Recensie Naomi, Knokke-Heist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trucker1983

Newbie
5
21/04/23
0
Een afspraak gemaakt bij Naomi een tijdje terug. Ze is klein van stuk naar ze is nog kleiner waarmee ze adverteert iets van 1.50cm maar ook de leeftijd van 30jaar wat erbij staat klopt ook niet. Ze is iets van 36jaar. Dat zie je meteen als je binnenkomt. Verder harde siliconen borsten die er niet zo netjes uitzien als ze boven op je zit. Schijnbaar was het vroeger een GF expierence. Bij mij totaal niet. 1 uur geboekt na 40 min stond ik buiten. Geen intresse om het uur uit te doen had ze. Ging meteen op haar telefoon toen ik nog bij haar was. Niet erg netjes. Verder wel een mooi lichaam maar dat is nog het enigste jammer vond ik ook al die tatoos overal. Jammer van de €180 die ze vraagt er zijn er in Knokke betere en betaalbaarder.
 
Meningen verschillen - heb haar al een paar keer gezien en iedere keer is het heerlijk genieten - leuke persoonlijkheid, heerlijk in bed en als je geeft, geeft ze rijkelijk terug. Ik vind ze ook echt mooi.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Totale kosten (in euro)
150
Verschillende keren Naomi bezocht, wat een heerlijke vrouw! Bij binnenkomst afrekenen, waarna het spel onder de douche al start.

Na het heerlijke tongzoenen met haar verwend ze je met een fantastische pijpbeurt.

Neuken met haar brengt je naar de 7e hemel, echt een topper!

Meerdere keren intiem en klaarkomen is voor haar geen probleem, wat een vrouw!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/naomi-348/
Totale kosten (in euro)
180
Mijn ervaring dateert al van enige tijd geleden, maar wou ze hier toch even toevoegen.

Advertentie:
De foto's zijn misleidend. In het echt is ze minder knap. Ondertussen zijn er wel eerlijkere foto's toegevoegd.
De leeftijd is inderdaad dichter bij de 40 dan de 30 jaar.

Prijzen:
120 euro/half uur, 180 euro/1 uur

De locatie: een voormalig winkeltje dicht bij de kustlijn van Knokke met veel parking in de dichte omgeving.
Douchemogelijkheid.

De prestatie:
Ze geeft geen GFE, maar kan wel waanzinnig goed en lang PZC. Ze is een aanrader als pijpdate.
Het is voor de rest echter duidelijk dat ze het voor het geld doet. Ik stond kwartier te vroeg buiten (inclusief douche).
Als ik niet haar type was, had ze me beter gewoon de deur gewezen.

Ik raad ze af.
 
Wat een meid die Naomi. Een bezoek van 30 min gehad. Voornamelijk gepijpt door haar en haar ook wat gelikt. Tijdens standje 69 mijn lading vol in haar mond gespoten. In haar profiel staat niet dat dit kan. Maar ze wordt er ow zo geil van. Door haar hoofd vast te houden vond ze het heerlijk. Toen zei klaar kwam boven op mij heb ik het goed laten gaan. Top date. Voor pijpdate was dit super. Weet niet waarom het in haar profiel niet aan gegeven staat.
 
Meningen verschillen - heb haar al een paar keer gezien en iedere keer is het heerlijk genieten - leuke persoonlijkheid, heerlijk in bed en als je geeft, geeft ze rijkelijk terug. Ik vind ze ook echt mooi.
Ik vind haar niet zo knap eerlijk gezegd. Ze heeft een geil lichaam en geniet zelf er wel van. Maar geld is het belangrijkste want dit zegt ze zelf ook makkelijk verdienen. Ze heeft liever dates van 1uur. Dat vroeg ze ook aan mij.
 
Een afspraak gemaakt bij Naomi een tijdje terug. Ze is klein van stuk naar ze is nog kleiner waarmee ze adverteert iets van 1.50cm maar ook de leeftijd van 30jaar wat erbij staat klopt ook niet. Ze is iets van 36jaar. Dat zie je meteen als je binnenkomt. Verder harde siliconen borsten die er niet zo netjes uitzien als ze boven op je zit. Schijnbaar was het vroeger een GF expierence. Bij mij totaal niet. 1 uur geboekt na 40 min stond ik buiten. Geen intresse om het uur uit te doen had ze. Ging meteen op haar telefoon toen ik nog bij haar was. Niet erg netjes. Verder wel een mooi lichaam maar dat is nog het enigste jammer vond ik ook al die tatoos overal. Jammer van de €180 die ze vraagt er zijn er in Knokke betere en betaalbaarder.
Je mag die betere altijd doorgeven , moet toevallig volgende week in Knokke zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan