Recensie Nataly, St-Niklaas 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
47
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nataly-heise-latinaxxxl-busen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vannacht na de sluit in het SKW nog goesting. Even Redlights van voor naar achter en terug naar voren doorgescrold en Nataly uitgekozen. Ik val op DVP's die kinky gekleed zijn. Mijn main type is meer de bimbo-look maar ik dacht een XXXL breast size en maatje meer kan ik af en toe ook wel smaken.
Kreeg haar aan de lijn en kon direct komen. Ze stuurde het adres wel met typfouten en half Spaans dus duurde even voor ik het adres in mijn gps had gevonden. Ik moest parkeren aan grootwarenhuis in de buurt. Was een uitdaging want alle lichten waren uit van die winkel en lag een beetje verdoken, zeker als je de buurt niet goed kent.
Uiteindelijk binnengeraakt. Van dat kinky kleedje was niets te bespeuren, ofwel verstond ze mijn vraag niet goed, maar soit. Ze had een zwart kleedje aan maar eerder een soort nachtkleed. Engels spreekt ze niet dus communicatie enkel met mijn beste Spaans, dat eerder Nederlands is met een Spaans accent:ROFLMAO:

Pijpen doet ze zeer goed, zeker 25min zonder condoom. Net geen deepthroat maar zalig. Neuken ook alle standjes, maar moesten wel stil zijn voor de buren, blijkbaar zeer dunne muren. Met een mindset op een BBW met Fcup vond ik dit een afspraakje dat geslaagd was, niet superfantastisch maar gewoon goed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb die ook in pré corona tijden eens bezocht, al jaren terug, toen ze nog in Gent ontving.
Zij durft wel eens pendelen tss NL en BE, en in BE zit ze vooral in Gent-Sint-Niklaas en Limburg.

Nuja, toen ik haar in Gent bezocht, was dat in een extreem vuil kot eerlijk gezegd.
Vuil en te donker.
En naast een drukke baan, Gentse wandelaars die dames bezoeken, zullen wel weten over welk kot ik het heb met die omschrijving vermoed ik.....

Nuja, als het gaat over de dame op zich en haar service, was ik eigenlijk heel voldaan naar buiten gekomen.
De dame is niet meer van de jongste, ik schat eind de 30 en zou me niet verbazen moest ze begin de 40 zijn, en voor die leeftijd vond ik wel slank....dan vraag ik me af wat voor een bomba dat niet geweest was in haar tiener en twintiger jaren ?
Want je ziet meer dan vleugjes op haar gezegende leeftijd, ik vind dat ze er dus nog relatief slank, zelfs strak bijloopt ja!

Ze kan goed de vergelijking doorstaan met Carolien die al meer dan een decennia achter de ramen in Gent stond (en soms Antwerpen) en die sinds corona enkel nog ontvangt in Gent....

Ultra natural busty oudere dame die er ondanks hun leeftijd nog relatief slank bijlopen.
Caro schat ik iets langer in dan deze busty latina.

Dus dat wil ik opklaren, mollig zou ik ze niet noemen, dat is teveel compliment voor de echt mollige dames....:rolleyes:
Natali/Nataly of Lina zoals ze ook soms genoemd wordt, heeft effectief een strakke huid, geen vetrollen in de buikstreek (in tegenstelling tot Carolien die weliswaar haar best doet dat onder controle te houden), en vooral haar billen en die uitstekende kont zijn nog in immaculate state!

Er viel dan ook heel wat te beleven op het neukfront met deze Natali.
Doggy is omwille van de hierboven omschreven reden, een waar festijn waarbij je je oogballen uit je kast kijkt!
Wat een grote volle mooie natuurlijke kont heeft die, en zeker als ze meestoot.....fuckfest ten top.
En het hoeft geen betoog, als je deze latina slet neukt terwijl zij jou afrijdt, of jij haar beukt, het zicht van die joekels, is onvergetelijk! ??

Die tieten moeten hier besproken worden.
Ze zijn natuurlijk om te beginnen en daarmee gecombineerd: ze zijn GIGA!!!
Natuurlijk en giga is 1 ding, maar ze zitten op een strak lijf én ze zijn ook nog es mooi natuurlijk gevormd zodanig dat ze natuurlijk 'vallen'
In die zin, kan ik ze wel vergelijken met Caro haar boobs.

De gouden combo voor natural titlovers: grote mooie natuurlijke joekels op slanke lijven (hier relatief slanke lijven, want de dames zijn al eind de 30 begin 40)

Ik kan me de prijzen niet meer herinneren, maar ik koos voor een half uur met het verzoek om een privé video te mogen maken.
Ze ging zowaar akkoord, zolang ze een masker mocht dragen.
Ik denk dat ik daar 50 euro meer voor moest opleggen, wat voor mij een no brainer is met zo een geil sletje.
Spijtig genoeg waren de opnames van 1 van de 2 camera's :)cool:) niet altijd even scherp omwille van de automatische scherpstelling die het af en toe liet afweten in die donkere kamer :mad: spijtig, want ik had ze perfect in beeld terwijl ze me afreed in cowgirl....:cry:

Enige 'nadeel' is dat haar gezicht er iets ouder uitziet dan op een paar andere studio fotos van haar.
En dat haar blond haar mij te vettig aandeed, maar dat zijn al details.

Dus, dikke aanrader wat mij betreft, zeker als je houd van dikke tieten tout cours.
Daarom heb ik mezelf voorgenomen ze ooit nog es te bezoeken als ze in de buurt is, al was het maar om nog eens mooie beelden met haar te kunnen opnemen :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan