Recensie Nana, Massagesalon Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs was ik bij Nana. voor mijn 11e erotische massage. Tot nu toe allemaal bij verschillende dames. Via de telefoon gevraagd naar de beschikbare dames voor over een half uur - ik was beregeil - dus maakte me het niet zoveel uit wie het deed. Ik wist dat Nana een Thaise dame was, niet mijn voorkeur, maar vooruit. Ze kwam zich voorstellen en was heel vrolijk en ook heel erg klein. Wel schattig. Ik koos voor de afwisseling eens een schuim massage en zodoende kwam ik voor het eerst op de beneden verdieping.
De ruimte was geheel betegeld, erg laag en rook een klein beetje muf. Verder is MSG een schoon en net huis hoor, maar dat was wel jammer. Maar toen er water en zeep aan te pas kwamen, was het voorbij.
Nana instrueerde me om te douchen en als ik klaar was, op mijn buik te gaan liggen. Daarna verdween ze; toen ik eenmaal lag, kwam ze terug.

Nana brabbelt er vrolijk op los, zingt soms mee met de luide muziek maar erg verstaanbaar is het niet. Een gesprek zit er daarom niet echt in, doordat haar Nederlands vrij slecht is en de muziek haar overstemt. Daardoor bouw je niet echt een band met haar op, en ik merk dat ik dat toch wel prettig vind. Met name wat dirtytalk, daar houd ik van, en dan ben je beter af bij Nederlandse dames.

De schuim massage zelf was prima, en ze teasde ook veel, dat maak je ook niet altijd mee. De achterkant duurde vrij lang. Body to body was ook prima, maar de stoppels die als een roestborstel over mijn kont en bovenbenen wreven leidden wel wat af.

Toen de voorkant aan de beurt was ging de aandacht vrij snel naar mijn pik. En die masseerde ze best leuk, het was geen fantasieloos sjorren, maar ik heb het ook wel eens beter meegemaakt (maar vaker veel slechter). Klein minpuntje was wel dat ik in mijn eigen gezicht spoot, en toen stopte ze om sorry te zeggen. Hierdoor kwam het orgasme niet helemaal tot zijn recht. Na het hoogtepunt mocht ik nog weer even op de buik liggen en werd ik verder gemasseerd, wat wel lekker ontspannend was.

Al met al wel eens een leuke afwisseling van een olie massage, maar ik denk niet dat ik het snel weer doe. En ik ben toch meer van de Nederlandse dames, voor een Thai experience kun je ook naar Baan Thai. Daar ben je ook veel goedkoper uit. De massages zijn daar in mijn beleving ook minder, maar als je even je zak wilt laten leegtrekken dan maakt dat niet veel uit.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Nana bezocht. Prettige dame. In tegenstelling tot de ervaring van Kleintje kon ik prima met haar in gesprek. Haar Nederlands is echt voldoende, de muziek stond zacht. Wellicht was dat het probleem bij Kleintje.
Nana was in bad gezellig en uitdagend. Zoenen, strelen, B2B en een heerlijke Frans zc. Daarna op bed verder plezier gemaakt, waarna we opnieuw in bad 'afkoelden'.
Onder de douche heeft ze me nog lekker gewassen voor ik met een zoen afscheid nam.
Prima kennismaking
 
Vandaag Nana bezocht. Prettige dame. In tegenstelling tot de ervaring van Kleintje kon ik prima met haar in gesprek. Haar Nederlands is echt voldoende, de muziek stond zacht. Wellicht was dat het probleem bij Kleintje.
Nana was in bad gezellig en uitdagend. Zoenen, strelen, B2B en een heerlijke Frans zc. Daarna op bed verder plezier gemaakt, waarna we opnieuw in bad 'afkoelden'.
Onder de douche heeft ze me nog lekker gewassen voor ik met een zoen afscheid nam.
Prima kennismaking
Sinds wanneer beschikken ze hierover een bad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan