Recensie Natascha, België 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterrr

Vaste klant
Forumpionier
119
03/07/21
163
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week Natascha ontvangen. Stipt op tijd. Mature dame, slank goed verzorgd. Vriendelijk en open, mooi ogen date sporadisch en staat soms op RL.
Ze had een zwarte lange jas aan, met zwarte lak highheels en kousen. Tamelijk onopvallend stond ze bij mij aan de deur, onder de jas had ze alleen een transparante zwarte blouse en zwart transparant minirokje. Jarretelgordel en open cup BH, sliploos. Mooie boezem D of E cup grote tepels die je aankijken. Als ze opgewonden wordt steken die tepels je ogen uit.

Ze had een handdoek bij zich om op te zitten blijkbaar was ze al nat.
Na een wijntje kwam het spel op de wagen, ik ben verzot op beffen, ze heeft eem mooie grote kale poes met flinke lippen. We gingen maar snel naar de slaapkamer want dat zou niet lang meer duren, voor mijn jonge heer......
Wilde haar eerst nog eens lekker beffen en ze kwam snel gillend klaar kneep de benen bij mekaar van geilheid. Ze wordt graag gebeft zei ze. Met zo'n poes is dat genieten aan die grote lippen sabbelen...
Ik kon der lekker twee keer een neukbeurt geven. Had twee uur afgesproken werden der twee en een half....
Herhalingsgevaar is dus groot.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan