Recensie Natalia, Duisburg, Vulkanstraße 25 2e verdieping 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PeterPiemy

Wandelaar
39
20/08/23
51
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan nog geen recensie van haar vinden maar ze zit er al zeker anderhalf jaar. Ik heb haar een drietal keren bezocht de afgelopen anderhalf jaar.
Hele vriendelijke en gewillige vrouw. Laat veel toe. Tongzoent ook, voor een raambuurt meer uitzondering dan regel.
Ze is regelmatig bezet daarom verrast het me enigszins dat er nog niets geschreven is. (Al heeft het voor mij ook te lang geduurd)
Ik zou haar wel aanraden en ga er nog wel vaker langs, al is het niet dusdanig top dat ik niet ook even verder kijk in op de vulkanstrasse.
Komt uit Bulgarije zegt ze. Met kleren aan normaal postuur maar met alles uit zie je wel her en der wat "overschot". Hebben we allemaal dus ik vul normaal in :).
 
Natalia werkt al vele jaren in Duisburg. Vaste stek in Haus 27, kamer 7. Heb haar voor Corona een aantal keren bezocht en ging altijd tevreden weer naar huis. Vooraf aan de deur goed overleggen welke service je wilt hebben en dan is daarover op de kamer geen probleem te verwachten. Hygiene is prima, altijd wassen beiderzijds vooraf en ook na afloop altijd mogelijk. Ze is bijzonder vriendelijk als je zelf prettig met haar omgaat.
Afgelopen donderdagavond was ze aanwezig en ondanks dat ik haar inmiddels al enkele jaren niet had bezocht herkende ze mij toch nog. Wilde een andere vrouw bezoeken, maar die was constant bezet (of niet aanwezig) ondanks dat de stoel voor de deur stond. Had eigenlijk terug moeten gaan naar Natalia, niet gedaan, dom dus!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan