Recensie Naomi, Den Haag, Geleenstraat 98 k2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolle jan

Wandelaar
Forumpionier
81
08/07/21
80
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vanmiddag bezoek gebracht aan Naomi.
29 jaar, erg slank, mooi lichaam met kleine bijpassende borsten, cup a denk ik.
ongeveer 1.65 - 1.70 mtr lang

knap meisje met prachtige mond. Afgesproken voor een half uurtje.
zoenen was mogelijk en deed ze ook erg goed….

pijpen was goed, diep en lekker.

afgemaakt met Naomi boven op!
erg aardig en vriendelijk meisje dat na 4 jaar gaat stoppen met dit werk, ze gaat 15/8 terug naar haar thuisland en een nieuw leven beginnen.
 
Helemaal mee eens Dolle , Zeer zeker erg jammer dat ze er in NL mee kapt .

Altijd een goed adresje geweest en eigenlijk constant een lach op haar gezicht : zelfs tijdens de pijperij ......?

Ziet er goed uit met haar nieuwe haarkleur .
Op zeker binnen die 5 weken dat ze er nog is , ff een afscheid-lurkie zonder cd halen .
 
Ben er zojuist op bezoek geweest. Ze pijpt inderdaad heerlijk en vervolgens hurkte ze over mijn jonge heer om die zalig te berijden. Iets te snel was de beurt voorbij, maar dat lag aan mij (of toch aan haar ?). Jammer dat ik haar niet eerder bezocht heb. Nu gaat ze weg ?
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hele vriendelijke en mooie slanke dame maar haar stijl van pijpen is niet waar ik van hou. Te veel knijpen aan de onderkant in een poging de zaak voortijdig hard te krijgen, wat bij mij totaal averechts werkt. Vragen of het wat zachter en langzamer kon hielp maar gedeeltelijk, een kwestie van sexueel niet compatibel zijn. Een herhaalbezoekje zie ik er daarom niet van komen.
 
Is dit de Naomi lichtgetint slank, afkomstig Cyprus volgens mij? Zat altijd op 86, nu dagje bovenkamer.
 
Klopt maar zij is gewoon Bulgaars. Een keer bezocht, matig en plichtmatig service. Tmm uit mijn ervaring.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De doub en geleen was niet goed qua bezetting dus een andere dame gekozen als dat ik normaal zou kiezen omdat ze in de omgang erg fijn en toegankelijk was. Eenmaal binnen korte babbel dame komt uit Bulgarije. Hierna merkte ik al dat alles erg snel ging en probeerde haar af te remmen maar dit lukte helaas niet. Snel het bed op en dr benen wijd voor een befsessie van jawel 2 minuten. Toen wist ik al hoe laat het was. Daarna pijpt ze tot je op sterkte bent en jawel na 1 min time to fuck.... dit voelt wel strak aan voor de liefhebbers maar ze maakt geen oogcontact etc. 4 standjes verder klaargekomen (mc) en daarna aankleden en korte aftertalk. In principe goed voor een snelle wip en de service was ook op hoog tempo wel redelijk ze kwam haar afspraken na maar voor mij geen herhalingsgevaar.

Voelde iets te plichtmatig dus ik hou het hierbij het ergste was dat toen ik eruit kwam een rondje liep en toen voor de wonderbaarlijke manier Sonja van 122 voor haar raam stond zonder dat er wachtende waren. Helaas kruit al verschoten ongelooflijk zonde.

Toch maar geduldiger zijn weer een wijze les.

Groet,

The Fishermen
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag bij Naomi binnengestapt voor een befsessie, dat zuurstokroze pakje van haar maakte me gek.

Heel mooi kutje, had iets beter geschoren mogen zijn. Wel oppassen, want alles was blijkbaar nogal gevoelig (clit, tepels). Hoewel ze niet is klaargekomen liet ze me toch wel zolang likken dat het toch niet echt vervelend voor haar moet zijn geweest. Net toen ik dacht dat het wel genoeg was, zei ze "ok, finito".

Bij het aankleden even staan praten over wat die kinky-sex precies inhoudt bij haar. Wel, anale verwennerij, golden shower, blinddoek, facesitting… allemaal prima dus. En naalden… nee, laat maar.

Kosten: €100 voor een half uurtje, ga ik binnenkort toch eens uitproberen denk ik. Lijkt me lekker om die goudgele nectar uit dat kutje in mijn mond te laten stromen.
 
dame lijkt zwanger of moet ik langs de pearl ipv de geleen?
 
Babbeltje gemaakt met dit bulgaarse moppie
50 voor 20min.
I dont do kissing and no licking pussy...
Maar daar kom ik juist voor.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Naomi weer eens bezocht, ik zag dat ik hier nog geen review over d'r had, dus hierbij dan maar. Deze Bulgaarse dame staat alweer een tijdje op 98, soms een tijdje k2 of zoals nu k3.

Zo heel lang geleden was het nog niet dat ik haar bezocht, maar toch blijft het bij Naomi altijd een beetje afstandelijk. Maargoed, ze mag er wezen wat mij betreft, dus ik liep weer bij haar binnen.
Na het uitkleden wast ze de leuter en nemen we op bed plaats. Bij het pijpen kan ik haar d'r gang laten gaan, ze weet goed wat ik wil, doet dit rustig en neemt de tijd.
Na het pijpen kwam ze bovenop, dit heb ik graag met Naomi omdat ze in een lekker ritme actief meebeweegt en daarbij niet afstandelijk is. Vervolgens doggy om het daarin af te maken, wat mij betreft zijn die vijf sterren vooral voor doggy zo lekker als ze dan is.

Achteraf beiden een wasje en tevreden vertrokken. Ondanks de beperkte klik toch een redelijk groot herhalingsgevaar met deze dame.
 
Afgelopen week Naomi bezocht en haar kontje genomen. Superstrak.... maar ohzo heerlijk.
100 betaald. Wasje na en met kus afscheid genomen.
 
Gestopt is gestopt niet meer gezien.
Maar je weet nooit als de centjes op zijn zijn ze er zo weer.

//Edit mod: gaat slotje op topic. Mocht dame terug aan de slag gaan, meldt dit dan via 'rapporteer' knop dan zetten we topic weer open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan