WHEM Nataly, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mijn twijfels of je haar zelf spreekt via Whatsapp. In de advertentie tekst heet ze ook Dulce, vaak een teken van een slordige booker die een advertentie opnieuw gebruikt. Maar op de foto zeker een interessante dame.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn twijfels of je haar zelf spreekt via Whatsapp. In de advertentie tekst heet ze ook Dulce, vaak een teken van een slordige booker die een advertentie opnieuw gebruikt. Maar op de foto zeker een interessante dame.
Terechte opmerking. Ik communiceer in het Spaans met 'r, en dat zijn geen standaard teksten van een booker. Ben benieuwd of iemand al bij dr is geweest :)
 
Had ook contact en naar de naam gevraagd. Moest toch echt Nataly zijn, zei ze / de booker … :cool:

Had zelfs een afspraak staan, maar geen gehoor meer toen ik op de dag zelf wilde bevestigen …

De tekst is - los van de naam - erg 'intrigerend'.

"if you try to take you to paradise, we'll meet in our wet bed. I hope you come to see me, let's humiliate our body on these four walls I offer an independent bride deal that you can contact me at any time.".
Te hoog gegrepen voor mij? Of 'lost in google translation'??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan