Recensie Natalie, Amsterdam (voorheen Meppel, Zwolle) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
48
03/01/22
60
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/535718-natalie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een half jaar geleden bij Natalie in Utrecht geweest. Daar heeft ze een behoorlijke tijd gezeten. Tegenwoordig ontvangt ze afwisselend in Brabant en Noord-Holland. Het was eenvoudig een afspraak met haar te maken en al snel stond ik in haar appartement. Ze is een gezellige praatster en ze begint al snel na binnenkomst met verleiden. Even een snelle douche en toe naar boven naar haar slaapkamer. Daar begonnen met knuffelen. Ze pijpt heerlijk. Ze heeft een heerlijke frisse poes die je mag beffen. Ze vindt het heerlijk om gemasseerd te worden. Na wat af en aan tongzoenen, knuffelen, pijpen, beffen en masseren haar lekker genomen in missionaris. Het is heerlijk met haar neuken. Ik hou van een vollere vrouw en de sex is echt heerlijk met haar. Ze is leuk in de omgang, heeft mooie ogen en echt een aanrader om mee af te spreken. Mocht ze weer eens in de buurt zijn en het zo uitkomen, dan ga ik zeker nog een keer met haar afspreken. Ze is heel fris en schoon. Echt een feestje met haar.
 
Ik ben in het verleden ook een aantal keer bij haar geweest. Echter valt mij nu op dat zij adverteerd met sex zonder condoom.
Zijn er forumleden die hier gebruik van hebben gemaakt? En zo ja, hoe is dat bevallen?
Reactie mag ook via pb eventueel
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Natalie gebeld, bij de eerste keer geen gehoor.
Tweede keer bellen en ze nam op, even een afspraak gemaakt en een uur later was ik onderweg.
Aangekomen in Amsterdam west even parkeren (blauwe zone) app gestuurd en kreeg het huisnummer door.

Natalie is een vrij forse vrouw en heeft wel een flinke buik waar ik zelf niet aan stoorde.
Gigantische tieten en een dikke reet, op de kamer even afrekenen en toen mocht ik me uitkleden en werd ik naar de douche geleid.
Shampoo mondwater en deo stond daar klaar, na een heerlijke douche weer terug naar de kamer en daar lag Natalie naakt op me te wachten.
Pijpen doet ze heerlijk en wilt ook zelf verwend worden dus gaat ze klaar voor je liggen.
Tijdens het beffen heb ik haar flink horen kreunen dus ik ga er vanuit dat ze er ook flink van geniet.
Er werd niet over condoom gesproken en heb haar hierna in meerde standjes genomen en haar volgespoten.

Hierna hebben we nog heerlijk lopen nakletsen, ze bood me aan om nog even na te douche of wat te drinken maar dat heb ik overgeslagen en ben voldaan naar huis gegaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/535718-natalie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Natalie geweest. Prima bezoek.
Natalie is spontaan, verzorgd en naast een breed pakket aan sex-mogelijkheden een gezellige prater.
Wat wil je nog meer?
Ik heb een prima tijd bij haar gehad. Ze neemt de tijd en bouwt het samen met jou rustig op.
Ze geniet er zelf ook van. Na het beffen vond ze dat ik aan mij trekken moest komen.
Pijpen zonder condoom ging bijna naadloos over in neuken zonder condoom.
Niet dat ik dat laatste persé wilde, eigenlijk niet zelfs, maar de sfeer was zo relaxed dat het eigenlijk vanzelfsprekend was om dit ook te doen.
Het was eigenlijk een totale GFE.

Zelf geeft ze aan dat ze 'mollig' is. Eerlijk gezegd denk ik dat 'stevig' een betere weergave van de werkelijkheid is.
Voor mij was dit echter niet storen. Ondanks dat ze stevig is, is ze eigenlik ook heel 'strak' met een mooie gebruinde zachte huid.
En haar borsten zijn heerlijk en je mag er onbeperkt mee spelen.

Ze ontving mij op een zeer mooie hotelkamer. De entree was discreet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/535718-natalie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs bij haar geweest in jet centrum van Zwolle. Bij het binnenkomen schrok ik me toch rot. Een oude Russische vrouw van eind 50, misschien begin 60. Ze is niet wat mollig, maar dit is echt klinische adipositas. Had niet het lef om om te keren, maar dat had gemoeten. Ze deed amper haar best om een leuke sfeer te creëren. Het was vooral op z'n Russisch met een beetje laf pijpen. Daarna haar maar snel zc op z'n hondjes genomen, omdat ik maar wat moeite had een erectie te houden. Binnen een halve minuut klaargekomen en asap de deur uit.
Waarschijnlijk zijn hier liefhebbers voor, maar ik was het niet.
 
Onlangs bij haar geweest in jet centrum van Zwolle. Bij het binnenkomen schrok ik me toch rot. Een oude Russische vrouw van eind 50, misschien begin 60. Ze is niet wat mollig, maar dit is echt klinische adipositas. Had niet het lef om om te keren, maar dat had gemoeten. Ze deed amper haar best om een leuke sfeer te creëren. Het was vooral op z'n Russisch met een beetje laf pijpen. Daarna haar maar snel zc op z'n hondjes genomen, omdat ik maar wat moeite had een erectie te houden. Binnen een halve minuut klaargekomen en asap de deur uit.
Waarschijnlijk zijn hier liefhebbers voor, maar ik was het niet.
Je kunt gewoon zeggen dat ze wat dikker en ouder was dan je verwachtte en dat het daarom tegenviel, in plaats van met termen als 'klinische adipositas' rond te slingeren. Is misschien wel iets respectvoller.

Ik heb haar een jaar of 3 geleden weleens bezocht en herken niks van je verhaal. Enigszins stevige dame wel ja, maar leuk om te zien, zeker haar ogen. En lief en wel degelijk sfeermakend. Merkwaardig genoeg was een review van een dikke maand geleden ook nog positief. Misschien eens bij jezelf te rade gaan?

Ik bezoek haar overigens ook niet meer, omdat ik nog maar weinig Oost Europese thuisontvangst doe.
 
Je kunt gewoon zeggen dat ze wat dikker en ouder was dan je verwachtte en dat het daarom tegenviel, in plaats van met termen als 'klinische adipositas' rond te slingeren. Is misschien wel iets respectvoller.

Ik heb haar een jaar of 3 geleden weleens bezocht en herken niks van je verhaal. Enigszins stevige dame wel ja, maar leuk om te zien, zeker haar ogen. En lief en wel degelijk sfeermakend. Merkwaardig genoeg was een review van een dikke maand geleden ook nog positief. Misschien eens bij jezelf te rade gaan?

Ik bezoek haar overigens ook niet meer, omdat ik nog maar weinig Oost Europese thuisontvangst doe.
Ik hoef niet bij mezelf te rade gaan. Mijn mening is gebaseerd op feiten en hoe ik deze waardeer. Ze is niet 'wat dikker', ze is gewoon enorm. Als je niet houdt van synoniemen, moet jij misschien bij jezelf te rade gaan waarom je klare taal niet kunt verdragen. Dat ligt niet bij mij. Ik plaats een review om duidelijk te zijn en de gemeenschap op deze site te informeren; niet om te pleasen met lieve woordjes en understatements. Daar heeft niemand hier wat aan. Overigens al bedacht dat ze in de loop van 3 jaar veranderd kan zijn van uiterlijk?
Ik vond haar enorm onaantrekkelijk en dat was wellicht voor haar van mijn gezicht af te lezen. Dat zal natuurlijk niet positief op de sfeer hebben gewerkt.
Zoals ik al zei, zullen er liefhebbers zijn voor oudere en dikkere vrouwen. Zij zullen een geweldige tijd hebben. Ik hoor gewoon niet bij die groep.
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk wijf. D'r lichaam ziet er belachelijk geil uit op de foto's, maar ik heb nog nooit zo'n onbeschoft individu ontmoet. Enkele jaren terug proberen af te spreken en toen ik moeite had met het adres vinden belde ze me schreeuwend dat ik haar "boos aan het maken" was. Die ervaring heeft me een tijdje weerhouden van wandelen. Een paar dagen geleden helaas weer verleid door dr fotos en had haar een bericht gestuurd (heb inmiddels een nieuw nummer). Geen reactie ontvangen. Dag erna opnieuw geprobeerd en kreeg direct een onvriendelijke reactie terug. Ze was wat vaag over of ze beschikbaar was of niet, dus vroeg of dat een "harde nee" was en dat als dat het geval was ik haar keuze zou respecteren. Kreeg een "goed zo" terug alsof ik een hond of klein kind ben. Ik wist al dat Russische vrouwen niet bepaald beleefd waren, maar dit wijf is next level.
 
Terug
Bovenaan Onderaan