Recensie Natalia, Belle Unique, Meise 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
221
03/10/21
211
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natalia-487676806.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren onverwacht naar belle unique gereden. Daar date gehad met Natalia, een zuid Amerikaanse stoot. Heerlijk lijf heeft ze, valse borsten wel, maar zeer zacht, dus niet plastiekerig. Even zonder condoom gepijpt, haar lekker kutje gelikt, dan 69 gedaan en hield ik t niet uit. Nadien massage en terug gepijpt geweest, met condoom wel deze keer, zonder wou ze niet direct. Nadien kwam ze heerlijk op me zitten en heeft ze me lekker hard bereden. Daarna missio waar ik ook hard mocht stoten. Maar 2e keer komen lukte deze keer niet, nadien heeft ze nog me manueel willen helpen maar mijne kleine Charel had er geen zin meer in. Op zich niet erg, denk moesten we iets meer pauze hadden genomen het mss wel eens gelukt was. Al bij al wel goeie ervaring, vooral haar verschijning is de moeite, prachtig lichaam, lekkere tieten en een heerlijk mooi fris kutje. Enkel tongzoenen niet mogelijk, was wel jammer. Herhalingsgevaar is 50/50...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan