Recensie Nana, Golden Thai hands, Walem 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan

Newbie
15
06/12/21
10
6
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://goldenthaihands.be/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bezocht bij Nana (vroeger Nadia) en goede massage gekregen, weliswaar is 1u inclusief aan en uitkleden en drankje halen. Zij houdt haar kleren aan, effectieve massage was 50min, maar voor 70€ ben ik tevreden buitengegaan, andere dames daar nog niet geprobeerd.
Massage was goed met voldoende teasen en een gezellig gesprek. Spijtig dat ze er wat minuutjes afknijpt maar omdat het geheel wel goed was stoorde dit niet.
In vergelijking met een chinees salon was dit prijs - kwaliteit wel ok. En ik kick wel op wat oudere dames .....
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Via telefoon een afspraak gemaakt met Nana en vroeg naar de andere dame's en extra buiten massage, in gebroken Nederlands zei ze vriendelijk niet via de telefoon . Ok , wie niet waagt..
Aangekomen in een rijhuis beneden verdieping massage salon open.
Nana deed open en verwelkomde me vriendelijk en vroeg me voor wat ik zin heb, de andere dames waren allemaal ziek...
Body to body 100 euro extra pijpen 30 euro all in 150 euro .
Ging voor de body to body met bj.
Wat een teleurstelling
-1 uur werd 40 min
-massage op hoge tafel waar ze zelf 2 keer op kwam 2min voor body to body
- pijpen wat max 1 min was
- kamer was ijs koud ze stond zelf te trillen
- 2 maal telefoon geweest dat ze rustig aan opnam .
-mocht haar amper aanraken want dan had ik maar 150 moeten betalen...
Wel klaar gekomen met een harde handjob.
Warme douche waar ik al na 1 min uitvloog want de volgende klant was al binnen...

Enorme teleurstelling
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze eind 2022 ook bezocht. Het salon, douche en handdoeken zijn in orde. Parkeren in de buurt lukt ook wel. Nana vertelde me toen dat ik voor jongere dames beter gedurende de week kon afspreken. Nu geeft ze als leeftijd 43 aan op haar profiel op Redlights.
 
Ik heb deze eind 2022 ook bezocht. Het salon, douche en handdoeken zijn in orde. Parkeren in de buurt lukt ook wel. Nana vertelde me toen dat ik voor jongere dames beter gedurende de week kon afspreken. Nu geeft ze als leeftijd 43 aan op haar profiel op Redlights.
Bij die 43 van Nana mag je ook zeker 10 jaar bijtellen en Tiffy is ook een eind in de 50. Jennifer is de enige jongere (25 volgens haar profiel, maar dit is allicht ook met een korrel zout te nemen).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan