Recensie Natacha, Brasschaat (voorheen Temse, Schoten) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
346
09/07/21
200
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-gfe-natasha.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bon zocht een Vlaamse met een vast adres en dus ben ik Natacha uitgekomen.
Beetje ver voor mij maar heb toch de sprong gewaagd.
Zeer vriendelijke dame.
Met mooi lichaam.
30 minuten geboekt is wat uitgelopen omdat we toch nog een kwartiertje hebben gebabbeld.
Alles gedaan wat ik vroeg.
Mij ziet ze zeker nog terug
Morgen zelfs ?
 
Bon zocht een Vlaamse met een vast adres en dus ben ik Natacha uitgekomen.
Beetje ver voor mij maar heb toch de sprong gewaagd.
Zeer vriendelijke dame.
Met mooi lichaam.
30 minuten geboekt is wat uitgelopen omdat we toch nog een kwartiertje hebben gebabbeld.
Alles gedaan wat ik vroeg.
Mij ziet ze zeker nog terug
Morgen zelfs ?
Doet zij ook tongzoenen?
 
Ook niet zo lang geleden langs geweest en is inderdaad de moeite waard. Mooi, lief meisje. Gfe experience.
Borsten zijn inderdaad gecorrigeerd maar voelen nog naturel genoeg aan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-gfe-natacha-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk een momentje gevonden om deze topper een bezoekje te brengen. Althans topper nu ik haar ken , want tot voor deze date was ze voor mij een onbekende.
Ze ontvangt op een kamer in een rustige straat te Schoten. Je hebt de mogelijkheid om te douchen (alleen of samen) of om je gewoon ff te verfrissen. Wat je maar wenst.
Eens op de kamer begint de charme van haar af te druipen, dit lachebekje is duidelijk van goudwaarde. Zoenen, strelen, teasen, niets is haar teveel. Ik dacht, laat ik haar maar eerst ff genieten en dus bracht ik haar in sneltempo naar een oraal hoogtepunt.( een echt, dit bevestigde ze me achteraf) Daarna was ik aan de beurt, lekker hevig pijpend deed ze haar ding, condoom erover en doggystyle. waarbij ze meedoet alsof het je eigen vriendinnetje is. En je een prachtig zicht hebt op haar knappe billen, piekfijne kontgaatje en lekkere lichaam.
Dit, medewandelaars is een topper die behandeld moet worden met het nodige respect. Ze is ontzetten lief, guitig en knap. je zou haar zo na de date willen meenemen naar huis. Ik ga haar vanaf nu regelmatig een bezoekje brengen. Hopelijk jullie ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-gfe-natacha-2.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gezien de dame nu in Schoten ontvangt, plaats ik de recensie onder "Antwerpen".

De date met Natacha was super. Ze kwam, na het wasje, dicht tegen mij staan en begon lekker te tongzoenen. Zalig om haar grote, volle borsten tegen mij te voelen. Daarna beginnen pijpen (zonder condoom), hetgeen ze super doet. Ze trok me op het bed en ik mocht haar overal zoenen. Bij het vingeren merkte ik dat ze echt nat werd. Snel condoom aangedaan en ze kwam boven op mij zitten. Ik moest haar vragen om het iets rustiger doen om niet te snel klaar te komen. Je hebt namelijk een heel mooi zicht ;-) Uiteindelijk toch het rubbertje volgeschoten en met een heel voldaan gevoel terug naar huis gereden.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer een topdate gehad met mijn nr 1. Geen twijfel mogelijk. She's the real deal. Over GFE gesproken. Het meisje waar je als puber verliefd op was maar die onbereikbaar leek. Wel dit is ze. Ik ben normaal een zeer dominant type maar ze is zo guitig en lief dat ik verval in tederheid bij haar. is dit slechter, nee het is anders. Als de tijd het zou toelaten zou ik haar wekelijks een bezoekje brengen maar praktisch gezien is 2 keer per maand meer haalbaar. Ze kust lekker, haar lichaam (met vormen) is out of this world en dan zwijg ik nog over hoe lekker haar poesje proeft. Verder laat ze je voelen of je gewoon bij je liefje ligt (lachen,verhalen vertellen,gemeende knuffels ed) Is er een minpuntje? Mss de prijs ,al rechtvaardigd ze die wel met haar kwaliteiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-gfe-natacha-2.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Deze mooie jongedame al even in het vizier, mede door reviews en medewandelaars. :love:
Contact leggen ging in eerste instantie wat moeizaam maar had met drukte te maken, geen probleem verder daarna. (y)
Inpassen in haar planning, vanwege mijn voorkeur voor ontbijtseks, ging uiteindelijk wel, echter helaas slechts 1,5 uur ipv gewenste 2 uur. :cry:
Swat, we gingen het er maar mee doen...., zou goedkomen.

Ontvangt op een prima, mooie locatie, makkelijk te vinden met parkeermogelijkheden aan achterzijde hotel, prima hoewel voor mij wat verder dan gebruikelijk echter voor wat er in het vooruitzicht stond geen enkel probleem.
Dame zelf was een prettige/aangename verrassing, mooi en lieflijk uitziend en natuurlijk dat leuke Vlaams, blijft apart. ;)
Qua fysiek ietsje voller dan m'n feitelijke voorkeur en als je van borsten houdt......, Natasha heeft een mooi paar, zulke grote handen heb ik echter niet.
Mooie tattoos ook, maar ik hou daar wel van, zal niet ieders "ding" zijn mogelijk, ik hou er wel van.

Eerst ff beetje gekletst, financiële aspect afgehandeld en dan samen in de douche, altijd lekker.
Daar bleek al meteen waarom ze GFE-waardig is, lekker en sensueel zoenen, dát kan ze. Met voldoende variatie, precies zoals ik het graag heb. 🥰

Tijd om het bed te proberen, is toch meer comfortabel en veel meer de ruimte om te "manoeuvreren".
Verder gegaan met zoenen en aftasten, goed voorspel is alles, nu echter iets vlotter al afgezakt richting haar mooie poesje, onderweg nog wat piercings tegen gekomen, niet echter in of door haar klit, vlak daarboven dus.
Plagend beginnen te likken daaromheen, dan wat gerichter en met nodige variatie lipjes meegenomen en reactie bleef niet uit, zicht en hoorbaar. ☺️
Haar poosje geplezierd, soms 1 of 2 vingers erbij en de gehele zone verkend, tong incluis en met het gewenste resultaat, een voluit genietende dame. Dan weer zoenen/strelen over en weer waarna zij het voortouw nam en m'n erectie met tong en lippen onder handen nam. Doet ze goed, soms iets moeten temperen want snelheid hoeft niet voor mij, liefst langzaam en sensueel met goed gebruik van haar tong. Dat ook aangegeven en werd prima opgepikt, het genieten van mijn kant werd opgevoerd, ballen al en toe meegenomen dus prima, doet ze graag volgens mij.
Intiem/neuken echter hoort er ook bij, dus condoom aangemeten, helaas een "kindermaatje" want érg strak, maar om mee te beginnen moest het maar even.
Redelijk gamma aan standjes passeerden de revue waarbij vooral zij zich in het zweet werkte, goed tempo, goede conditie!!

Dit af en toe onderbroken om haar poesje te proeven/likken en beetje op adem te komen, sterretje meepakken met tong is geen probleem, liever geen vinger echter en die wens gerespecteerd. 😌
On top leek ze het leukst te vinden, zichzelf positionerend voor optimale fun, complimenten voor haar tempo en uithoudingsvermogen.
Helaas voor mij zo geen finish haalbaar, dus weer overgegaan op orale verwennerij en nog een stief kwartiertje volop liggen genieten, orgasme kwam meermaals op, zette echter niet door dus zelf even geholpen want voelde wel dat het er in zat. Kwam dus ook uit, of er uit beter gezegd. 🤪💦💦💦
Voldaan nog even gekletst en geknuffeld, zooitje weggepoetst en als afsluiter haar nog een massagetje gegeven. Dan nog een gezamenlijke douche en afscheidszoenen en dan huiswaarts.

Prima date dus, en zeker voor herhaling vatbaar, dan echter zeker wél voor 2 uur, al is het maar uit "more value for money" oogpunt. 🤑


Natasha.........., thxs voor deze lovely date, je bent super. 🥰
 
Laatst bewerkt:

Deze mooie jongedame al even in het vizier, mede door reviews en medewandelaars. :love:
Contact leggen ging in eerste instantie wat moeizaam maar had met drukte te maken, geen probleem verder daarna. (y)
Inpassen in haar planning, vanwege mijn voorkeur voor ontbijtseks, ging uiteindelijk wel, echter helaas slechts 1,5 uur ipv gewenste 2 uur. :cry:
Swat, we gingen het er maar mee doen...., zou goedkomen.

Ontvangt op een prima, mooie locatie, makkelijk te vinden met parkeermogelijkheden aan achterzijde hotel, prima hoewel voor mij wat verder dan gebruikelijk echter voor wat er in het vooruitzicht stond geen enkel probleem.
Dame zelf was een prettige/aangename verrassing, mooi en lieflijk uitziend en natuurlijk dat leuke Vlaams, blijft apart. ;)
Qua fysiek ietsje voller dan m'n feitelijke voorkeur en als je van borsten houdt......, Natasha heeft een mooi paar, zulke grote handen heb ik echter niet.
Mooie tattoos ook, maar ik hou daar wel van, zal niet ieders "ding" zijn mogelijk, ik hou er wel van.

Eerst ff beetje gekletst, financiële aspect afgehandeld en dan samen in de douche, altijd lekker.
Daar bleek al meteen waarom ze GFE-waardig is, lekker en sensueel zoenen, dát kan ze. Met voldoende variatie, precies zoals ik het graag heb. 🥰

Tijd om het bed te proberen, is toch meer comfortabel en veel meer de ruimte om te "manoeuvreren".
Verder gegaan met zoenen en aftasten, goed voorspel is alles, nu echter iets vlotter al afgezakt richting haar mooie poesje, onderweg nog wat piercings tegen gekomen, niet echter in of door haar klit, vlak daarboven dus.
Plagend beginnen te likken daaromheen, dan wat gerichter en met nodige variatie lipjes meegenomen en reactie bleef niet uit, zicht en hoorbaar. ☺️
Haar poosje geplezierd, soms 1 of 2 vingers erbij en de gehele zone verkend, tong incluis en met het gewenste resultaat, een voluit genietende dame. Dan weer zoenen/strelen over en weer waarna zij het voortouw nam en m'n erectie met tong en lippen onder handen nam. Doet ze goed, soms iets moeten temperen want snelheid hoeft niet voor mij, liefst langzaam en sensueel met goed gebruik van haar tong. Dat ook aangegeven en werd prima opgepikt, het genieten van mijn kant werd opgevoerd, ballen al en toe meegenomen dus prima, doet ze graag volgens mij.
Intiem/neuken echter hoort er ook bij, dus condoom aangemeten, helaas een "kindermaatje" want érg strak, maar om mee te beginnen moest het maar even.
Redelijk gamma aan standjes passeerden de revue waarbij vooral zij zich in het zweet werkte, goed tempo, goede conditie!!

Dit af en toe onderbroken om haar poesje te proeven/likken en beetje op adem te komen, sterretje meepakken met tong is geen probleem, liever geen vinger echter en die wens gerespecteerd. 😌
On top leek ze het leukst te vinden, zichzelf positionerend voor optimale fun, complimenten voor haar tempo en uithoudingsvermogen.
Helaas voor mij zo geen finish haalbaar, dus weer overgegaan op orale verwennerij en nog een stief kwartiertje volop liggen genieten, orgasme kwam meermaals op, zette echter niet door dus zelf even geholpen want voelde wel dat het er in zat. Kwam dus ook uit, of er uit beter gezegd. 🤪💦💦💦
Voldaan nog even gekletst en geknuffeld, zooitje weggepoetst en als afsluiter haar nog een massagetje gegeven. Dan nog een gezamenlijke douche en afscheidszoenen en dan huiswaarts.

Prima date dus, en zeker voor herhaling vatbaar, dan echter zeker wél voor 2 uur, al is het maar uit "more value for money" oogpunt. 🤑


Natasha.........., thxs voor deze lovely date, je bent super. 🥰
Via deze weg haar advertentie op red lights gelezen en afspraak gemaakt. Bij het openen van de deur van haar kamer stond daar een mooie vrouw te wachten.prachtige mooie groene ogen wat mijn kleur wel is bij een vrouw .bij binnenkomst eerst het financiële aspect afgehandeld en haar een doosje met hart vorm pralines afgegeven, ze vond dit geweldig. Ze vertelde mij dat ze het niet gewent was om een kleine attentie te ontvangen. Mij hebben ze altijd geleerd om met een kleine attentie af te komen. ook een lekker flesje gekraakt, om een goede sfeer te creëren even gebabbeld over van alles. Ze is een beeldschone vrouw die het GFE meer dan waard is! Is ook geen tijd kijker. Prachtig lichaam mooi handje vol lekker poesje, kontje wat je lekker mag spanken 😍heerlijk, zoent zeer lekker en intens. Ze laat jou het ritme bepalen.pijpen doet ze fantastisch 🤩. Je hoort en ziet dat deze dame intens geniet en laat genieten. Mij zal ze zeker op regelmatige basis terug zien is ook niet ver voor mij om te verplaatsing te maken. Natacha voor mij was deze date super, je bent een pracht meid met een prachtig lichaam. Ben zeer blij dat ik met jou deze ervaring heb gehad. Volgende keer denk ik eraan om jou te boeken voor 4 uur.
 
Wat geduld lijkt me wel nodig bij haar, en wslk is het zelfs niet mogelijk om op relatief korte tijd nog een afspraakje te versieren. Ik heb er binnenkort één met haar en heb dat toch al een geruime tijd op voorhand geboekt ondertussen.
 
Wat geduld lijkt me wel nodig bij haar, en wslk is het zelfs niet mogelijk om op relatief korte tijd nog een afspraakje te versieren. Ik heb er binnenkort één met haar en heb dat toch al een geruime tijd op voorhand geboekt ondertussen.
Das raar want ze legt niet graag dates vast ver op voorhand. Meestal als ik haar wil zien lukt dezelfde week nog. Als vaste klant
 
Ik heb vorige week nog een reactie van haar gekregen. Heb nog met haar afgesproken toen ze laatst in Temse was.
Is al paar maanden geleden.

Maar gawd damn, was lekker stoei -en pijp partij in de douche.
Moest oppassen om mijn kruid daar al niet te verschieten.
Fantastische meid en bijzonder hoog GFE gehalte.
Spijtig dat ze nu zo ver weg ontvangt voor mij
 
Hallo iedereen!

Mijn eerste keer dat ik reageer op dit forum.. maar ik wou jullie even laten weten dat ik terug van weggeweest ben. Ik had even tijd voor mijzelf nodig. Maar ik kijk er weer naar uit om jullie te mogen ontvangen & terug te zien of eens te mogen verwelkomen bij mij.

Mijn excuses voor mijn lange afwezigheid ❤️

Tot snel 😉
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo iedereen!

Mijn eerste keer dat ik reageer op dit forum.. maar ik wou jullie even laten weten dat ik terug van weggeweest ben. Ik had even tijd voor mijzelf nodig. Maar ik kijk er weer naar uit om jullie te mogen ontvangen & terug te zien of eens te mogen verwelkomen bij mij.

Mijn excuses voor mijn lange afwezigheid ❤️

Tot snel 😉
Super nieuws
Sinds je vertrek uit Temse ben ik je nog niet komen bezoeken. 🥲
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan