Recensie Naomi, Wetteren 2,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DoubleXT

Newbie
15
27/03/22
15
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dag-lieve-heren-zin-in-wat-spannends.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens afgesproken met deze poes in het welgekende e40 motel: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dag-lieve-heren-zin-in-wat-spannends.html

Bij het binnenkomen zag ik meteen een gigantische glimlach en een zeer hartelijk welkom met kussen en knuffels. Hierdoor was er al meteen een warm gevoel, dat doorheen de date alleen maar beter werd.
Het is een mooie dame van het "lekkere buurvrouw" type, dus geen fotomodel maar wel 100 natuurlijk. Na een kort gesprekje allebei de kleren uit gedaan, kort opgefrist en allebei mondwater gebruikt (wat ik zeer aangenaam vond, zeker bij het kussen) en dan naar boven waar we eerst wat gestreeld hebben, waarbij ze volmondig begon te tongen. Dan even aan haar tepels gesabberd die al lekker stijf waren. Hierna kreeg ik een b2b massage, waar ze haar zachte lichaam goed voor wist te gebruiken. Na een 10tql minuutjes begon ze te pijpen zonder cd. Dit deed ze heel lekker, al was het heel and rg zacht. Hierna even haar gebeft en dan doggy style afgewerkt. Wat een prachtige en zachte kont om op te kijken tijdens het neuken.

Had betaald voor een halfuurtje en ben uiteindelijk nog meer dan een halfuur blijven plakken om te babbelen, zonder dat ik het doorhad. Volgens mij had ik nog makkelijk een uur of twee kunnen blijven als ze geen afspraken had.

Dit is echt een aangename vriendelijke dame, waar je op je gemak bij bent en ook een echt gesprek kan voelen. Je merkt ook dat ze er zelf plezier in heeft.


Al bij al een geweldige ervaring en echt een top GFE. Herhalingsgevaar zeer groot.
 
Naomi een keer of twee gezien in Kortrijk, de eerste keer een jaar of vijf geleden. Is een Nederlandse en het was toen trouwens dezelfde foto ;)

Was best een leuke ervaring. Body to body om te starten, pijpen zc, zoenen, een paar standjes. 69 wou ze niet doen vanwege last aan haar rug. En ook tien minuten langer binnen gebleven om nog wat na te babbelen.
 
Vroeger ook paar keer bij Naomi geweest toen ze in Kortrijk was.

En heb het me ook nooit beklaagt.
Heel mooie en aangename vrouw, alles natuurlijk en doet met overgave haar job.

Mocht ze nog eens in Kortrijk of ergens in de buurt zijn zou ik wel nog eens langsgaan.
 
Naomi ontvangt opnieuw in Wetteren, meestal op zaterdag.

Naomi is een vlotte en sympathieke Nederlandse dame bij wie ik mij al snel op mijn gemak voelde.
Bovendien heeft ze een heel aantrekkelijk lijf, zachte natuurlijke borsten en een lekkere kont.
De date verliep in een ontspannen en gezellige sfeer. Je hebt de indruk op bezoek te zijn bij een vriendin, maar met een portie goede seks als extra. Knuffelen, zoenen, b2b, pijpen, beffen en (op haar verzoek) genomen in doggy.

Ik heb een heel goed gevoel aan de date overgehouden en zal haar zeker nog eens een bezoekje brengen.
 
Ik lees op haar RL dat ze enkel woensdag ontvangt. Iemand die dit kan staven? In het vorige bericht staat zaterdag. Probeer haar momenteel te bellen maar gsm staat uit me dunkt..
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
klopt - nederlandse dame die in Wetteren enkel op dinsdag aanwezig is.
Bijzonder vriendelijke & praatgrage knappe meid.
Aangename date maar geen herhalingsgevaar - ik miste wat passie & initiatief. miste wat geilheid

maar wel gnap en gfe...
mschn ben ik wat andere dames te gewoon geworden :D
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze Nederlandse naturele schoonheid bezocht. Had voor een uurtje geboekt en alles ging zeer vlot qua afspreken.
Eenmaal toegekomen eerst een beetje opfrissen.
En dan naar boven. Waar ze begon op aangeven van mij met erotische massage. Ik vond de massage niet super eerlijk gezegd. Dus vroeg ik of zij een massage wou. Dat wou ze natuurlijk dus heb ik uitgebreid en rustig haar massage geven met af en toe subtiele streling langs haar poesje. Na paar subtiele strelingen voelde ik dat ze al goed nat was. Tijdens masseren met ene hand haar ondertussen lekker diep gevingerd, ze kreunde het uit en was kletsnat. Ze liet dit heletijd toe en zag dat ze echt wel klaar kwam. Bed was kletsnat😅. Nadien wou ze mij belonen en heeft ze mij uitgebreid gepijpt zonder condoom en afgewerkt in doggy gelijk ze graag heeft. Ze heeft naturel lichaam met mooi flubber kont voor doggy tegen te doen. Echt leuke dame. Nog even nagenoten en wat gepraat en dan douche en naar huis. Toch iets langer dan een uur binnen geweest. Was zeker en vast gfe ervaring. Ik kom zeker terug als ze in het land is.
 
Heb er niet zo een top date mee gehad. Zal wel aan mij gelegen hebben, ik babbel graag en dan gaat de tijd wel snel voorbij. Afspraak maken ging heel vlot via whatsapp, en eens ter plaatse stond ik snel binnen via de terrasdeur van haar hotelkamer. Uitgebreid kennis gemaakt, lekker gekust, het financiële geregeld en nog even opgefrist in de douche. Ondertussen stond ze mij wel al poedelnaakt op te wachten alsof ik haar gynaecoloog was. Eens boven stelde ze een massage voor en zijn we maar blijven babbelen en de tijd uit het oog verloren.
Opeens zei ze dat haar volgende klant binnen 10min aan de deur stond, dus plots moest alles heel snel gaan. Werd wat te stressy en ben dan maar opgehoepeld. Ze vond dit wel erg en ik mocht nog terug komen na haar volgende klant, maar uiteindelijk bleken dit er nog twee te zijn. Toch vriendelijk bedankt, maar chapeau dat ze dit vroeg want weinig meisjes zouden dit aanbieden. Dacht de week nadien nog eens mijn kans te wagen, maar bleek een overrompeling te zijn bij haar. Alsof het ineens solden waren. :)
Ze werkt maar op weinig dagen, maar dan wel aan een zeer hoog tempo. Dus op een kalme dag kan je wel meer geluk hebben.
 
Iemand die kan bevestigen of ze nog een knap en jong gezichtje heeft en of haar borstjes nog stevig zijn? Lijkt me een heel interessante dame maar de foto's zijn verre van duidelijk en dat zijn dingen waar ik toch wel kan van afknappen.
 
Iemand die kan bevestigen of ze nog een knap en jong gezichtje heeft en of haar borstjes nog stevig zijn? Lijkt me een heel interessante dame maar de foto's zijn verre van duidelijk en dat zijn dingen waar ik toch wel kan van afknappen.
Ik ben net terug van een bezoekje bij Naomi :) Ze heeft het allemaal, mooi, knap, intelligent….ze heeft zeker een mooi en jong gezichtje met mooie en stevige borstjes. Voor mij was dit een topervaring. Ga zeker terug :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/voel-jij-de-zomerkriebels-ook-al.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlotte dame die ontvangt in het welbekende motel e40. Geopteerd voor een vluggertje omdat het de eerste keer was. Pijpen zonder condoom en zoenen (geen tongzoenen) was geen extra kost.

Het pijpen op zich was niet bijzonder maar wel lekker. Na het pijpen vroeg Naomi meteen of doggy ok was omdat dit haar favoriete standje is. Niet getwijfeld omdat ik al gezien had dat ze een heel lekkere volle kont had. Na een kwartiertje goed doorstoten al mijn zaad verschoten. Voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/voel-jij-de-zomerkriebels-ook-al.html
Totale kosten (in euro)
150
Correcte dame, doet wat ze belooft. Het is zeker een bonus van eens in het Nederlands te kunnen spreken met een dvp.
 
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Begin deze week een eerste afspraakje gepland met Naomi met haar wel erg aantrekkelijke 'Voel jij de zomerkriebels ook al? advertentie op Redlights.

Zoals gewoonlijk neem ik contact op via WhatsApp... en stel mezelf voor. Krijg meteen antwoord! Bedoel, binnen de minuut! Dan vertel ik kort wat m'n voorkeuren zijn... en wat ik verwacht van een eerste date. 'Ja hoor dat is zeker mogelijk!' Mooi! Dit loopt vlot! Toch nog even zekerheid over de plaats van afspraak... het is toch wel degelijk het E40 motel bij die snelweg? Want ik moet daarvoor wel een uur rijden. 'Ja, daar is het'. Dan vraagt ze om op de dag van de afspraak rond 13 uur een berichtje te sturen 'ter bevestiging'. Uiteraard! Doe ik altijd.

Dan volgt er nog een leuke conversatie... Ik stel haar zelfs voor om gekoelde prosecco mee te brengen... 'Leuk! Doe maar!'

En dan... gisteren, op de dag van de afspraak stuur ik dus die bevestiging. Geen reactie... Nu, misschien heeft ze een klant. En, ik moet op tijd vertrekken, want je weet maar nooit met het verkeer...

Maar als ik dan ruim een uur later arriveer bij het bewuste motel, en ik m'n telefoon check... nog altijd niks! Het zal toch niet waar zijn... Enfin, stipt op het afgesproken tijdstip arriveer ik op de kleine private parking van het motel... en stuur 'Ik ben op de parking'. Weer niks! Dus... ik stap uit en ga naar enkele dames die daar gezellig buiten in het zonnetje zitten... Weet er iemand waar Naomi is? 'Oh! Naomi! Die is vanochtend al vertrokken hoor'!

Blijkbaar zijn er toch nog altijd DVP's die er hun hand niet voor omdraaien om hun klant voor schut te laten staan... en doodleuk niet opdagen op een afspraak! En... wetende dat ik daarvoor een uur moest rijden! Ze had natuurlijk makkelijk even kunnen melden dat de afspraak niet kon doorgaan... Of, toen ik dat bericht stuurde ter bevestiging (nog voor m'n vertrek nota bene!). Maar neen hoor! Waarom moeite doen?

Nu, ja... je hebt natuurlijk maar één kans om een goede eerste indruk te maken...
Anderen, je bent dus gewaarschuwd!

Haar advertentie op Redlights is intussen ook verdwenen.

PS: 'Klant voor schut laten staan' staat niet bij de extra's Dus ... kon dat ook niet aantikken.
 
Begin deze week een eerste afspraakje gepland met Naomi met haar wel erg aantrekkelijke 'Voel jij de zomerkriebels ook al? advertentie op Redlights.

Zoals gewoonlijk neem ik contact op via WhatsApp... en stel mezelf voor. Krijg meteen antwoord! Bedoel, binnen de minuut! Dan vertel ik kort wat m'n voorkeuren zijn... en wat ik verwacht van een eerste date. 'Ja hoor dat is zeker mogelijk!' Mooi! Dit loopt vlot! Toch nog even zekerheid over de plaats van afspraak... het is toch wel degelijk het E40 motel bij die snelweg? Want ik moet daarvoor wel een uur rijden. 'Ja, daar is het'. Dan vraagt ze om op de dag van de afspraak rond 13 uur een berichtje te sturen 'ter bevestiging'. Uiteraard! Doe ik altijd.

Dan volgt er nog een leuke conversatie... Ik stel haar zelfs voor om gekoelde prosecco mee te brengen... 'Leuk! Doe maar!'

En dan... gisteren, op de dag van de afspraak stuur ik dus die bevestiging. Geen reactie... Nu, misschien heeft ze een klant. En, ik moet op tijd vertrekken, want je weet maar nooit met het verkeer...

Maar als ik dan ruim een uur later arriveer bij het bewuste motel, en ik m'n telefoon check... nog altijd niks! Het zal toch niet waar zijn... Enfin, stipt op het afgesproken tijdstip arriveer ik op de kleine private parking van het motel... en stuur 'Ik ben op de parking'. Weer niks! Dus... ik stap uit en ga naar enkele dames die daar gezellig buiten in het zonnetje zitten... Weet er iemand waar Naomi is? 'Oh! Naomi! Die is vanochtend al vertrokken hoor'!

Blijkbaar zijn er toch nog altijd DVP's die er hun hand niet voor omdraaien om hun klant voor schut te laten staan... en doodleuk niet opdagen op een afspraak! En... wetende dat ik daarvoor een uur moest rijden! Ze had natuurlijk makkelijk even kunnen melden dat de afspraak niet kon doorgaan... Of, toen ik dat bericht stuurde ter bevestiging (nog voor m'n vertrek nota bene!). Maar neen hoor! Waarom moeite doen?

Nu, ja... je hebt natuurlijk maar één kans om een goede eerste indruk te maken...
Anderen, je bent dus gewaarschuwd!

Haar advertentie op Redlights is intussen ook verdwenen.

PS: 'Klant voor schut laten staan' staat niet bij de extra's Dus ... kon dat ook niet aantikken.
Je hebt dan toch een van die andere dames die in het zonnetje zaten genomen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan