Recensie Nancy, Sukhsant, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Vorige week maandag ben ik rond een uur of 5 in de middag eens naar binnengelopen. Ik had weer eens zin in een lekkere Thaise dame.
Er waren er twee beschikbaar, en Nancy had ik nog niet gehad dus ik dacht die maar eens proberen.

Ik heb voor 30 minuten 100,- euro afgerekend met intiem. Nancy doet niet aan pijpen zonder condoom maar ik weet inmiddels dat er enkele dames zijn bij Sukhsant die dat wel doen. Maar dat gaf verder niet: als iemand dat niet wilt dan moet je dat ook zeker niet doen. Er zijn nog genoeg andere manieren om het leuk te maken.

Nancy is niet al te groot en slank en heeft een heerlijk kutje. Toen ze begon heeft ze me eerst een penis massage gegeven en opgegeild. Dat was erg lekker. Toen het condoom erom en pijpen, maar dat vond ik niet heel bijzonder. Het ging met iets te weinig gevoel.

Ze is toen op me gaan zitten (gehurkt) en zo hebben wel heerlijk geneukt. Ik kon haar met mijn handen ondersteunen omdat ze niet al te zwaar is. Vervolgens hebben we in missio geneukt en ben ik zo klaargekomen. Ze bood nog aan om het met de hand af te maken maar de finish kwam erg snel in zicht dus ik had geen tijd meer om een zinnig antwoord op die vraag te geven.

Nancy is een gezellige en aantrekkelijke meid. Ze is voor mij voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan