Recensie Naomie (Nig), Brussel, Plantenstraat 108 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrsanchez

Stamgast
300
20/06/22
181
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren avond Paar rondjes gereden in linnestraat etc.. ,tot ik in de plantenstraat deze schoonheid zag,haar naam was Naomie had haar nog nooit zien staan(was haar eerste dag zei ze tegen mij),ze was veel bezet tot ik de kans kreeg om naar binnen te gaan.Toen ik naar buiten ging stond er al een andere klant klaar.
Ze heeft een mooi slank figuur met mooie borsten en heb direct gekozen voor 30min plezier.
Heb een lange goede pijpbeurt gekregen ,dan heeft zij mij zeker 10 min top bereden dan zijn we overgeschakeld naar doggy en zo zijn wij ook geindigd kon het niet meer volhouden.
De sex was zeker de moeite waard,zei ziet mij zeker terug
Ze begint 6u in de avond tot 6u smorgens
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren avond Paar rondjes gereden in linnestraat etc.. ,tot ik in de plantenstraat deze schoonheid zag,haar naam was Naomie had haar nog nooit zien staan(was haar eerste dag zei ze tegen mij),ze was veel bezet tot ik de kans kreeg om naar binnen te gaan.Toen ik naar buiten ging stond er al een andere klant klaar.
Ze heeft een mooi slank figuur met mooie borsten en heb direct gekozen voor 30min plezier.
Heb een lange goede pijpbeurt gekregen ,dan heeft zij mij zeker 10 min top bereden dan zijn we overgeschakeld naar doggy en zo zijn wij ook geindigd kon het niet meer volhouden.
De sex was zeker de moeite waard,zei ziet mij zeker terug
Ze begint 6u in de avond tot 6u smorgens
 
Heb haar deze week bezocht om 19u. Ze was vrij en ben snel binnen gegaan bij haar. Ze heeft geblondeerd haar en een mooie slank lichaam en borsten. Heb gewoon tarief genomen. Eerst lekker gepijpt, daarna missionaris en afgewerkt in doggy. Heb haar erna gevraagd prijs voor 1 uur, is 100€ helemaal naakt en mag je haar ook beffen en borsten spelen enz... Volgende keer één uurtje nemen 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan