Recensie Naomi, RvP Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funloving

Stamgast
308
27/01/22
376
14
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naomi is gewoon een schat, een lieve geile schat. Mooie meid met prachtige ogen en heerlijk lichaam.

Het feest begon al met het douchen waar ze lekker tegen me aan ging staan en me zoende. Dat zoenen ging door toen we op bed beland waren. Geen erogene zone werd overgeslagen. Ze pijpte me vervolgens heerlijk en keek me met haar mooie bruine ogen aan. Fantastisch. Zo goed heb ik het nog nooit gehad, dus ik liet haar doorgaan tot het HP. Aan intiem ben ik niet meer toegekomen. Daarna nog even gezellig samen douchen. Bij haar kom ik zeker terug en dan voor een langere sessie.

RVP is overigens een gezellige en mooie club en redelijk afgelegen en dus discreet. Met openbaar vervoer mogelijk wat lastiger te bereiken. Fijne ontvangst door gezellige receptioniste.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De date met Naomi verliep echt geweldig. Onder de douche lekker elkaar inzepen en het "pretpakket" besproken, daar kwam echt wat leuks uit! Vervolgens het bed op, die bruine ogen zijn echt zo mooi, tijdens het pijpen lijkt het wel of je in een droom zit. Het is gewoon een ontzettend leuke en spontane meid die je de tijd van je leven geeft: een 10!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een afspraak gemaakt nadat ik de dag voordien al met haar kennisgmaakt had. Aardige dame die van wanten weet. Kan heerlijk zoenen/tongzoenen en daar neemt ze uitgebreid de tijd voor. Elkander overal gestreeld. Ze heeft me gepijpt waarbij ze me met dat lieve gezichtje aan bleef kijken. Ze nam mijn ballen in haar mond waarna ik haar gebeft heb. Vervolgens cowgirl gedaan met heerlijk zoenen. Toen doggy en prone-bone klaargekomen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog bij deze dame geweest en kan alleen maar bevestigen wat hierboven wordt beschreven. Haar manier van pijpen is hemels waardoor we hier ook lang in bleven hangen. Effe intiem maar dat kon ik niet meer lang volhouden. Had ik graag meer van ervaren. Spontane meid. Goeie date.
 
Naomi is gewoon een schat, een lieve geile schat. Mooie meid met prachtige ogen en heerlijk lichaam.

Het feest begon al met het douchen waar ze lekker tegen me aan ging staan en me zoende. Dat zoenen ging door toen we op bed beland waren. Geen erogene zone werd overgeslagen. Ze pijpte me vervolgens heerlijk en keek me met haar mooie bruine ogen aan. Fantastisch. Zo goed heb ik het nog nooit gehad, dus ik liet haar doorgaan tot het HP. Aan intiem ben ik niet meer toegekomen. Daarna nog even gezellig samen douchen. Bij haar kom ik zeker terug en dan voor een langere sessie.

RVP is overigens een gezellige en mooie club en redelijk afgelegen en dus discreet. Met openbaar vervoer mogelijk wat lastiger te bereiken. Fijne ontvangst door gezellige receptioniste.
Heb je in haar mond gespoten ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mij de tweede keer bij RVP, omdat het erg erg netjes uit ziet en discreet is.
Nu met Naomi afgesproken vanwege de rescenties.
Ik had gedacht dat ze slank zou zijn, maar ze is wel een beetje curvy. Zelf hou ik meer van slank maar snap dat niet iedereen dat kan zijn.
Ze blijft wel een mooi plaatje.

Naomi praat graag en je bent al gauw op je gemak bij haar. Ze tongt overtuigend en neemt echt de tijd.
In alle spanning was ik vergeten aangegeven dat ik ook wel gepijpt wilde worden. Ze kwam op me zitten en blijft je aankijken met die mooie bruine ogen van haar. Bij het wat dieper en sneller stoten maakt ze echt hele geile geluiden. Omdat het voor mij al even geleden was, kwam ik al snel klaar.
Ze maakt daarna wel gewoon de tijd vol met een leuk praatje. Al met al vond ik het een leuke tijd met haar, ze is erg lief en neemt de aandacht voor je.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/naomi/139579
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Naomi geweest wat een genot was dar. Ze stelt je meteen op je gemak. Begonnen met wassen daarna heerlijk op bed beland en elkaar verkennen. Ze zownt echt fantastisch en met volle overgave. Daarna heerlijk gepijpt dit doet ze heerlijk diep en sloppy. Heb haar daarna heerlijk gelikt en we hebben het af gemaakt in 69..

Herhalingsgevaar zeer groot alles bij elkaar fantastisch. Naomi je gaat me zeker terug zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan