur lang als een koning gevoeld die in de watten in gelegd. Ik wist niet wat ik ervan kon verwachten, maar iemand die je 2 uur lang aan het masseren en teasen is, geweldig!

Ik vond de massage echt heel goed, en zeker een aanrader! Ik hoor graag tips over andere tantra / massage toppers die die niveau hebben of beter zijn!
 
Onlangs geweest, en het moet denk ik wel je ding zijn. Ik vond er niet zo veel aan, opzich was massage wel goed, alleen die geluiden erbij, gekreun enzo. Ook vind ik het niet fijn geblinddoekt te worden, en juist wel lekker om dame ook te mogen aanraken. En wat mijn grootste afknapper toch wel was, de knoflook die ze had gegeten! Wel discreet en zeer correcte afspraken!
 
Ik ben afgelopen week ook eens afgezakt naar Breda voor zo'n spannende massage bij Nalini, een massage van 90 minuten, kosten €200,-. Niet mijn ding als ik het eerlijk mag zeggen, het matras ligt ongemakkelijk, ik had voortdurend kramp. Wat voor spullen ze allemaal gebruikt weet ik niet maar de lucht die er hing was niet prettig. De massage was ook maar matig hoewel ze hem toch echt in de mond neemt en niet onder haar oksel zoals eerder beschreven. De douche ruimte was ook niet al te fris, de afvoer verstopt en verder erg rommelig met weinig ruimte. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar, er zijn betere adresjes voor dit geld.
 
Komende week heb ik een afspraak met Nalini. Ze vroeg welke massage ik wilde. Ik heb van haar advertentie de variant gekozen van 90 minuten met tantra en prostaatstimulatie. Dat kost volgens de website 150 euro. Maar ik zie hierboven voornamelijk nog hogere tarieven voor 90 minuten. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn qua massage, want obv de advertentie kom je er niet uit. Wat krijg je voor 200 euro voor 90 minuten nog extra, bovenop het eerder genoemde? Alvast bedankt
 
Ik ben afgelopen week ook eens afgezakt naar Breda voor zo'n spannende massage bij Nalini, een massage van 90 minuten, kosten €200,-. Niet mijn ding als ik het eerlijk mag zeggen, het matras ligt ongemakkelijk, ik had voortdurend kramp. Wat voor spullen ze allemaal gebruikt weet ik niet maar de lucht die er hing was niet prettig. De massage was ook maar matig hoewel ze hem toch echt in de mond neemt en niet onder haar oksel zoals eerder beschreven. De douche ruimte was ook niet al te fris, de afvoer verstopt en verder erg rommelig met weinig ruimte. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar, er zijn betere adresjes voor dit geld.
Ik heb dezelfde ervaring, echter dat ze hem even in dr mond neemt doet ze wel heel lekker (althans vond ik) maar keerzijde is dat ik dat wel graag safe heb!

Helaas heb ik nog niet veel bijzonders in de regio gevonden. Als iemand tips heeft, van harte welkom. (mag ook per pb)
 
Afgelopen week heb ik de reis naar Breda gemaakt voor Nalini. Ik had eigenlijk mijn wandelgeld voor deze maand al verbruikt maar na de mislukking bij Salon Leiden, heb ik de budgetverdubbelaar ingezet en heb 90 minuten lang genoten van een zeer intensieve massage van Nalini. Zoals eerder vermeld in dit draadje, zet ze werkelijk alles in om er een feest van te maken. Het kost dan weliswaar 200 euro voor 90 minuten, maar ik heb er erg van genoten. Haar prostaatmassage was de beste die ik ooit heb gehad. Ze weet precies hoe ze haar vinger moet plaatsen en hoe ze een constante druk moet uitoefenen. Ik kon niet onder mijn oogdoppen kijken maar ik vraag me wel af of ze mijn geoliede Fransje echt in de mond nam of dat het erop leek..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan