Natas massage Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
303
25/10/21
146
Had vrijdag gereageerd op een advertentie van Natas- Apeldoorn voor massage stond alleen massage en mailen voor meer informatie
dus ik gemaild , krijg ik berichtje terug met antwoord ja leuk dat je reageert tis alleen massage IK in lingerie en maar 125,00 euro voor echte 45 min.
Ja door de prijs ben ik afgehaakt is me te duur en nu ik deze review schrijf zie ik haar linkje op s-j ook niet meer staan , maar misschien andere
wandelaars hier die wel super goede ervaring met deze dame heeft.
grt GW22
 
Had vrijdag gereageerd op een advertentie van Natas- Apeldoorn voor massage stond alleen massage en mailen voor meer informatie
dus ik gemaild , krijg ik berichtje terug met antwoord ja leuk dat je reageert tis alleen massage IK in lingerie en maar 125,00 euro voor echte 45 min.
Ja door de prijs ben ik afgehaakt is me te duur en nu ik deze review schrijf zie ik haar linkje op s-j ook niet meer staan , maar misschien andere
wandelaars hier die wel super goede ervaring met deze dame heeft.
grt GW22
Ze is er weer hoor https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/leuke-meid-geeft-massages_8256173
 
Ik ben er recent geweest. Aardige vrouw, vrij stevig. Ik vond de massage oke. Was op een tafel en dat maakt de interactie toch wat lastig. Doe maar maar op b-to-b op een matras. En uiteindelijk best aan de prijs wat je ervoor krijgt. Ik denk dat er betere adresjes zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan