Recensie Natalie, Huize Sandra Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
210
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/natalie/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was bij deze dame 2 wkn geleden toen ze net begonnen was. Ex- russisch supermodel. Half italiaans zei ze. Heel enthousiast en goeie klik. Echt verbaasd over haar inzet. Meestal is deze type dames meer arrogant, maar zij is erg lief en makes you feel you're wanted als je snap wat ik bedoel.

Inzet is dus super, pijpen doet ze goed, gevarieerd. Heck ze was al begonnen op haar knieen naast de douchecabine toen ik net klaar was met douchen. Intiem doet ze met veel passie, wellicht wel fake gekreund, maar door de klik voelt het alsnog fantastisch.

Haar lichaam is nog wel ok ondanks leeftijd.
Als je haar ziet dan geloof je wel dat ze 10 jaar terug waarschijnlijk een topmodel was geweest. Ze is nu begin 30 dus is haar glory days wellicht voorbij maar ik dacht echt in het begin dat ze jonger was.
Daar beneden super fris en had haar ook lekker gebeft.

Ze doet helaas niet aan zoenen, wrs toch de enige minpuntje.
 
Vandaag bij Natalie geweest. Had voor 50 min. op de gok afgesproken. Ze heeft een mooie kont en kan aardig pijpen, ook boven op is aardig. Nu komt de maar, je mag niet zoenen, liever niet aan der kutje, vingeren mag niet. T blijft bij dezelfde standjes met veel nep gekreun waardoor de zin al snel weg was. Ze zegt Italiaanse te zijn maar als ik alles zo bekijk dan vermoed ik dat het een typische Roemeense is. Aja, ik kwam bij de anus in de buurt daar wilde ze 25 euro voor vangen, Henkie niet gek zijn en geweigerd. Eerste en laatste keer. Misschien hebben jullie meer geluk maar je bent voor een idem type goedkoper af achter t raam.
 
Ik ben inmiddels 4x met haar geweest, ik moet zeggen dat hoewel de sfeer en de gfe gehaalte nog steeds hoog is, begon ze rare dingen te doen idd. Zo mocht ik laatst niet beffen (de eerste 2x wel, de 3e keer was ik zelf zo geil dat we gelijk ging neuken). Ze zei net ongesteld te zijn. Oke kan, maar tijdens neuken zit ze ook om de 3 min even te checken of de condoom goed zit of er geen rare dingen zijn daar beneden. Heeft ze iets ofzo dacht ik......

Maar bij mij neuk ze nog steeds fantastisch. Zo effortless dat ik ook de volle halfuurtje lekker kan doorneuken. Bij mij is het belangrijk want als ik zoveel moeite moet doen en dame begon nee te zeggen over dit en dat, dan hou ik juist niet lang vol. Bij haar wel en ze kon het waarderen. (mijn ervaring, jammer dat het bij je toch anders is)

Ze zei tegen mij russisch te zijn die groot is geworden in italie of mix met italie of zoiets. Ze kwam niet over als romeens bij mij.
 
Laatst bewerkt:
PS, condoom moest om de 15 minuten worden gewisseld. Was niet echt sfeervol om maar te zeggen. Had nog getwijfeld om voor Sophia te gaan, volgende keer dus Sophia.
Had Sophia een keer voorgesteld gekregen. Op de foto dacht ik een petit dame, maar in het echt vrij groot. Ik ben niet groot en dus voor mij no-go.
 
Ik heb Natalia / Natalie vandaag voor de derde keer bezocht. We hebben een hele goede klik. Als kontenman is ze helemaal mijn type en al bij het beklimmen van de trappen naar de kamer begint de boel al behoorlijk te stijgeren. En ze weet dat ook het volle uur zo te houden. Vandaag als terugkerende klant een special treat van haar gehad. Ik heb zelden zo'n geweldige DVP meegemaakt.
 
Was bij deze dame 2 wkn geleden toen ze net begonnen was. Ex- russisch supermodel. Half italiaans zei ze. Heel enthousiast en goeie klik. Echt verbaasd over haar inzet. Meestal is deze type dames meer arrogant, maar zij is erg lief en makes you feel you're wanted als je snap wat ik bedoel.

Inzet is dus super, pijpen doet ze goed, gevarieerd. Heck ze was al begonnen op haar knieen naast de douchecabine toen ik net klaar was met douchen. Intiem doet ze met veel passie, wellicht wel fake gekreund, maar door de klik voelt het alsnog fantastisch.

Haar lichaam is nog wel ok ondanks leeftijd.
Als je haar ziet dan geloof je wel dat ze 10 jaar terug waarschijnlijk een topmodel was geweest. Ze is nu begin 30 dus is haar glory days wellicht voorbij maar ik dacht echt in het begin dat ze jonger was.
Daar beneden super fris en had haar ook lekker gebeft.

Ze doet helaas niet aan zoenen, wrs toch de enige minpuntje.
Op het zoenen na, wat ze met mij wel doet, kan ik me helemaal vinden in deze review.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden zeer fijne date gehad met Natalie, start was beetje stroef, maar tijdens date heel fijne klik. Zalige pijpbeurt gekregen, nog voordat we op bed beland waren, zei op haar knieën, met sexy blik naar boven. Daarna volop actie in verschillende posities, ga haar zeker nog eens bezoekje brengen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan