Recensie Nancy, Aalst 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willemdewilden65

Vaste klant
165
27/06/22
60
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-104.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al paar keer bij Nancy geweest, nu voor een uur. Mooie vrouw, knap en goedlachs.
Massage voor een uur genomen en niet beklaagd. Eerst met olie handjob en nadien stevige massage gehad van half uur Incl douche. Zalig moment, hethalingsgevaar is groot! 80 euro betaald wat heel goed meevalt!
 
Euh, hier niet en bij Rung ook niet…
Misschien dat er zijn, maar nog niet tegengekomen als het niet vermeld wordt.
Zou niet weten waarom ze het niet zouden vermelden maar wel doen dan… lijkt me eerder wishfull thinking van de klanten…
Met geld is veel te koop, maar niet alles. Of t zal je veel kosten.
 
Zelfde dame, onderwerpen mogen samen gevoegd worden
 
Zelfde dame, onderwerpen mogen samen gevoegd worden
Euh, dit heeft niets met Nancy uit Aalst te maken... Is een salon uit Evergem, behalve dat het ook een Thaise is, is er geen vergelijking...
 
Al paar keer bij Nancy geweest, nu voor een uur. Mooie vrouw, knap en goedlachs.
Massage voor een uur genomen en niet beklaagd. Eerst met olie handjob en nadien stevige massage gehad van half uur Incl douche. Zalig moment, hethalingsgevaar is groot! 80 euro betaald wat heel goed meevalt!
Al paar keer bij Nancy geweest, nu voor een uur. Mooie vrouw, knap en goedlachs.
Massage voor een uur genomen en niet beklaagd. Eerst met olie handjob en nadien stevige massage gehad van half uur Incl douche. Zalig moment, hethalingsgevaar is groot! 80 euro betaald wat heel goed meevalt!
Lijkt ze op de foto ? Is het de dame vd foto ?
 
Euh, dit heeft niets met Nancy uit Aalst te maken... Is een salon uit Evergem, behalve dat het ook een Thaise is, is er geen vergelijking...
Nancy is jaren terug gestart als Kan bij spink, heeft dan op enkele andere plaatsten o.a. roeselare en ninove gewerkt en tenslotte terug naar spink onder de naam Tukta. Daarna is deze dame op haar 1tje begonnen te aalst onder de naam Nancy.
Deze dame gaat ook al jaren mee in het vak, maar slaagt er niet om een vast cliënteel op te bouwen. Dat zegt genoeg.
 
Euh, hier niet en bij Rung ook niet…
Misschien dat er zijn, maar nog niet tegengekomen als het niet vermeld wordt.
Zou niet weten waarom ze het niet zouden vermelden maar wel doen dan… lijkt me eerder wishfull thinking van de klanten…
Met geld is veel te koop, maar niet alles. Of t zal je veel kosten.
je hebt het nog nooit gevraagd?

Misschien willen ze de kans om te kiezen of ze zelf willen? Zowel dat wij onze mening over hen hebben en daar soms (te) grof over berichten op dit forum, zo zullen zij ook wel hun gedacht hebben over sommige klanten. Ik hoorde onlangs van mijn dokter welke "onhygiënische exemplaren" zijn over de vloer krijgt: ik kan me dus voorstellen dat sommige DVP wel een denken: "neen jong, gij vandaag niet ".

Allé, misschien is dit inderdaad wishfull thinking of de idee, dat is mij gelukt, maar niet "iedereen". voor geld kan je veel krijgen, maar ergens stopt het ook wel, hé. Mijn favoriete is "geïndexeerd" naar 200/uur en hoewel ik haar een heel toffe vind, dat is veel geld, hé.

Er was er maar ééntje zoveel waard en die is jaren gelden gestopt :-(

maar dus het issue was:"je hebt het nog nooit gevraagd? "
 
Hey, ik snap je redenering wel hoor maar ik heb het wel degelijk al gevraagd en ondanks dat ik heel proper op mezelf ben en er goed uit zie (zeggen anderen), was het antwoord neen, enkel massage, no sex en no blowjob…
Ik heb er ook geen probleem mee en ga ook niet aandringen en meer geld bieden…
Als ze dat willen, zetten ze het wel op hun profiel om meer volk aan te trekken denk ik dan…
Vlaamse Emma bv zet het op haar profiel en doet het met veel plezier…
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-104.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden eens afspraak gemaakt. De eerste afspraak was heel moeilijk...dan wel, dan weer niet, dan weer wel....om er niet binnen te geraken
De tweede keer verliep beter. Nancy is een mooie vrouw maar massage was pover, veel op gsm bezig en afwerking kon me niet bekoren. Ook op 45 min buiten zonder douche....

Geen herhalingsgevaar
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-104.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag heb ik voor de eerste maal een afspraak gemaakt bij Nancy. Ik kreeg het adres door, sprong onder de douche en een half uurtje later was ik ter plaatse. Ik werd hartelijk ontvangen door Nancy, in mijn ogen een knappe Thaise verschijning met een lekker lijfje.

Toen naar de kamer getrokken, netjes betaald ,(€80 voor 45 minuten) leuke babbel gehad en een drankje aangeboden gekregen. Toen ik me uitkleedde ging ze achter een bakje warm water om mijn jongeheer, handen en voeten te wassen.

Ze kleedde zicht uit en toonde haar mooie borsten met lekkere tepels.
Aan het begin van de massage vraagt ze of je gewone olie wenst of tijgerbalsem mag gebruiken. Wat zeker handig is als je nog ergens heen moet zodat de geur niet blijft hangen.

Ze begon daarna aan de massage, waar ze je goed onder handen neemt. Ondertussen ook nog wat gepraat en echt wel een leuk gesprek gehad. Zeker van kunnen genieten. Ze begon zacht en vroeg daarna of ik stevige massage wou of niet.
Natuurlijk hou ik van een stevige massage en daar voorzag ze wel in. Een half uurtje goed genoten waarna ze haar mooie, grote borsten over me liet glijden. Een heerlijk gevoel! Ze kwam zachtjes over mij hangen en liet haar borsten over m'n nek glijden en op de zijkant van m'n gezicht terwijl ze haar handen in de mijne haakte. Natuurlijk kreeg ik al een goede stijve. Ze vroeg me om te draaien en kroop op mij naar m'n gezicht. Ze duwde haar lekkere borsten in m'n mond waarna ik met haar tepels mocht spelen. Ze gleed naar beneden en greep m'n pik vast. Zachtjes begon ze eraan, nam nog wat olie en wreef zachtjes over m'n intussen staalharde paal. Lekker afgetrokken geweest (je mag zeker met haar borsten spelen) en stevig klaargekomen.

Daarna nog even de benen gemasseerd om te ontspannen en dan een douche genomen met haar waar ze me nog inzeepte en hielp met wassen.


Al bij al een leuke en lekkere ervaring. Mij ziet ze zeker nog terug. 😊
 
Ben er al een aantal keer geweest.
Mooie dame met prachtige borsten en een sexy kontje.
Massage is ok. Ze doet wat je vraagt of anders laat je je haar gang maar gaan: massage, teasen, omkeren massage, teasen en zachtjes of hard zoals je wil, afrukken tot je zalig klaar komt.

Soms lacht ze wel heel heel veel en ze is niet altijd goed te verstaan maar ze doet haar best om NL te praten.
80 euro voor een uur! Veel betere prijs kwaliteit vind je niet in de regio. Alle tips hieromtrent altijd welkom uiteraard! Mag ook via pb.
 
Ik ben er geweest en denk niet ooit terug te gaan. Ja, tis een mooie vrouw, maar daarmee is alles gezegd. Ongeinteresseerde "Massage", soms met 1 hand en minuten lang op dezelfde plaats terwijl ze met de andere op haar gsm aan het tokkelen is, vakkundig uit de buurt van je handen blijven zodat je haar nauwelijks zelf kunt aanraken, laat staan haar kutje beroeren , eerst tijd rekken en dan op het einde kan alles niet rap genoeg gaan. Nauwelijls of geen teasing, geen b2b... echt een grote tegenvaller
 
Ik ben er geweest en denk niet ooit terug te gaan. Ja, tis een mooie vrouw, maar daarmee is alles gezegd. Ongeinteresseerde "Massage", soms met 1 hand en minuten lang op dezelfde plaats terwijl ze met de andere op haar gsm aan het tokkelen is, vakkundig uit de buurt van je handen blijven zodat je haar nauwelijks zelf kunt aanraken, laat staan haar kutje beroeren , eerst tijd rekken en dan op het einde kan alles niet rap genoeg gaan. Nauwelijls of geen teasing, geen b2b... echt een grote tegenvaller
Mooie vrouw en daar is helaas alles mee gezegd!
 
Deze week nog eens bij Nancy geweest! Het was weer een super ervaring! Mooie vrouw, jazeker maar ook gewoon lief, opwindend, luisterend naar wat je vraagt. Massage, half uurtje, dan teasing, olie, body to body, zacht, geil, lekker!

Mij ziet ze zeker regelmatig terug! Ik ben fan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan