Recensie Nara, Thai Massage, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank1975

Wandelaar
38
24/04/22
53
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nara-102/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Steeds wisselende Thaise dames, maar door de band allemaal wel goed in wat ze doen. Steeds vriendelijk ontvangst, lekker aangename temperatuur binnen, propere kamer en proper bed.
Men wast je piemel en de onmiddellijke omgeving terwijl je op bed ligt.
Daarna ga je op je buik liggen en start de massage. Ik kan daar best van genieten, dus boek ik er vaak voor een uur.
Sommige dames teasen al een beetje als je nog op je rug ligt, andere dames mijden de erogene zones tijdens de massage.
Het moment dat ze je vragen om op je rug te gaan liggen, start de handjob/blowjob.

Ik vroeg recent eens - voor de massage startte - of ik de prostaatmassage kon bij boeken voor 10 euro extra (zoals ze toen adverteerden).
Dat bleek onmogelijk zei het meisje in kwestie maar voor 50 euro extra was wel 'all the way' mogelijk.
Nu, daar was ik niet voor gekomen, dan had ik wel elders geboekt.

Sommige meisjes zijn vroegtijdig met je klaar (bvb na 40 min terwijl je betaalde voor een uur) maar als je dat tegenkomt, loont het de moeite om te bellen. Want het is de bazin die de telefoon heeft. Zij eist een uur massage als de klant een uur betaalt.
Toen ik zo'n voorval eens achteraf meldde, kreeg ik meteen een compensatie aangeboden: 30 min betalen voor service van een uur, maar wel met twee dames.
Uiteraard ben ik daar op in gegaan en ben ik die date een weekje later gaan claimen.

Al bij al is de uitbaatster van de zaak meer dan correct. De dames zijn over het algemeen goed gebriefd en kennen hun job. Dames die er de kantjes vanaf lopen, worden snel ontslagen.
De dames momenteel zijn Thale en Nara en deze zijn allebei correct. Al vroeg ik hen niet hoe het nu zat met die prostaatmassage... Dat doe ik zeker volgende keer eens.

Eerlijke service voor eerlijke prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan