Recensie Nana, Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iamnaughty

Vaste klant
121
09/09/21
49
4
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-meid-die-op-je-wacht-4.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgesproken via de broker (zo bleek achteraf) van deze Chinese meid voor half uurtje + foto/film 100 € + 20€

Meid natuurlijk ouder dan aangekondigd maar dat valt te verwachten met deze Chinese meiden.
Aanvaarde de 120 .. ik zag ook duidelijk 100 + 20 en chinese tekens in berichten met broker.. MAAR
Deed dus niet wat beloofde... foto/film mocht niet.
Wast je lul met MONDSPOELWATER..?!?

Me dan maar laten pijpen en ook vergeten te waarschuwen dat ik klaarkwam en me dan maar uit de voeten gemaakt.
Te mijden!
 
Afgesproken via de broker (zo bleek achteraf) van deze Chinese meid voor half uurtje + foto/film 100 € + 20€

Meid natuurlijk ouder dan aangekondigd maar dat valt te verwachten met deze Chinese meiden.
Aanvaarde de 120 .. ik zag ook duidelijk 100 + 20 en chinese tekens in berichten met broker.. MAAR
Deed dus niet wat beloofde... foto/film mocht niet.
Wast je lul met MONDSPOELWATER..?!?

Me dan maar laten pijpen en ook vergeten te waarschuwen dat ik klaarkwam en me dan maar uit de voeten gemaakt.
Te mijden!

Dit is het zoveelste Chineesje uit het rondreizend circuit. Lees o.m. hier mijn ervaringen van mezelf en anderen:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan