Recensie Naomi/Jenny, Hasselt/Ingelmunster/St-Niklaas 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hopelijk komt ze regelmatig terug naar Hasselt! Ziet er erg geil uit en is het ook
Dacht wel daar haar borsten the real thing waren. Ofwel waren ze perfect vergroot.
Komt op mijn shortlist
 
hopelijk komt ze regelmatig terug naar Hasselt! Ziet er erg geil uit en is het ook
Dacht wel daar haar borsten the real thing waren. Ofwel waren ze perfect vergroot.
Komt op mijn shortlist
Misschien eens om over na te denken vooraleer we onze shortlist publiek maken: hoe meer "werkzekerheid" de vrouwen/meisjes hebben, hoe hoger de prijs. Dat heet een zichzelf regulerende vrije markt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Naomi geweest, aangemoedigd door de lovende reacties.
Eerstens: wat een geil lijf heeft ze! Perfecte geile D-cup, volledig naturel, een een dito ronde kont. Ik werd er gelijk heel hard van.
Verder dient gezegd te worden dat ze zeer hygienisch is. Je handen worden ontsmet, en je moet glijmiddel gebruiken als je haar vingert. Misschien een gedoe, maar het gaf me wel vertrouwen dat ik daar niet zo gemakkelijk iets kon oplopen.

Qua sex was ze lekker, heel strak en vooral lief. Ze is niet het type dat van heel ruig houdt heb ik de indruk. Je merkt ook dat dit voor haar haar job is, ook al doet ze het zeer goed. Ik eben nog altijd op zoek naar een nymfomane slet die gewoon geen genoeg kan krijgen, en dat is ze niet. Ik denk ook dat het een speld in een hooiberg is, hetgeen ik zoek.

Na de daad was ze heel vriendelijk, en ze heeft duidelijk gevoel voor humor ook, waardoor er geen awkward stilte valt ofzo.

all in all lekker, denk dat ik nog wel eens terug ga!
 
die nympho slet die je zoekt, dat is amy in maaseik of Kanneesha in Beveren Waas
beide dames mag ik onderspugen, keel dichtknijpen, lekker laten squirten en anaal vuistneuken, en cum opdrinken nadat ik hun anaal gevuld heb.
Over Amy heb ik al vaak iets gelezen, echter is ze nergens te vinden online. Vermoedelijk gestopt?
Kanneesha nog nooit over gehoord, is deze dame nog actief?
 
Klopt het dat ze nu als "pamela" en "melanie" door het leven gaat?
 
Klopt het dat ze nu als "pamela" en "melanie" door het leven gaat?
Als ik de foto's van deze advertentie bekijk is ze dat niet..
Dit is ze wel:
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zit nu in Turnhout. Mijn date was minder geslaagd.

Ze had slecht zin of het is een bazige zuurpruim. Mocht blijkbaar maar op een klein stukje van de kamer uitkleden. stond een halve meter verkeerd. Vond ze niet tof 🤔.

Had mijn twijfels al vanaf het begin. Vrije koele ontvangst. Dame is een stuk ouder dan ik had verwacht en minder plat buikje dan op de foto's. Ze heeft wel een enorm lekkere kont.

Zodra ze geld heeft gekregen begon haar gedrag van koel naar vriespunt te gaan 😭. Ze wilde gelijk condoom om doen om te pijpen. Ik zei afgesproken pzc anders geef geld maar terug en dan ga ik weer. uiteraard wilde ze geen geld teruggeven. Toen ik zei we doen niet zoenen vond ze het goed. Ze heeft me kort paar min voorzichtig gepijpt. kort paar standjes gedaan en stond weer binnen 30 min weer op straat van de 45 min.

pluspunt: haar kont.

minpunten: haar gedrag, afspraken zijn niet nagekomen. Slecht pzc. mocht niet aan haar tepels komen. Niet vingeren, niet zoenen, geen 69, geen speeltjes, geen rollenspel. vooraf en achteraf douchen of opfrissen was niet mogelijk
komen we gelijk uit bij haar hygiëne. Die was niet goed. Ze rook naar zweet en er kwam ook een geur uit 1 van haar gaten tijdens doggy.
Dame zat ook heel de tijd op haar telefoon te kijken. Raakte daardoor mijn goesting kwijt.

geen herhaling voor me 👎
 
Zit nu in Turnhout. Mijn date was minder geslaagd.

Ze had slecht zin of het is een bazige zuurpruim. Mocht blijkbaar maar op een klein stukje van de kamer uitkleden. stond een halve meter verkeerd. Vond ze niet tof 🤔.

Had mijn twijfels al vanaf het begin. Vrije koele ontvangst. Dame is een stuk ouder dan ik had verwacht en minder plat buikje dan op de foto's. Ze heeft wel een enorm lekkere kont.

Zodra ze geld heeft gekregen begon haar gedrag van koel naar vriespunt te gaan 😭. Ze wilde gelijk condoom om doen om te pijpen. Ik zei afgesproken pzc anders geef geld maar terug en dan ga ik weer. uiteraard wilde ze geen geld teruggeven. Toen ik zei we doen niet zoenen vond ze het goed. Ze heeft me kort paar min voorzichtig gepijpt. kort paar standjes gedaan en stond weer binnen 30 min weer op straat van de 45 min.

pluspunt: haar kont.

minpunten: haar gedrag, afspraken zijn niet nagekomen. Slecht pzc. mocht niet aan haar tepels komen. Niet vingeren, niet zoenen, geen 69, geen speeltjes, geen rollenspel. vooraf en achteraf douchen of opfrissen was niet mogelijk
komen we gelijk uit bij haar hygiëne. Die was niet goed. Ze rook naar zweet en er kwam ook een geur uit 1 van haar gaten tijdens doggy.
Dame zat ook heel de tijd op haar telefoon te kijken. Raakte daardoor mijn goesting kwijt.

geen herhaling voor me 👎
Spijtig om te horen dat het voor jouw zo tegen gevallen is.
Bij mij was het super en ook bij de andere waren de commentaren toch vooral lovend.
Dus gewoon raar.
 
Er was geen klik. Kan gebeuren maar gedraag je of professioneel of kap de date af en geef mijn geld terug. Afspraken niet nakomen en een slechte service geven met een lange sik zit ik niet op te wachten. Nogmaals met de neus op de feiten gedrukt om alles nog eens te bevestigen voordat ik het geld geef 😂.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-days-sexy-verleidelijke-nieuwe-zwarte-meid.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had grote hoop deze dame te ontmoeten.
Maar het viel weer dik tegen.
Van de beloofde tz en pzc kwam amper iets terecht.
Dit zijn dingen die voor mij noodzakelijk zijn voor een stevig fluitje 🙂.
Het is een lief meisje waar je niet veel mee bent.
De foto's kloppen wel, maar wat niet te zien is zijn haar ferme hangborsten
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-zwarte-meid-met-een-perfect-natuurlijk-lichaam-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag nog eens goesting in een zwarte parel… gebeld en snel en vriendelijk geholpen, kon 15 min later al langsgaan…
Ontvangt op de luikersteenweg in Hasselt op kamers. Mooie verzorgde kamer met grote inloopdouche. Had haar gevraagd om me naakt te ontvangen, toen de deur openging stond ze in vol ornaat klaar met een mooie glimlach… financiële afgehandeld en mezelf opgefrist in de douche, ze wou niet mee… ging op de rand van het bed zitten, nam mijn knots in haar handjes en begon voorzichtig te pijpen, dacht na een tijdje dat ze dieper zou gaan maar dat lukt niet… pijpkunsten maar middelmatig. Haar dan op haar rug gelegd en lekker klaar laten komen met mijn tong, dit fakete ze niet! Dan snel jasje aan en haar on top gezet en na een 10tal minuten jasje vol gespoten… op de achtergrond had ze een netflix reeks tamelijk hard afspelen wat wel stoorde, en tijdens het pijpen was ze nog met haar gsm bezig… geen herhalingsgevaar voor mij …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan