Recensie Naomi, Eros Prive, Zundert 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobbert

Wandelaar
46
10/08/22
53
16
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.eroszundert.nl/dames/naomi/
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst was ik in de buurt van Zundert. Dus ben maar even langs Eros Prive gegaan.

Naar binnen gegaan en daar werd ik ontvangen door de hostess. Ook een leuke dame overigens maar die doet geen afspraakjes.

Zij zei mij dat Naomi aanwezig was maar die was bijna klaar was met een klant.
Ik mocht toen vervolgens met een glas water plaatsnemen in de rukbunker :p

Na een paar minuten kwam Naomi mij ophalen. Naomi zag er leuk uit.
Persoonlijk hou ik wel van vollere rijpere dames dus dat kwam goed uit.

Door naar de kamer waar we even kort gekletst hebben.
Toen vroeg ze of ik de jacuzzi in wilde. En dat wilde ik wel.

Dus zij de jacuzzi aangezet. En terwijl we wachtte tot het bad gevuld was namen we plaats op bed om lekker wat te kletsen en zoenen.

Toen het bad vol was lekker plaats genomen samen met een biertje.
Ze begon toen rustig met mijn jongheer te spelen.
Anyway, beetje zoenen, beetje spelen.

Toen was het voor mij wel goed. Dus het bad weer uit.
Helaas was mijn uurtje al voorbij dus moest een extra uurtje bij boeken..

Op bed aangekomen kreeg ik toch wel moeite met een stijve te krijgen. Geen idee waarom. Het warme water, biertje, stress? Anyway. Ze probeerde me nog stijf te pijpen maar er kwam weinig beweging in.

Toen heb ik haar maar gebeft en hebben we een beetje gezoend en geknuffeld.
Volgende keer beter :')

Anyway, leuke dame. Voor herhaling vatbaar? Nee, omdat het veel te ver weg is voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.eroszundert.nl/dames/naomi/
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens langs Eros Zundert geweest na enkele prima ervaringen te hebben gehad met meerdere dames daar. Gisteren was er 1 dame vrij, gelukkig degene waarvoor ik er naartoe was gegaan, Naomi. Ze herkende me nog van de eerste keer bij haar, werd gelijk hartelijk ontvangen. Had 1,5 uur afgesproken, maar uiteindelijk nog met een half uur verlengd. Daarnaast nog pzc erbij gedaan, wat ze zelf al voorstelde na ons vorige onderonsje 😅. Kan niet anders zeggen dat het weer heerlijk genieten was met haar, ze geniet er zelf ook zichtbaar van wat de ervaring wel heel wat prettiger maakt. Ze is, overigens net als ik, niet de jongste meer, maar met alle ervaring maakt ze dat ruimschoots goed. Heb zowat een half uur van een heerlijke pijpbeurt genoten, is bij haar altijd weer een feestje. Tot ze zag dat we nog 10 minuten over hadden en ik er nog een half uur aan vast plakte. De vorige keer vond ze het niet echt leuk dat ze me niet naar een hoogtepunt kreeg, maar vond dat zelf niet zo'n probleem toen en heb haar dat toen ook gemeld. Ze was het dus nog niet vergeten, dus deed ze extra haar best 😅. Heb het nu in missionaris afgemaakt, al had ik wel haar toestemming om het anaal af te maken. Missionaris ging zo lekker dat ik het rubbertje vol schoot en we daarna nog ff gezellig naast elkaar liggend wat hebben nagekletst en samen onder de douche zijn geëindigd. Na weer te zijn aangekleed, met een paar zoenen afscheid genomen en tot de volgende keer maar weer lieve dame 😉 (wat een heerlijk mens. Ze spreekt duits, maar verstaat wel Nederlands)
 
Gisteren ook hier langs geweest.
Deze dame was de enigste aanwezige, dus het erop gewaagd.
En half u genomen 75€
Wat tz, pmc en neuken, ze vroeg pzc wat 50 € extra zou kosten, hier vriendelijk voor bedankt 🙈.
Ik zei in Belgie zit het in de prijs, ze zei dit is Nederland en is blijkbaar hier de gewoonte om extra's te vragen ?
Al bij al niet slecht, maar voor mij is deze lieve dame niet voor herhaling vatbaar.
 
Gisteren ook hier langs geweest.
Deze dame was de enigste aanwezige, dus het erop gewaagd.
En half u genomen 75€
Wat tz, pmc en neuken, ze vroeg pzc wat 50 € extra zou kosten, hier vriendelijk voor bedankt 🙈.
Ik zei in Belgie zit het in de prijs, ze zei dit is Nederland en is blijkbaar hier de gewoonte om extra's te vragen ?
Al bij al niet slecht, maar voor mij is deze lieve dame niet voor herhaling vatbaar.
Ik weet niet waar je in België naartoe gaat, maar lijkt me dat ze ook daar over het algemeen net als hier extra bedragen rekenen voor de wat meer spicy dingen. Of het zit al in de prijs verrekend, maar dan doet het qua bedrag niet veel onder voor de prijzen van hier in Nederland. Uiteindelijk betaal je er toch voor
 
Ik weet niet waar je in België naartoe gaat, maar lijkt me dat ze ook daar over het algemeen net als hier extra bedragen rekenen voor de wat meer spicy dingen. Of het zit al in de prijs verrekend, maar dan doet het qua bedrag niet veel onder voor de prijzen van hier in Nederland. Uiteindelijk betaal je er toch voor
In Brecht bij maison damour betaal je 80, 120 en 160 voor 30 min, 45 min en 1u.
Hierin zit pzc inbegrepen, hiervoor nergens in Belgie extra voor moeten betalen.
75 + 50 voor pzc vind ik wel veel geld .
Als je dan 110 + 50 =160 voor 45 min.
En 140 +50 =190 voor 1u is nog een verschil van 10€ (180€ voor 1u) wat ik bij private girls betaal in het Antwerpse Wommelgem.
 
In Brecht bij maison damour betaal je 80, 120 en 160 voor 30 min, 45 min en 1u.
Hierin zit pzc inbegrepen, hiervoor nergens in Belgie extra voor moeten betalen.
75 + 50 voor pzc vind ik wel veel geld .
Als je dan 110 + 50 =160 voor 45 min.
En 140 +50 =190 voor 1u is nog een verschil van 10€ (180€ voor 1u) wat ik bij private girls betaal in het Antwerpse Wommelgem.
Dan nog zal dit soort diensten er wel in verrekend zijn. Prijsverschillen per salon blijf je toch houden, dat is hier per salon ook verschillend. Maar idd, hier zijn we dat gewend dat voor sommige zaken apart word afgerekend, omdat je niet verplicht bent dit te laten doen. De basisprijs/service is eigenlijk al meer dan voldoende, maar je kiest er dan bewust voor om wat meer te betalen voor wat extra dingetjes die je wilt doen. Net een auto die je koopt, waarop je wat extra opties wilt...zo moet je het eigenlijk zien 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan