Recensie Natacha, Brasschaat (voorheen Temse, Schoten) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een echt pareltje, het was een zeer korte ontmoeting. Lag ook aan mij omdat ik niet veel tijd had. Ik heb eerder geen recensie geschreven over iemand, ook omdat ik geen wandelaar ben. Maar deze eerste keer was krachtig en voortreffelijk. Zeer knap, zeer lief en zeer schoon, een ideale mix. En bovendien echte gfe, die ik zelfs van mijn beste vriendin niet krijg. Volgende keer zal ik meer tijd nemen. Prachtige ervaring waar ik nog van nageniet. Tot binnenkort.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
E+ (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je het over een parel / bom hebt ben je hier aan goede adres. Ben er gisteren geweest maar dat zal ik niet snel vergeten en zal snel terugkomen.
Heel spontaan, verassend grappig en ondeugend. Stelt je op gemak en na samen douchen een heerlijk uur gehad met alles wensen gepasseerd. ging te snel voorbij. Niet heel goedkoop maar een topper en een pracht van een lichaam. geld meer dan waard en ga volgendekeer minimaal 90 minuten.
 
Iemand nog met haar kunnen afspreken? Na een afgesproken date die ze bij mij vergeten was nog eens proberen afspreken waarna ik maar zeer weinig reactie krijg. Ik echt eens graag met haar afspreken, maar dit lukt precies maar niet.
 
Iemand nog met haar kunnen afspreken? Na een afgesproken date die ze bij mij vergeten was nog eens proberen afspreken waarna ik maar zeer weinig reactie krijg. Ik echt eens graag met haar afspreken, maar dit lukt precies maar niet.
Ik heb dezelfde ervaring met haar, al 3x een date vast gelegd maar altijd last minute afgezegd of gewoon niets meer laten weten. Zou nog thans ook zeer graag met haar afspreken.. Communicatie verloopt ook zeer moeizaam, zou hier in principe geen problemen met hebben indien alles duidelijk zou gecommuniceerd worden en ze haar afspraken nakomt.
Er kan altijd iets tussenkomen of je kan ziek worden, maar gewoon uit wederzijds respect laat je dit tijdig op voorhand weten.
 
Laatst bewerkt:
Kzal eens langsgaan 😉
Hij heeft gelijk, dat ben ik niet.

Foto's zijn gelijkaardige poses maar ik denk te weten wie het is (heeft eerder ook in Lier gewerkt onder een andere naam, en ook voor tcr, daar staat ze nog op, als ik denk te weten wie het is) en is toch een ander type als mij. Probeer het eens uit zou ik zeggen 😁

Ik ben voorlopig niet werkzaam, weet nog niet wat de toekomst brengt 🙈

Have fun! 😘
 
Hij heeft gelijk, dat ben ik niet.

Foto's zijn gelijkaardige poses maar ik denk te weten wie het is (heeft eerder ook in Lier gewerkt onder een andere naam, en ook voor tcr, daar staat ze nog op, als ik denk te weten wie het is) en is toch een ander type als mij. Probeer het eens uit zou ik zeggen 😁

Ik ben voorlopig niet werkzaam, weet nog niet wat de toekomst brengt 🙈

Have fun! 😘
Ok dan wacht ik wel x
Hopelijk tot later x
 
Hij heeft gelijk, dat ben ik niet.

Foto's zijn gelijkaardige poses maar ik denk te weten wie het is (heeft eerder ook in Lier gewerkt onder een andere naam, en ook voor tcr, daar staat ze nog op, als ik denk te weten wie het is) en is toch een ander type als mij. Probeer het eens uit zou ik zeggen 😁

Ik ben voorlopig niet werkzaam, weet nog niet wat de toekomst brengt 🙈

Have fun! 😘
Je whatsapp werkt ook ni meer?? Ik hoop ook om je nog te ontmoeten in de toekomst!!! Je bent een klasse dame😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan