Recensie Nancy, Massagewereld, Soest 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageWim

Wandelaar
26
06/11/21
19
2
Hallo,
Wie heeft ervaring met Nancy bij Massagewereld? Masseert ze echt?
Ik zie haar altijd op de lijst maar ben haar tijdens het voorstellen nog nooit tegengekomen.
en als ze bestaat, masseert ze goed?
 
Volgens mij ben ik bij haar geweest maar dat is alweer een aantal jaar geleden. Volgens mij werkte ze toen alleen op de dinsdag maar zoals gezegd dat is al een tijdje geleden. Ik had haar graag nog een keer willen bezoeken maar gezien de afstand en het feit dat ik niet vaak in de buurt kom (nog) niet veel van gekomen. Voor mij was het een top ervaring.
 
Wat ook kan helpen is zelf eerst enkele van jouw ervaringen te delen. Zo te lezen ben je er regelmatig geweest.
Dit is geen persoonlijke sneer, maar veel van de 'wie heeft ervaring met' of andere hulpvragen komen van mensen die (nog) niet zelf aan het forum bijgedragen hebben. Ikzelf ben geneigd wat makkelijker een respons te geven aan recensenten.
Maar dan toch; ik heb in een iets verder verleden ook zeer positieve ervaringen met haar gehad en de makkelijkste manier om je andere vraag beantwoord te krijgen is het telefoonnummer van MW Soest te draaien. Vandaag, 25 en 26 november staat ze op het rooster.
 
Volgens mij ben ik bij haar geweest maar dat is alweer een aantal jaar geleden. Volgens mij werkte ze toen alleen op de dinsdag maar zoals gezegd dat is al een tijdje geleden.
Dit laatste kan ik bevestigen want dit was tot voor kort, zeg een half jaar geleden, ook het geval. Dit weet ik na een keer gebeld te hebben om te vragen naar haar beschikbaarheid. Gezien haar beperkte beschikbaarheid en ook voor mij de behoorlijke afstand is het mij nog nooit gelukt om met haar af te spreken helaas.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de zoveelste lockdown is het mij gelukt om een afspraak te maken met Nancy. Gebeld en een uur aqua massage geboekt.
Nou, hier had ik geen spijt van. Oef wat kan Nancy masseren. Start met heerlijke douche, daarna opbouwende massage waarbij ze heel sensueel te werk gaat. Nogmaals genieten! Ik begrijp wel waarom ze weinig het voorstel rondje loopt. (ps de dag was niet zondag, dan is Soest dicht)
 
Nancy is wat ouder dan 30-35, ze zal eerder rond de 40 zijn. Samen met Angelique en Janine de 'oudgedienden' van MW Soest. Daarmee wil ik niks af doen aan haar looks, want het is een knappe dame die erg prettig is in de omgang. Vooral haar body to body is erg goed. Regelmatig bij haar geweest, maar tegenwoordig helaas lastig te combineren met mijn werktijden.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja, kleine aanvulling.
Echt een topper!
Zou graag wat ervaringen willen delen met haar vaste klanten, want die heeft ze sowieso.
tips mogelijkheden enz.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net thuis van een heerlijk bezoekje aan Nancy, massagewereld Soest.
Ik had haar nog niet eerder ontmoet, maar ben afgegaan op de foto's en recensies. Nou in werkelijkheid is ze nog veel mooier en leuker dan uit de verhalen en hoofdeloze plaatjes. Wat een leuke spontane knappe krullenbol.
Haar body to body massage was werkelijk top en heb haar dan ook al aangekondigd dat dit beslist niet mijn laatste bezoekje was!!
 
Ik kom net thuis van een heerlijk bezoekje aan Nancy, massagewereld Soest.
Ik had haar nog niet eerder ontmoet, maar ben afgegaan op de foto's en recensies. Nou in werkelijkheid is ze nog veel mooier en leuker dan uit de verhalen en hoofdeloze plaatjes. Wat een leuke spontane knappe krullenbol.
Haar body to body massage was werkelijk top en heb haar dan ook al aangekondigd dat dit beslist niet mijn laatste bezoekje was!!
Hé Freddy,
En ben je al een keer op herhaling bij Nancy geweest?
ik ben inmiddels officieel verslaafd.
owe wat is dat lekker met haar in de natte ruimte, zeker met dit koude weer.
Ze maakt je helemaal hoteldebotel, maar op een super relaxte manier.
nou ik dwaal af, zal ik er maar weer een recensie tegen aan gooien?
 
Nancy is wat ouder dan 30-35, ze zal eerder rond de 40 zijn. Samen met Angelique en Janine de 'oudgedienden' van MW Soest. Daarmee wil ik niks af doen aan haar looks, want het is een knappe dame die erg prettig is in de omgang. Vooral haar body to body is erg goed. Regelmatig bij haar geweest, maar tegenwoordig helaas lastig te combineren met mijn werktijden.
Hé Freddy,
En ben je al een keer op herhaling bij Nancy geweest?
ik ben inmiddels officieel verslaafd.
owe wat is dat lekker met haar in de natte ruimte, zeker met dit koude weer.
Ze maakt je helemaal hoteldebotel, maar op een super relaxte manier.
nou ik dwaal af, zal ik er maar weer een recensie tegen aan gooien?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al 4 keer Nancy bezocht, er is dus echt sprake van een verslavingsgevaar alleen deze is niet niet slecht voor je gezondheid wat heet je knapt er helemaal van op en kan er weer tegenaan na een bezoek aan haar.

Nancy een ondeugende klassieke dame met een mooi figuur goed gevormde billen en een stel heerlijke borsten.
Ik ga altijd voor de Body intensief en dan ook nog de double pleasure, dan is de druk er af als ik de massage onderga. Het douchen is al een feest, ik wordt helemaal ingesmeerd met zeep en ze komt dan heerlijk achter je staan en je voelt haar borsten tegen je rug aan. Ik weet niet hoe ze het doet maar door haar manier van praten, aanraken en verleiden weet ze altijd de juiste snaar te raken, ik onderga dan een hemelse handjob onder de douche en voor ik het weet spuit ik met volle kracht tegen de muur van de douche. Daarna nog even goed afspoelen en dan mag ik op het bed plaatsnemen.

Deel 2 begint, genieten in optima fora, een mix van een stevige massage en erotische aanrakingen, langs je bilspleet naar beneden, tot ze het binnen een mum van tijd weer voor elkaar krijgt dat plat op de buik liggen geen optie meer is en ik iets omhoog moet. Nancy reageert hier altijd positief op maar stopt dan ook weer met teasen en gaat verder met de massage. Daarna smeert ze zich helemaal in met warme olie en gaat ze op mijn rug liggen en laat zich behendig heen en weer glijden. Na verloop van tijd mag ik mij omdraaien dan zie ik Nancy, haar lichaam komt dan nog mooier uit als ze helemaal onder de olie zit. Ook nu onderga ik de lekkerste massage die ik tot nu toe heb ondergaan, btb, en waar ze ongelofelijk
Goed in is om je penis constant hard te houden en iedere keer op tijd stopt terwijl je denkt nu gaat het gebeuren, met 1 vinger cirkeltjes draaien over je glimmende eikel, af en toe blazen, dan weer met 2 handen er omheen echt een verwennerij, en dan ook nog met je tepels spelen, ik houd er van en dat weet ze. Dan komt ze naast me liggen en kijkt ze me diep in mijn ogen aan met haar verleidelijke blik, haar rechterhand is mij zo aan het verwennen in combinatie met haar blik spuit ik binnen no time de 2e lading eruit. Uiteraard is het dan nog niet klaar en maakt ze je netjes schoon en geeft je je drankje aan om bij te komen. Als er nog tijd over is doet ze je nog even ontspannen masseren en als afsluiter gaan we weer onder de douche, ook hierbij helpt ze je om alle olie van je lichaam te verwijderen.

Wees zuinig met deze dame, behandel haar met respect en ze bezorgt je een heerlijke tijd.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/nancy/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tsja, waar te beginnen? Ik ben de afgelopen jaren een kleine 10 keer bij Nancy geweest, elke keer nog fijner dan de vorige keer. Ze is enorm leuk en spontaan, waardoor het ijs zeer snel gebroken is. Ze is een mooie verschijning, vrolijk en kletst je (op een leuke manier) de oren van je kop als je een klik hebt.
Nancy is het type vrouw zoals ik ze graag zie. Niet dik, maar ook niet mager, precies goed. Ze heeft een prachtige kont met stevige benen, die je al kunt bewonderen wanneer je achter haar aan de trap op loopt. Aangekomen op de kamer zorgt ze dat je je op je gemak voelt terwijl ze zich uit haar zwarte jurkje wurmt. Een stel prachtige borsten en een heerlijk buikje openbaren zich. Ze neemt je mee onder de douche waar de voorpret al begint. Ze zeept je rug heerlijk in, daarna de voorzijde incluis je penis. Hierbij laat ze geen plekje onberoerd (uit hygiënisch oogpunt ook praktisch) maar dat is natuurlijk ook al erg opwindend. Ze weet je goed te bespelen met haar handen, haar borsten, haar billen, maar ook met haar speelse ogen. Ze heeft een prachtig gezicht, een mooie bos krullen en een glimlach van oor tot oor. Ik kan me heel goed voorstellen dat er klanten zijn die verliefd raken op haar.

Na het douchen mag je plaatsnemen op het bed. Eerst op je buik, zodat ze je achterzijde goed onder handen kan nemen. Ze masseert je heerlijk van je nek tot aan je voeten, waarbij ze ondertussen met enige regelmaat je edele delen al aanraakt. Ze weet het spel geweldig goed te spelen. Bij de body to body massage kruipt ze bovenop je zodat ze haar tepels over je ingeöliede rug laat glijden. Iets later draait ze zich om en masseert ze je rug en schouders met haar billen. En dan mag je je omdraaien. Ze smeert de warme olie op je lijf, je schouders, armen, buik, benen en natuurlijk je kruis. Ook hierbij gebruikt ze haar borsten om je heerlijk te teasen en gebruikt ze zelfs haar billen om je te masseren. Wanneer ze dit doet en ze haar kutje vlak voor mijn gezicht plagend heen en weer beweegt heb ik al mijn zelfbeheersing nodig om mijn gezicht niet tussen haar benen te duwen. Helaas...... Nadat de voorkant ruimschoots de aandacht heeft gekregen gaat ze met je penis aan de slag. Ze varieert goed met snelle en langzame handelingen, waardoor ze je ook weer heerlijk plaagt. Uiteindelijk is het plagen voorbij en gaat ze er eens goed voor zitten. Terwijl ze je ballen masseert en je heerlijk aftrekt en zelfvoldaan/tevreden glimlachend aankijkt brengt ze je tot een heerlijk hoogtepunt. Ze kijkt je op een dusdanig ondeugende en geile manier aan dat dat je alleen nog maar gekker maakt. Vervolgens helpt ze je met opruimen. Daarna masseert ze je nog even na als daar tijd voor is, even wat drinken en dan weer heerlijk samen afspoelen onder de douche.

Je hebt masseuses die puur masseren voor het geld. Je merkt aan alles dat dat bij Nancy niet uitsluitend het geval is. Ze vindt het fijn om te masseren en daardoor krijgen massages bij haar echt een andere dimensie. Uiteraard is deze recensie wel geschreven door iemand die haar vaker heeft ontmoet en er dus misschien net iets meer mogelijk is / wat meer een klik is dan bij iemand die voor het eerst komt.

Het grote nadeel? Ze is dusdanig populair dat haar agenda vaak al (bijna) helemaal vol zit.
 
Nee, Nee, Soest definitief dicht!
Wat is dit voor iedereen ongelooflijk jammer.
Voor alle dames die er werken en voor ons.
Nancy ………., ik beloof ik rij wel 45 minuten langer maar ik kom je opzoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan