- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7741817-nana
- Totale kosten (in euro)
- 150
Dit was een hele fijne verrassing! Arie was eigenlijk meer op zoek naar een Thaise b2b massage, maar de Thaise dames zijn al een tijdje weg in Almere. Nana heeft het goedgemaakt, helaas blijft ze maar tot zondag 
Nana heeft een prachtig lichaam en 2 flinke (nep-)borsten. Ik kwam voor de body2body massage. Dat was niet spectaculair, maar ze heeft haar uiterste best gedaan om het Arie naar z'n zin te maken! Ze heeft het uurtje volgemaakt met pzc en glijden met haar borsten over de voorkant van mijn lichaam. Ik wilde eigenlijk geen sex, maar Nana stond erop haha. Thaise dames zijn vaak zo strak dat ik mijn kruit te snel verschiet....
Als het aan Arie ligt, was dit geen eenmalig bezoek!
Nana heeft een prachtig lichaam en 2 flinke (nep-)borsten. Ik kwam voor de body2body massage. Dat was niet spectaculair, maar ze heeft haar uiterste best gedaan om het Arie naar z'n zin te maken! Ze heeft het uurtje volgemaakt met pzc en glijden met haar borsten over de voorkant van mijn lichaam. Ik wilde eigenlijk geen sex, maar Nana stond erop haha. Thaise dames zijn vaak zo strak dat ik mijn kruit te snel verschiet....
Als het aan Arie ligt, was dit geen eenmalig bezoek!