Recensie Nancy, Private Girls, Wommelgem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
374
10/07/21
213
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tedere-nancy.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had eerder in de rubriek "wie heeft ervaring met…" al eens een vraag over deze Nancy gesteld, zonder respons.
Heb uiteindelijk zelf de stoute schoenen aangetrokken en Nancy opgezocht.
Het zal jammer genoeg bij deze ene keer blijven.
Ik heb zelfs mijn twijfels of ze wel als vrouw geboren is als je begrijpt wat ik bedoel. Harde sili's (wel mooi), een tamelijk mannelijk gezicht en stem, vreemd figuur ook.
Tel daar het mechanisch pijpen en sleuren bij, en het overdreven fake gekreun vanaf seconde één.
Ik had haar er ook op gewezen dat dat gekreun voor mij niet hoefde, ze was meteen op haar tenen getrapt. Nee nee, het was allemaal echt en gemeend, yeah right.
Kortom, geen klik, en voor mij dus absoluut geen herhaling.
 
Had eerder in de rubriek "wie heeft ervaring met…" al eens een vraag over deze Nancy gesteld, zonder respons.
Heb uiteindelijk zelf de stoute schoenen aangetrokken en Nancy opgezocht.
Het zal jammer genoeg bij deze ene keer blijven.
Ik heb zelfs mijn twijfels of ze wel als vrouw geboren is als je begrijpt wat ik bedoel. Harde sili's (wel mooi), een tamelijk mannelijk gezicht en stem, vreemd figuur ook.
Tel daar het mechanisch pijpen en sleuren bij, en het overdreven fake gekreun vanaf seconde één.
Ik had haar er ook op gewezen dat dat gekreun voor mij niet hoefde, ze was meteen op haar tenen getrapt. Nee nee, het was allemaal echt en gemeend, yeah right.
Kortom, geen klik, en voor mij dus absoluut geen herhaling.
Nancy heeft een Spaanse achtergrond, beetje te zwaar gebouwd naar mijn zin, maar dit is persoonlijk . Haar theater is wat over.Fake gekreun. Na 30 min had ik het al gehad . Ook geen 2 de maal voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan