Recensie Naomi (Ita) Duisburg, Vulkanstraße V65 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
152
12/04/22
272
40
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bij Naomi geweest. Was enthousiast bij binnenkomst, prachtig lichaam toen ze zich uitgekleed had. Mijn pikkie nog slap en gelijk een condoom erover. Pijpen matig. Op volle sterkte en ze ging gelijk op haar rug liggen. Big, big zegt ze een paar keer en houdt haar benen veel te dicht bij elkaar, kwam er nog niet half in. Knapte daar behoorlijk op af. Gestopt en gevraagd of ze me met de hand klaar wil maken. Fuck no good, inderdaad no good. Klaargekomen en wegwezen.
 
Zo'n ervaring hebben we allemaal wel eens, helaas. Jammer, maar ik waardeer het dat je ons waarschuwt.
Ik vind het altijd een uitdaging om weer een nieuwe schat te vinden. Als ik een misser blijk te treffen, neem ik mijn verlies en trek mijn broek op. Zonde van het geld.
Ik laat me dan niet met de hand afmaken, er blijft genoeg lekkers over. Ze mag best wel weten dat langer blijven niet in mijn voordeel is. Ik beslis bij wie ik mijn zaad spuit.

Kort geleden was ik bij een in mijn ogen beeldschone en uiterst aantrekkelijke jonge meid in Eros26, eigenlijk veel te jong voor mij, maar ik wilde toch een keer een kamer met haar delen. De klik bleef weg, maar ben toch de hele weg gegaan. Als ik nu langs haar kamer wandel, maak ik even een kort praatje, en hoop haar duidelijk te maken, dat, als ze me nog een keer binnen wil hebben, ze haar uiterste best zal moeten doen. Opbouwen vraagt soms geduld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan