Recensie Natalie/Alisa, Voorburg (voorheen Den Bosch, Almere, Amersfoort, Alkmaar, Leiden, Amsterdam) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
09/10/21
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9744252-alisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond voor een half uurtje bij Alisa geweest. Het is 100% de dame van de foto's.

Ze ontvangt in Zuid oost waar ook iemand anders aan het werk is. Hier merk je echt (praktisch) niks van.

Ik had voor een half uur geboekt en in dat half uur kwam alles aan te pas.
In het begin werd er gezoend maar tijdens de daad werd dat een beetje vergeten. Je mag wel alles aanraken maar niet erin bij haar.
Ze is hier pas een week, herhalingsgevaar is groot; let op; ze is hier tot half december.
 
Vanavond voor een half uurtje bij Alisa geweest. Het is 100% de dame van de foto's.

Ze ontvangt in Zuid oost waar ook iemand anders aan het werk is. Hier merk je echt (praktisch) niks van.

Ik had voor een half uur geboekt en in dat half uur kwam alles aan te pas.
In het begin werd er gezoend maar tijdens de daad werd dat een beetje vergeten. Je mag wel alles aanraken maar niet erin bij haar.
Ze is hier pas een week, herhalingsgevaar is groot; let op; ze is hier tot half december.
hoe bedoel je. Niet er in?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9744252-alisa
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb ook ervaring met deze dame :eek: toen ik haar bezocht een week of 2 terug in Almere noemde ze zichzelf nog Paula of Laura, zie nu weer een andere naam voorbij komen... afijn het was een drama, geen tot weinig inzet, en bij het pijpen met haar rug naar je toe gaan zitten, zodat je niks ziet, los daarvan voelde ik ook niks:D kleine Klaas werd niet hard van haar gepijp.. ze hield eerst ook nog alles aan, op verzoek mocht het dan wel uit, maar toch, vond het niks, had haar om een massage gevraagd, daar heeft ze ook geen gevoel voor, beetje lomp drukken en wrijven:eek: voor Klaas never nooit meer, stond na 40 minuten buiten en voor uur toch 170 betaald, JAMMER
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan