Recensie Naomi, Dynamite Privé, Nieuwegein 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
142
13/08/21
335
62
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/naomi/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op persoonlijk advies van gastvrouw Tanja en de (via via) positieve geluiden op dit forum maakten dat ik vandaag een date met Naomi heb gehad. Het werd helaas niet meer dan een hooguit middelmatige ervaring.

Bij het voorstellen in de 'paskamer' in de hal leek ze heel vriendelijk en toeschietelijk dus vol goede moed voor een uur naar de kamer.
Eenmaal op de kamer merkte ik direct al dat haar attitude een nogal onverschillige/ongeïnteresseerde was. Toen ik tijdens het kletsend kennismaken na een aantal minuten zei dat ik wel hield van een staand voorspel gaf ze, terwijl ze vrijwel uitsluitend aandacht voor haar smartphone had, aan dat ik mezelf kon uitkleden en wassen aan de wasbak. Een ijskoude nul op het rekest dus.

En deze houding openbaarde zich eigenlijk gedurende de hele date. Op enige wil om mij als klant eens lekker te verwennen kon ik haar nauwelijks betrappen. Plichtmatigheid zonder ook maar een greintje passie of enthousiasme was troef bij Naomi. Afstandelijkheid en gemakzucht was wat zich bij haar openbaarde! Tijdens het 69'en merkte ik dat ze ongeschoren was en bovendien niet of nauwelijks aandacht voor mijn junior had waardoor deze zijn aanvankelijk fiere staat gaandeweg wat verloor. Daarna moest ik 'm zelf weer wat meer op sterkte brengen want dat lukte Naomi van geen kanten. Het tongzoenend cowgirl neuken vond ik daarentegen wel lekker! Daarna bood ze me nog een massage aan maar ook dit was jammer genoeg een behoorlijk inspiratieloze vertoning. De tijd volgemaakt met kletsen.

Kortom, aardig voor een keertje deze Naomi maar absoluut geen enkel herhalingsgevaar. Het allerleukste aan mijn date vandaag was nog het feit dat Amira mij vriendelijk verwelkomde nadat ik aangebeld had ;-)
 
Heb haar ook paar keer bezocht een tijd terug maar toen was performance beter: zodra ik haar had opgewarmd met massage, likbeurt en pussysliding was ze meestal niet te houden.
Mogelijk moet ze er even tussenuit om de batterij op te laden...
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Ik vraag me af of ik bij dezelfde Naomi ben geweest dan als jij.
Mij viel ze meteen al op bij binnenkomst. Zelf hou ik van wat exotischere smaken en ben er dol op om iets vast te kunnen pakken.
Echt, toen ze voor me uit liep naar de kamer vond ik het al een feestje.

Op de kamer zelf was erg gezellig ook vooral!
Leuk praatje met haar gemaakt voor- en ook achteraf en echt een leuke meid om mee te kletsen
De actie zelf was ook helemaal prima. Man wat een genot als je met zulke borsten en billen mag spelen
En ze heeft ook heerlijk volle lippen die ze echt goed gebruikte ook!

Ik vond het in ieder geval top en zou zo weer gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/naomi/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren in een geile bui even bij Dynamite prive binnengewipt.
Ik had de keuze uit 3 dames, qua uiterlijk zou ik voor Jess gekozen hebben maar ik kon mij een aantal mindere reviews van haar herinneren dus uiteindelijk voor Naomi gekozen.

Eerst wat voorspel waarbij we heerlijk hebben gezoend terwijl ik haar vingerde, daarna nog even gebeft om mij vervolgens te laten pijpen door Naomi.
Pijpen stelde niet veel voor en duurde dan ook niet lang, daarna heb ik haar doggy genomen en het condoom volgeschoten.

Naomi is vriendelijk en sociaal maar ik vond haar wel wat passief naar mijn zin.

Al met al een prima ervaring maar ik heb ze zeker beter gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan