Recensie Naomi, House of Dreams, Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
117
23/09/21
64
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/naomi-2/
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gister dacht ik eens gek te doen en heb toen HOD bezocht voor hun trio actie, hierbij heb ik een trio afgenomen met Naomi en Barbara.
De gastvrouw welke aanwezig was, was een beetje chaotisch, 2x vragen wat ik wil drinken en het vervolgens niet doorgeven, ze kwam ook behoorlijk druk over. Met Eveline als gastvrouw is het bezoek aan HOD een veel welkomer ontvangst.
Aan het begin van de date de financiële zaken verricht en bleek helaas bij beide dames beffen niet mogelijk te zijn.

Na het uitkleden werd ik gewassen door Barbara. Naomi draaide er een beetje omheen. Hierna kon ik op bed gaan liggen en gingen de dames zich ook even wassen.
Op bed kwamen ze eerst naast mij liggen en vroegen ze wat mijn fantasie was met een trio. Barbara ging al vrij snel over op het geven van een korte pijpbeurt. En ondertussen was ik met Naomi aan zoenen (het zoenen met Naomi was niet z'n pretje gezien er een behoorlijke geur uit haar mond kwam). Daarna wisselde dames om, hierbij moest ik van Barbara ook lekker hard in de tieten knijpen. Na een paar minuten pijpen door Naomi gingen de dames mij om de beurt heel kort berijden. Waarna ik Naomi Doggy heb genomen. Rest van de tijd werd min of meer gevuld met trekwerk, waarbij ik Barbara nog even heb gevingerd. Ik had het gevoel dat de dames er niet z'n zin in hadden en de tijd maar vol probeerde te maken. Bij beide dames zit er bij mij geen herhaling in.
 
Ikzelf ben een maand of twee ook naar Naomi gegaan omdat donkere dames mij aantrekken. Best een leuke date gehad van een uur waarin ze mij heeft gepijpt/getrokken en meer😜 bij mij was het geen chaotische ontvangst. Ik kon wel vernemen dat ze wat onwennig was. Zit er nog een 2e keer in? misschien wel. Naomi ook nog gebeft maar daar was ik niet zo over te spreken i.vm. geur🤢
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan