Recensie Nancy, Phaitong Thai, Elewijt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Link naar advertentie
http://www.phaitong.be/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had zin in een massage en voor de eerste keer naar Phaitong Thai Massage gegaan. Zijn verhuisd en zitten nu in Elewijt in een locatie waar je makkelijk kan parkeren. Nancy was de eerste dame die zich kwam voorstellen. Foto's op de website zijn van haar en ik vermoedde reeds dat zij genoeg ervaring heeft. Ik gaf aan dat ik voor deze kennismaking een half uurtje met haar wilde doorbrengen. Net toen we naar boven wilden gaan kwam ik Emy tegen. Gaat niet lang duren dat ik met haar ineens een uurtje boek. Wat een sexy verschijning!

Zoals reeds gezegd kwam ik voor een massage maar dat was buiten Nancy gerekend. Na een wasje met een teiltje water kwam ze naast me liggen en startte ze een lekkere vrijpartij in plaats van een massage. Kreeg de kans niet om op mijn buik te gaan liggen. TZ, beffen, vingeren, PZC, aftrekken vanaf het eerste moment. Had dit niet verwacht en had eigenlijk geen keuze ;). Nancy was zeer enthousiast en heb het dan ook maar 20 minuten uitgehouden. Na het klaarkomen was het wel afgelopen. Geen massage meer als opvulling van de overgebleven minuten bijvoorbeeld. Stoorde me echter niet. Heb geen massage gekregen maar het onverwachtse alternatief was heel bevredigend :).
 
Na het lezen van deze recensie, moest ik er ookk passeren. Ze is niet mijn type, best al 50 jaar denk ik met kleine hangtietjes en een hangend buikje. Soit, voor 50€ gaan we niet klagen. Zoals hierboven, kwam op bed, lag boven op me en begon direct met tongen. Vinger in haar kutje, eens in haar mond gepropt en dan terug op haar gaan liggen. Ze trok me terwijl af. Mijn wapen eens zelf ter hand genomen terwijl met mijn ander hand haar kut opengespert tot ik op ontploffen stond heb ikk hem zo goed als voor haar deur gezet die ik wijd open hield en alles in de roos geschoten. Zalig zicht, leek alsof ik haar bare geneukt had. Soit, voor herhaling vatbaar? Ondanks de geilheid, nee. Misschien eens andere dames proberen zoals Emy. Mocht iemand daar ervaring met hebben.
 
Na het lezen van deze recensie, moest ik er ookk passeren. Ze is niet mijn type, best al 50 jaar denk ik met kleine hangtietjes en een hangend buikje. Soit, voor 50€ gaan we niet klagen. Zoals hierboven, kwam op bed, lag boven op me en begon direct met tongen. Vinger in haar kutje, eens in haar mond gepropt en dan terug op haar gaan liggen. Ze trok me terwijl af. Mijn wapen eens zelf ter hand genomen terwijl met mijn ander hand haar kut opengespert tot ik op ontploffen stond heb ikk hem zo goed als voor haar deur gezet die ik wijd open hield en alles in de roos geschoten. Zalig zicht, leek alsof ik haar bare geneukt had. Soit, voor herhaling vatbaar? Ondanks de geilheid, nee. Misschien eens andere dames proberen zoals Emy. Mocht iemand daar ervaring met hebben.
In de roos geschoten zonder condoom ???
 
Mijn ervaring hier is dan toch een teleurstelling tegenover hetgeen dat ik hier lees 😅

Simpele massage gekregen van nancy met een hj tege hoge snelheid, poesje aangeboden gekregen voor een likpartij en veel te snel klaargekomen. Dus geil terug vertrokken dag erna nog maar is geprobeert gebeld voor uurtje met amy, aan telefoon was het allemaal oke en bij afloop leek het ploy te zijn. Eens op de kamer duidelijk gemaakt dat ik 2keer wou komen.
Eens ik op het bed lag werd heel mijn nek en rug afgelekt.
Had nooit gedacht dat iemand mijn kontje zou likken maar dit gebeurde toch en uitgebreid ook.
Bj was moeilijk om van te genieten, net iets te veel tanden erbij. Toen ik aangaf dat ik bijna ging klaarkomen begon ze me terug te pijpen en ben ik los in haar mond klaargekomen. Hopelijk krijg ik volgende keer amy 😁
 
Zo zie je maar hoe vluchtig of persoonlijk recensies kunnen zijn. Ga deze week nog eens langs daar. Hopelijk krijg ik wel Amy (en ineens de echte ;) ) te pakken. Dan post ik nog wel hoe het me deze keer vergaan is. Als ik dit alles lees ben ik wel benieuwd hoe het deze keer bij mij zal zijn.
 
Kleine al wat oudere dame maar tongzoent,pijpt en neukt super vond ik. Heet uurtje, 3 mazl gekomen. Pijpbeurtbin haar mondje en 2 maal(met condoom) in haar poesje.
Ik ga terug
 
Ahwel lekkere masssage gehad vanNancyvriendelijke dame dus eerst rug en benen en dan het omdraaimoment komt ze boven op mij liggen en begint ze te tongzoenen en af te trekken en pijpen was beetje verast wel hahaha klaargekomen nog massage gehad en heeft ze op het einde me nog hellemaal proper gewassen had geboekt voor 1 uurtje prijs was 80 €
Nancy zelf leuke dame mooi figuurtje vind ik persoonlijk ze vertelde da ze 39 was maar schat ze ouder maar in ieder geval was het aangename date 🙂
 
Mijn ervaring hier is dan toch een teleurstelling tegenover hetgeen dat ik hier lees 😅

Simpele massage gekregen van nancy met een hj tege hoge snelheid, poesje aangeboden gekregen voor een likpartij en veel te snel klaargekomen. Dus geil terug vertrokken dag erna nog maar is geprobeert gebeld voor uurtje met amy, aan telefoon was het allemaal oke en bij afloop leek het ploy te zijn. Eens op de kamer duidelijk gemaakt dat ik 2keer wou komen.
Eens ik op het bed lag werd heel mijn nek en rug afgelekt.
Had nooit gedacht dat iemand mijn kontje zou likken maar dit gebeurde toch en uitgebreid ook.
Bj was moeilijk om van te genieten, net iets te veel tanden erbij. Toen ik aangaf dat ik bijna ging klaarkomen begon ze me terug te pijpen en ben ik los in haar mond klaargekomen. Hopelijk krijg ik volgende keer amy 😁
Ik denk dat het deze Emy is:


 
Nu al 3 x bij Nancy geweest en altijd de zelfde fijne ervaring gehad met haar nog intiem geweest gewoon masssage van 80 € ze is altijd blij van me te zien 🤔en bij het bin enkomen haar bazin ook speciaal geval wel vriendelijke dame ook altijd blij als ze met ziet zegt ze money money 😂😂pakt me vast klopt op men kont en pakte zelf men lul vast 🤣heb maar eens in haar kont genepen blijkbaar vond ze da ni erg zal int vervolg eens uurke met de bazin vragen 😀😀
 
Nu al 3 x bij Nancy geweest en altijd de zelfde fijne ervaring gehad met haar nog intiem geweest gewoon masssage van 80 € ze is altijd blij van me te zien 🤔en bij het bin enkomen haar bazin ook speciaal geval wel vriendelijke dame ook altijd blij als ze met ziet zegt ze money money 😂😂pakt me vast klopt op men kont en pakte zelf men lul vast 🤣heb maar eens in haar kont genepen blijkbaar vond ze da ni erg zal int vervolg eens uurke met de bazin vragen 😀😀
Nancy is bij mijn weten één van de weinige Thaikes die nog echt haar best doet. Ze is niet meer van de jongste, maar die vind je elders ook niet meer zo gauw. Ik vind haar eigenlijk wel een leuke verschijning, geen bling bling met siliboobs en tattoos, wel puur natuur en alles bij elkaar nog redelijk goed in haar vel. Voor 130 € all-in ga je in een ander salon niet vlug beter vinden.

Met de andere dames daar heb ik geen ervaring. Emy heb ik wel eens gezien en ziet er knap uit, maar dat zegt uiteraard niets over haar prestaties.

Een uurke met die bazin vragen? :unsure: Doe dat alleen maar als je dat echt ziet zitten, want die is er op uit hoor...
 
Weet het, had een uur met Nancy en na 45 minuten kwam bazin half naakt binnen en vroeg of ze mee mocht doen.." extra hour, for free, no money,want you" hot trio😊… vriendelijk geweigerd waarna ze weg ging en dan snel nog eens in Nancy klaargekomem
 
Sydney, idd
Na mijn laatate bezoek met Nancy en waarbij bazin trio voorstelde nu eens met haar alleen afgesproken …wooow wat een geile vrouw is dat !
Pijpt zalig en diep, heerlijke sex waarbij ze zelf met haar grote borsten speelt bij het mij berijden in cowboy en reverse cowboy. Na missio klaargekomen, condoom eraf en in haar gezicht en op borsten mijn sperma gespoten waarbij ze het van haar borsten aflikte en doorslikte …TOP ervaring
 
Nancy is bij mijn weten één van de weinige Thaikes die nog echt haar best doet. Ze is niet meer van de jongste, maar die vind je elders ook niet meer zo gauw. Ik vind haar eigenlijk wel een leuke verschijning, geen bling bling met siliboobs en tattoos, wel puur natuur en alles bij elkaar nog redelijk goed in haar vel. Voor 130 € all-in ga je in een ander salon niet vlug beter vinden.

Met de andere dames daar heb ik geen ervaring. Emy heb ik wel eens gezien en ziet er knap uit, maar dat zegt uiteraard niets over haar prestaties.

Een uurke met die bazin vragen? :unsure: Doe dat alleen maar als je dat echt ziet zitten, want die is er op uit hoor...
Eerlijk gezegd zie ik da wel eens zitten volgende keer waag ik het erop
 
Eerlijk gezegd zie ik da wel eens zitten volgende keer waag ik het erop
Sydney heeft nu haar eigen topic:

 
Vandaag bij Nacy een massage geboekt voor een uurtje. Bij binnenkomst weer hartelijk ontvangen door Sidney, denk ik, geile oudere dame die bijna direct in je broek zit. Het was de derde keer voor mij in dit "salon", en de eerste keer bij Nancy. Ikzelf vind ze een lekkere rijpe vrouw, kleine tietjes en fijn lichaam. Nadat ik betaalde en ze terug op de kamer kwam. Begon ze me te tongen als het een lieve lust was. Ze was precies best geil vandaag. Daarna heel haar lichaam ter handen genomen en haar lekkere kutje wat gevingerd. Na een kort wasje met een heerlijk warm was handje begon ze me lekker te pijpen. Maar ik kon moeilijk van haar lekkere lichaam afblijven en uiteindelijk heb ik haar lang kunnen en mogen beffen. Ze is mooi en proper en had er ook wel wat plezier van leek me. Door de geilheid zelf gevraagd om haar te neuken, was ook mijn intentie voor de afspraak. Ze bereed me eerst en daarna nog even missionaris. Toen ik terug vroeg voor het pijpen, wat ze heerlijk kan, mocht ik in haar mondje spuiten. Kortom leuke ervaring met een leuke kleine vrouw. Voor de massage moet je er precies niet meer heen, heb ik enkel bij mijn eerste bezoek gehad, bij tiffy.
 
Vandaag bij Nacy een massage geboekt voor een uurtje. Bij binnenkomst weer hartelijk ontvangen door Sidney, denk ik, geile oudere dame die bijna direct in je broek zit. Het was de derde keer voor mij in dit "salon", en de eerste keer bij Nancy. Ikzelf vind ze een lekkere rijpe vrouw, kleine tietjes en fijn lichaam. Nadat ik betaalde en ze terug op de kamer kwam. Begon ze me te tongen als het een lieve lust was. Ze was precies best geil vandaag. Daarna heel haar lichaam ter handen genomen en haar lekkere kutje wat gevingerd. Na een kort wasje met een heerlijk warm was handje begon ze me lekker te pijpen. Maar ik kon moeilijk van haar lekkere lichaam afblijven en uiteindelijk heb ik haar lang kunnen en mogen beffen. Ze is mooi en proper en had er ook wel wat plezier van leek me. Door de geilheid zelf gevraagd om haar te neuken, was ook mijn intentie voor de afspraak. Ze bereed me eerst en daarna nog even missionaris. Toen ik terug vroeg voor het pijpen, wat ze heerlijk kan, mocht ik in haar mondje spuiten. Kortom leuke ervaring met een leuke kleine vrouw. Voor de massage moet je er precies niet meer heen, heb ik enkel bij mijn eerste bezoek gehad, bij tiffy.
Morgen nog eens bezoekje brengen aan nancy denk ik 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.phaitong.be/
Totale kosten (in euro)
150
De prijzen in dit huis werden recent aangepast. Voor een uurtje all-in met Nancy (en ik neem aan met de andere dames op dit adres) betaal je nu 150€, zoals in de meeste Thaise salons trowens. De tijd dat sex met een Thaise goedkoper was dan elders ligt helaas achter ons. Maar voor wie van Aziaatjes houdt, je komt vroeg of laat toch weer terecht in een Thais salon bij een Thaise dame en dan is deze Nancy wat mij betreft toch één van de betere.

Voor de massage moet je er niet zijn, maar de speeltijd met Nancy is nog steeds zoals voorheen, dus tongzoenen, beffen, pzc en nmc in diverse standjes en ze doet dit met veel overgave. Qua looks is ze ook nog dezelfde, een oudere dame (eind 40), maar slank en met een natuurlijke uitstraling (geen sili's, wel kleine naturelle borstjes) en geen tattoos. Een uur duurt er ook nog steeds 60 minuten en dat is ook, lang niet overal evident meer.
 
Wat krijg je inbegrepen, als je voor het normale standaardtarief van 100 EUR gaat? Kusjes ook? Trouwens, kan je ook vragen dat ze nylon-kousen aandoen? Groet, P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan