Recensie Naomi, Eindhoven (voorheen Apeldoorn, Zwolle, Amsterdam, Utrecht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
655
11/08/21
551
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/2075696-naomi
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op zoek naar een ebony dame kwam ik de advertentie van Noami tegen. Zodoende een afspraak gemaakt via de app. Commutatie ging voorspoedig en een afspraak incl. extra services werd gemaakt.

Fijn dat de foto's van Naomi recent zijn en kloppen (dame is ook een digital maker te zijn nieuw term voor ppv/webcam dame). Naomi had voor de date een sexy lingerie set aan en na de financiële afhandeling kon de date beginnen. Naomi kan lekker zoenen en tz en pzc was ook lekker, ze naam haar tijd en de ballen werden goed onderhanden genomen, toen ik goed hard was ook lekker 69 positie gedaan. Na de lekkere pijpsessie overgegaan op intiem (anaal) waarbij veel standjes aan bod kwamen. Na een korte rustpauze met een massage heeft ze mij goed gepijpt op haar knieën en daarna heb ik haar lekker vaginaal intiem genomen en zo doende ook klaargekomen.

Samengevat, voor mij is deze dame zeker voor herhalingvatbaar ik ga haar zeker nog eens bezoeken, mocht ik in de buurt zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naomi is een schatje, ze stelt je meteen op je gemak. Ze zit nu in Amsterdam Zuidoost. De sex was heerlijk. Een echte girlfriend experience. Een echte aanrader ik kom zeker terug.
 
Afspraak gemaakt. Ik ben akkoord gegaan met de prijs vervolgens appt ze me op het laatste moment af met de smoes dat ze haar moeder op moet halen. Dat kan natuurlijk gebeuren en wenste haar succes. Ik heb een dag later geappt in eerste instantie geen reactie. Later weer geapt en toen kreeg ik het bericht dat ik op een fakerslijst zou staan terwijl ik normaal netjes mijn afspraken na kom. Ik vroeg me af hoe ik daar op kwam kreeg ik een heel arrogant ingesproken brutaal audio bericht terug. Opzich blij dat ik niet ben geweest en niks betaald heb maar het lijkt me niet dat deze dame haar werk doet met plezier. Ik ben gewoon vriendelijk en correct gebleven. Bij deze dus een te mijden meid.
 
Ik heb geprobeerd om een afspraak te maken met deze dame alleen is het er uiteindelijk niet van gekomen. Het contact op Whatsapp liep een beetje langs mekaar heen. Ik had een (naar mijn idee) compleet bericht met wensen, datum, tijd e.d. en vervolgens kreeg ik alleen een 'Hoi' terug en werden vragen gesteld die ik al kenbaar had gemaakt in eerdere berichtjes.

Super jammer want ze lijkt me een super aardige meid en ze ziet er vooral super uit. De foto's en video's die ze online post zijn om te smullen.

Waarschijnlijk ga ik het op een later moment nog eens proberen. Misschien dan wat meer geluk. Kan natuurlijk net een slecht moment zijn geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan