Recensie Nancy, Bussum 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3518558-nancy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Nancy bezocht in Hilversum. Haar advertentie gaf Bussum aan maar die 5km afstand maakte voor mij niet uit.

In haar advertentie bood ze geen pzc aan. Omdat haar prijs 150,- voor 30mins was heb ik er naar geinformeerd of pzc bij de prijs inbegrepen was. Zo niet dan had ik het waarschijnlijk te duur gevonden. Gelukkig was pzc wel bij de prijs inbegrepen.

Nancy is een aardige een aantrekkelijke dame. Ze had 2 paardenstaarten in. Ze is slank maar heeft wel flinke heupen en mooie borsten. Je kunt een klein beetje een tan line waar nemen van achteren.

Haar Engels is uitstekend.

Ik heb een leuk gesprek met haar gehad en we zijn toen snel begonnen. Want alle ingedienten voor goede sex waren aanwezig.

Ze is begonnen met mij te pijpen... zonder condoom dus. En dat was erg lekker. We hebben ook nog gezoend. Af en toe vroeg ik haar om het pzc even te onderbreken voor een zoen.

Ik heb haar ook nog even gevraagd om even doggy voor me te gaan zitten. Voor mij is dat toch een poort naar de hemel en daar kijk ik graag naar. Dat deed ze en toen kon ik zien dat ze een mega lekkere kont heeft.

Toen zijn we over gegaan naar standje 69. Ze heeft een lekker zacht kutje en alles was schoon en fris.

Nog even doorgegaan met pijpen maar ik wist al wel dat ik haar doggy wilde gaan neuken en dat dat niet lang zou gaan duren.

En idd. Ik heb haar doggy geneukt. Wat een hemelse kont. Die tan lines maken het allemaal nog geiler. Zo lang als mogelijk doorgegaan maar al na enkele minuten doggy klaargekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan