Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaartje of 2 geleden ook bijgeweest stond toen naast Bonita als ik het me goed herinner.

Van Duitse en Poolse afkomt vertelde ze me toen.

Aangetrokken omdat ze er een hete poes uitzag met idd haar witte lingerie aan, string hoog opgetrokken, haar been op de stoel en beetje plagen, kent het wel, staan draaien en flirten met de kont en de heupen ??. Bij het binnen gaan maakt ze u idd helemaal gek en kleed ze u zelf uit van kop tot teen. Danst dan een beetje rond u en duwde me dan op de rand van het bed en geil als ze stond  haar gehurkt, mij een blowjob gegeven waar ik de hemel zag met haar twee soezen voor mijne vélo ??. Ook van sex meer dan tevreden met haar, weet nu niet meer of het twee of drie standjes waren maar twas af voor mij, zegt veel denk ik als ik het mij nog herriner, toch? Als ik in de buurt ben in Gent zal ik zeker nog eens binnen wippen bij haar! Behandel haar met respect en je krijgt veel terug, zeker ook geen klokkijkster! Goede tip :doe beetje gek mee en geil en zeker alst uw type is, (zeker toch mijn type) en je zal het u niet beklagen voor maar 50 euro, enyoy heren!

218 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan