Recensie Natalia Mello Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben paar maanden geleden langs geweest bij haar. Eerst een zeer fijne body to body massage gehad, na het omdraaien al zeer snel in een fijne 69 beland. Daarna heeft me heerlijk in men kontje geneukt, om daarna samen klaar te komen met de pikken tegen elkaar.

Foto's zijn echt, vind dat ze er in het echt zelfs nog beter uit ziet. Mogelijks ga ik morgen nog eens langs als tijd het toe laat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-wonderful-hot.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond nog eens bij haar langs geweest, dit maal voor een uur. Zeer aangename binnenkomst, meteen tongzoen en duwde haar kruis lekker tegen me aan. Eerst een body to body massage gevraagd, deed ze heel goed, kan ik echt van genieten. Tussendoor de nodige tease rond de billen. Daarna omgedraaid en begon ze me te pijpen (pzc). Daarna aan haar grote borsten gelikt/gezogen wat haar serieus opwond. Over gegaan naar een 69 standje, ze vond het ook heel fijn dat ik haar kontgaatje de nodige aandacht gaf.

Daarna vroeg ze of ik geneukt wilde worden. En of. Paar verschillende standjes gedaan, om te eindigen op men rug waarbij ze me hard nam en terwijl me stevig aftrok, ondertussen was ik haar tepels aan het stimuleren. De genotslach op haar gezicht en haar gekreun maakten het helemaal. Heerlijk samen klaar gekomen.

Haar studio is niet super groot, maar alles is wel netjes, en ook deftige douche.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan