- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 140
Maar weer eens langs gewipt bij Postillion Club in Linne.
Ik kon kiezen uit twee dames. Allebei rond de 40.
Gekozen voor Naomi. Half uur € 90 en dan € 50 extra voor PZC. PZC deed ze goed, niks van te zeggen. Neuken was minder. Ze wilde alleen doggy of missionaris waarbij ze als een plank erbij lag.
Op een gegeven moment voelde ik dat het rubber stuk was (waren van die goedkope, te kleine rubbers). Eruit gehaald en toen begon ze te mauwen over 50 extra, op een vrij dwingende toon. Is ze helemaal betoeterd. Ze doet er zelf een rubber van Temu om en dan klagen dat het kapot gaat. Achteraf gezien had ik gewoon door moeten pompen en haar poes vol moeten blaffen.
Uiteraard geen 50 euro extra gegeven. Toen was de "liefde" snel over.
Ik kon kiezen uit twee dames. Allebei rond de 40.
Gekozen voor Naomi. Half uur € 90 en dan € 50 extra voor PZC. PZC deed ze goed, niks van te zeggen. Neuken was minder. Ze wilde alleen doggy of missionaris waarbij ze als een plank erbij lag.
Op een gegeven moment voelde ik dat het rubber stuk was (waren van die goedkope, te kleine rubbers). Eruit gehaald en toen begon ze te mauwen over 50 extra, op een vrij dwingende toon. Is ze helemaal betoeterd. Ze doet er zelf een rubber van Temu om en dan klagen dat het kapot gaat. Achteraf gezien had ik gewoon door moeten pompen en haar poes vol moeten blaffen.
Uiteraard geen 50 euro extra gegeven. Toen was de "liefde" snel over.