Recensie Naomi, Leiden Privé 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/naomi/
Totale kosten (in euro)
150 + 50 pzc
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik liep toevallig in de buurt van Leiden Privé ;) en aan de overkant van de grote doorgaande weg zag ik een mooie Afrikaanse dame lopen. Ik dacht, 'dat ziet er interessant uit, eens kijken of zij richting Leiden Privé gaat ;-)', dus snel overgestoken om het mooie plaatje eens van wat dichterbij te bekijken.

Ze was een mooie donkere Afrikaanse verschijning en wat mij het meest beviel, was haar lekkere malse kont die heen en weer bewoog in haar strakke stoffen zomerbroek terwijl ze inderdaad richting LP liep. Mijn vermoeden was dus juist :).

Ik ga naar LP voor mijn favoriete dame, maar zij is er helaas vaak niet😪. Dus dan maar even kennis maken met deze mooie ebony girl.

Het is de dame van de foto en ze spreekt goed Engels en Spaans. Een uurtje leek me prima om kennis te maken. Ze komt leuk over, we konden leuk babbelen, helaas was onze date tijdens een warme dag van de afgelopen week en de airco hielp ook niet echt. Daardoor had ik behoorlijk wat moeite om hard te worden. Of eigenlijk lag dat meer eraan, dat ze niet echt wilde zoenen. Ondanks de leuke gesprekjes en de gemoedelijkheid bleef het beperkt tot wat kusjes, op zich lekker, maar dat is voor mij een redelijke domper. Af en toe gaf ze een plagerige lik met haar tong. Was daardoor een beetje teleurgesteld.

Maar haar lichaam is absoluut lekker, kleine borstjes waar het heerlijk op sabbelen is. Beffen liet ze toe, waardoor ze lekker nat werd. Maar haar heerlijke billen, daar kwam ik voor. En ja, daar word je wel hard van 😁😆.

Ik heb haar uiteindelijk heerlijk lang in doggy kunnen nemen en fantastisch kunnen klaarkomen. Herhalingsgevaar weet ik nog niet, ondanks haar mooie lijf. Ik mis mijn vaste dame bij LP...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan