Namibië

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotnurse

Vaste klant
Forumpionier
163
08/07/21
206
5
De beslissing is gevallen. Eind van de zomer naar dit prachtige land. Ik weet al dat ik zeker van de natuur en de cultuur zal gaan genieten.
Bedoeling is om enkele dagen in Windhoek te verblijven en dan met een 4x4 rondtrekken. Het leukste zou natuurlijk zijn om een plaatselijke schone
mee te nemen op die trip, maar dat houdt natuurlijk risico's in.
Heeft er iemand van jullie al enige ervaring daar? Is er meer buiten Tinder om contacten te leggen.
Alle tips zijn welkom.
 
Het is weer voorbij. Dit was echt mijn allerleukste vakantie.
Een tijdje voor vertrek had ik een profiel aangemaakt op Tinder, met standplaats Windhoek. Heel eerlijk over mezelf en waarnaar ik op zoek was. Een leuke, jonge meid om samen het land te verkennen. Echt zeer veel reacties gehad. De gold diggers zijn er snel uitgefilterd, en met een aantal via whatsapp verder gechat. Ook hier vielen er naar een tijdje nog een aantal uit de mand, waardoor er uiteindelijk maar 2 overbleven. Eentje van 24 en de ander 26. Veel foto's en video's uitgewisseld, en beiden stonden voor zeer veel open. Dat was duidelijk. Het zou een aartsmoeilijke beslissing worden. Maar 2 weken voor vertrek haakte de jongste af omdat ze werk had gevonden. Heeft dit ook bewezen met foto's van haar documenten. Dus verdere afspraken gemaakt met de andere.
Ik had op voorhand al wat leuke sexy lingerie, bikini's en zo besteld. Gelukkig hadden ze identieke maten.
Bij aankomst op de luchthaven stond ze me al op te wachten en ik werd begroet met een innige omhelzing en een tongzoen. Taxi naar het hotel en naar de kamer. Hier was het eerst nog een beetje aftasten, maar snel kwamen we beiden al losser. Samen de douche in voor een wasje en een spelletje en dan even de stad in, op zoek naar een apotheek. Hier enkele HIV-tests gekocht. Deze zijn zeer betrouwbaar, had ik op voorhand al gelezen, en worden door veel jonge mensen gebruikt. Beiden 2 maal negatief getest. Hoera! Na het dineetje terug naar de kamer en hebben we mekaars lichaam meer dan grondig verkend. Wat een sex drive had die meid! ik was uitgeput. Uiteindelijk in mekaars armen in slaap gevallen. 's Morgens, voor het ontbijt, mekaar nog eens verwend.
Dan de jeep gaan ophalen en kon onze rondreis beginnen. 14 dagen, samen op road trip. Lang geleden dat ik nog eens zolang met een vrouw samen was. Van lodge naar lodge, veel kilometers gereden, veel gezien en bezichtigd. Het was echt alsof ik met een beste vriendin op pad was. Nergens enig probleem gehad in de lodges om zo'n mooie, jonge, lokale meid mee te brengen. Wel vaak wat jaloerse blikken van andere oude mannen, als ze in een van haar nieuwe string bikini's paradeerde aan het zwembad.
De sex was ongelooflijk, of het nu in bed was, de douche, of zelfs één maal op een verlaten weg. Zelfs op mijn leeftijd heb ik nog een en ander bijgeleerd.
Maar helaas komt aan alle mooie liedjes een einde, en hebben we afscheid moeten nemen. Maar ik was eerlijk geweest tegen haar over mijn intenties, en over wat ze mag verwachten. Geen probleem, geen verliefdheid, gewoon leuke vriendschap. En we hebben beiden een leuke vakantie gehad. Ik had haar enkel op voorhand wat leuke en sexy dingetjes gekocht, alles betaald tijdens onze trip, en heb haar bij afscheid mijn overschot Namibische dollars en 300 euro gegeven. Daar verschoot ze van en vond dat het niet nodig was.
Misschien ziet ze me nog eens terug. Ik weet het nog niet. Er is nog zoveel moois te ontdekken in de wereld.
 
Dat klinkt allemaal heel gezellig. Goed gedaan. Al vraag ik me af of er tijdens jullie rondreis geen onenigheidjes zijn geweest? Culturele misverstanden? Kun je daar iets over vertellen of was alles koek en ei? Mijn Namibische vriendinnetje kon zich altijd vreselijk ergeren aan sommige westerse dingen die ik (onbewust) deed en dat zei ze dan ook tegen mij. Daar voelde ik me behoorlijk vervelend over, maar misschien kan dat per bevolkingsgroep schelen? (Ze was van Noord-Namibië, Ovambo bevolking)
 
Dat klinkt allemaal heel gezellig. Goed gedaan. Al vraag ik me af of er tijdens jullie rondreis geen onenigheidjes zijn geweest? Culturele misverstanden? Kun je daar iets over vertellen of was alles koek en ei? Mijn Namibische vriendinnetje kon zich altijd vreselijk ergeren aan sommige westerse dingen die ik (onbewust) deed en dat zei ze dan ook tegen mij. Daar voelde ik me behoorlijk vervelend over, maar misschien kan dat per bevolkingsgroep schelen? (Ze was van Noord-Namibië, Ovambo bevolking)
Of zou het niet gewoon per persoon verschillen?
Of ergeren zich alle Groningers aan bepaalde gedragingen van Limburgers?
 
Dat klinkt allemaal heel gezellig. Goed gedaan. Al vraag ik me af of er tijdens jullie rondreis geen onenigheidjes zijn geweest? Culturele misverstanden? Kun je daar iets over vertellen of was alles koek en ei? Mijn Namibische vriendinnetje kon zich altijd vreselijk ergeren aan sommige westerse dingen die ik (onbewust) deed en dat zei ze dan ook tegen mij. Daar voelde ik me behoorlijk vervelend over, maar misschien kan dat per bevolkingsgroep schelen? (Ze was van Noord-Namibië, Ovambo bevolking)
Totaal niet. Maar was natuurlijk minder geïnteresseerd in cultuur en natuur omdat het voor haar niks nieuws was. En ze was niet dom. Gestudeerd, maar tijdelijk werkeloos. Afkomstig van Walvisbaai.
Wel soms wat commentaar van jonge gasten wat zo'n mooie meid deed met een oude vent. Maar daar stoorde ze zich niet aan.
 
Ik denk je maakt een grap, toch?
Qua huidskleur zal het misschien nog kunnen ook.
Maar anders kan dat wel gevaarlijk zijn!
Dan moet je vervolgens erg oppassen hoe je de dame bv. aanraakt en kust.
Ik heb toch geen idee wat voor huidskleur @Hotnurse heeft ? en anders kan de moeder van de kleine meid wel een bijzonder donkere huidskleur hebben

Mijn Dominicaanse vriendin heeft een dochter van een jaar of 20 , als ik een foto van haar toon ziet iedereen duidelijk kenmerken in haar die ze van mij geerfd zou hebben , wat bijzonder vreemd is aangezien er van mij geen druppel bloed of wat voor vloeistof dan ook aan te pas gekomen is , ze was namelijk al 2 jaar oud toen ik haar moeder leerde kennen
 
Dat klinkt allemaal heel gezellig. Goed gedaan. Al vraag ik me af of er tijdens jullie rondreis geen onenigheidjes zijn geweest? Culturele misverstanden? Kun je daar iets over vertellen of was alles koek en ei? Mijn Namibische vriendinnetje kon zich altijd vreselijk ergeren aan sommige westerse dingen die ik (onbewust) deed en dat zei ze dan ook tegen mij. Daar voelde ik me behoorlijk vervelend over, maar misschien kan dat per bevolkingsgroep schelen? (Ze was van Noord-Namibië, Ovambo bevolking)
is dit niet een typische eigenschap van afrikaanse vrouwen?,zeggen wat ze denken of stoort, persoonlijk vind ik het een goede eigenschap, als ze iets willen vragen ze het gewoon en stoort hun iets zeggen ze het ook vlakaf.
 
Heb ook een rondreis door Namibië gemaakt, geen ervaring met wandelen gehad daar gezien ik met familie was. In swakopmund wel tippelende dames gezien in de avonduren. Ook dorp met Himba's bezocht, lopenidd topless rond. Daar werd geen prostitutie aangeboden maar kon wel een vrouw kopen in ruil voor een koe. Dus zou een grote koffer meenemen :)
Kijk, DE oplossing voor het stikstof probleem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan