Recensie Naomi Cubaanse ss3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MacaN74

Vaste klant
Forumpionier
107
07/07/21
33
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Woensdag tijdens de nachtdienst bij Naomi geweest.
Zegt zelf van Cuba te zijn.
Absoluut te mijden, gevraagd naar de tarieven,
50€ zei ze en 100€ voor alles….gekozen voor de 100 €,
maar na een kwartier stond ik al terug buiten….., na tien minuten zei ze pappie het is tijd om te komen, ik verontwaardigd en zei 100€ voor all in had je gezegd…. Ze wees naar de klok en zei het is tijd…… geen zin in verdere discussie en mijn kleren boos terug aangetrokken …..Toen had ze nog Het lef om te vragen wanneer ik terugkwam en bleef ze op mijn zitvlak wrijven 🤬🤯🤬🤬🤯🤯🤯
 
Woensdag tijdens de nachtdienst bij Naomi geweest.
Zegt zelf van Cuba te zijn.
Absoluut te mijden, gevraagd naar de tarieven,
50€ zei ze en 100€ voor alles….gekozen voor de 100 €,
maar na een kwartier stond ik al terug buiten….., na tien minuten zei ze pappie het is tijd om te komen, ik verontwaardigd en zei 100€ voor all in had je gezegd…. Ze wees naar de klok en zei het is tijd…… geen zin in verdere discussie en mijn kleren boos terug aangetrokken …..Toen had ze nog Het lef om te vragen wanneer ik terugkwam en bleef ze op mijn zitvlak wrijven 🤬🤯🤬🤬🤯🤯🤯
Dat is in een vent met een pruik op 😂😂 heeft zelfs borsthaar. Maar ben een keer geweest en zeg je eerlijk was niet teleurstellend ben daar voor €50 langer dan half uur binnen geweest en hebben alles gedaan echt alles en op het einde mocht ik zelfs die bek volspuiten. Dus ligt denk ik echt aan de persoon zelf 🤷‍♂️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan