Recensie Nanie, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
20/12/21
6
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pijpen-als-de-beste-_8384392
Totale kosten (in euro)
50
Ik had weer eens een keer zin in een lekkere pijpbeurt, dus even het internet afgezocht en ik kwam uit bij deze dame. Ze adverteert met: " beste in pijpen" en dat kan ze als de beste! Hadden afgesproken naast een sportpark en toen de auto verderop geparkeerd. Ze is niet meer moederst mooiste, maar als je van pijpen houdt is ze echt een aanrader. Vooral voor de deepthroat fans. Ze is er echt goed in! Heerlijk deepthroat en geweldig zachtjes pijpen. Beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad. Ik kom hier zeker weer naar terug
 
Ik heb ook wel eens een date met haar gehad. Deel bovenstaande ervaring niet. Adverteerde toen onder een andere naam. Staand ongemakkelijk in de bosjes. Het wilde niet zo vlotten en werd er nog harder aan gesjord. Met moeite.....
Aardige vrouw maar voor mij geen herhaling.
 
Ik heb daarentegen een positieve ervaring. Als reeds bekende klant heb ik bij haar thuis afgesproken en haar heerlijk bare geneukt en intern gedoneerd. Was top. Ze heeft een heerlijk strak kutje voor haar leeftijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan