Recensie Natalia, Schriek 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VerStappen

Wandelaar
34
13/03/23
35
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/natalia-483
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Waar de fuck is Schriek?"

Deze advertentie figureerde al een tijdje op mijn interesselijst, dus toen het agenda plots een gat liet heb ik het er maar op gewaagd. Soms moet er toch *iemand* de eerste zijn om een risico te nemen bij een ongerecenseerde dame.

Afspreken verliep vlot en correct. De ontvangstruimte is schitterend, van de orde van een chique hotelkamer, maar dan in the middle of nowhere. Parking voor de deur, en geen kat die er passeert. m.i. heel discreet, tenzij je natuurlijk letterlijk achter de hoek woont en de buren je auto kennen. Kraaknet, ruim bed, spiegels langs alle kanten, zeer ruimde douchemogelijkheden. (Dit zou eigenlijk ook een categorie met de sterretjes moeten krijgen).

De dame zelf is duidelijk de vrouw van de foto's. Verwacht je uiteraard niet aan een jong veulen, maar wel aan een mooie, mature dame. Type huismoeder waar je wel eens oneerbare gedachten over kan hebben. Ze is erg vriendelijk en stelt je direct op je gemak. Dit is iemand die de job graag doet en dus een erg goede service levert.

Aanrader is de massage: ze bouwt over het uur heen op van een ontspannende massage naar een intiem hoogtepunt. Het pijpen was op haar initiatief met condoom. Ik heb niet naar pmc gevraagd of erover gediscussieerd. Achteraf kan je er nog een fijn gesprek mee voeren, het is een sociale en intelligente vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-and-sexy-women.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-and-sexy-women.html

Deze dame ontvangde vroeger nog in Nevele ook. Een half uurtje voor 100 euro met pzc. Ze kon het heel lekker niet diep en sloppy maar wel lekker, nooit gevoeld dat er een condoom in haar mond zat en plots schoof ze er hem met haar mond over en kwam ze op me zitten. Al een iets oudere dame beetje leeftijd van 40-45 jaar, maar zeker nog de moeite. Ze weet wat ze doet.
 
Ik ook, zeker om praktische redenen. Ik mis echter enkele elementaire zaken die voor mij voor mij belangrijk zijn en die niet vermeld staan bij de recensiee en daarom wat weigerachtig. Dus voorlopig on hold
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Natalia, Schriek
Charmante dame
Top locatie
Top sevice
 
Terug
Bovenaan Onderaan