Recensie Natascha, Genk/Dilsen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

globetrotter7

Newbie
Forumpionier
23
05/07/21
14
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natascha-zaadmilf.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hier nog een review van mijn Trio met Natascha en Lucy van enige weken geleden.

In het verleden had ik al verschillende keren fantastische ontmoetingen gehad met Natascha(zaadmilf). Heb daarover ook verschillende malen een review over geschreven op het forum Hookers.
Zoals gezegd waren het altijd geile ontmoetingen met een absoluut klasse milf en voor mij was het telkens het beste wat ik in mijn wandelcarrière heb meegemaakt. Natascha stelde toen voor om eens een keer een trio te proberen met haar vriendin Lucie. Heb hier toen lang over nagedacht en wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar afgelopen week is het er toch van gekomen en ik moet heel eerlijk bekennen ik heb er geen seconde spijt van gehad en de twee uren met deze ontzettend geile milfs vlogen voorbij. Van Natascha wist ik natuurlijk al wat ik kon verwachten, want zij is niet voor niets mijn favoriet. Lucie kende ik helemaal niet en het was voor mij een soort blind date en zij adverteert bij mijn weten ook nergens en is helaas ook niet single te boeken. Lucie is een prachtige vrouw om te zien (persoonlijke mening) en de seks met haar was echt helemaal te gek. Had met haar een klik die ik nog niet eerder in Pay6 ervaren had. Zij wist precies de juiste snaren te raken en ook het samenspel met Natascha was echt heerlijk.
Het geheel is natuurlijk niet goedkoop, maar ik vond het elke cent waard. Voor mij zal er zeker nog een vervolg komen, maar ik zou ook heel graag eens 1 op 1 met Lucie willen doorbrengen.
Dit is mijn persoonlijke ervaring en ik vond het bijzonder geil.

Globetrotter7
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natascha-zaadmilf.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag 9 Augustus had ik afgesproken met Natascha een mooie rijpe vrouw in een love hotel in Genk.
Ik heb in het verleden al vaker dates gehad maar dit was iets totaal anders, dit was de meest perfecte date die je jezelf kan voorstellen. Zelfs dan dit overtreft alles. Super sexy gekleed, zeer kort rokje, see-through shirt, een mooie rode kwart cup bh en in zwarte nylons verhulde benen eindigend in heels. Een elegant, erotisch beeld dat je mond laat openvallen. Zeer vlotte vrouw, je bent direct op je gemak gesteld en met haar kan je over alles praten mocht je dat willen. Dit was een date die ik niet wou rushen. Daarna 2 uur intense sex met een wulpse mooie vrouw die blijft doorgaan. Nu ik heb goede stamina maar zelfs ik moet toegeven dat in haar ik mijn match zeker heb gevonden. Nooit een seconde waarvan ik niet genoten heb van haar en zij van mij. Ze is geen klokkijker en mocht je ooit de eer hebben om met haar te daten. Mijn aanraden is DOEN, niet bij nadenken gewoon doen. Zoiets geil en intens heb ik nog niet vaak meegemaakt. Al zeker niet met iemand die mij kon matchen. Ik kan bijna niet wachten tot de volgende keer die er zeker zal komen. De finish was een grootte lading recht in haar kletsnatte kutje. Het perfecte einde aan een extreem lekkere date.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

:p(y)
 
FF een berichtje van voor Corona.
Deze geile zaadmilf had mij en twee collega wandelaars gevraagd haar in een club in Balen te ontmoeten om haar dan lekker bare te neuken en haar kut lekker te vullen met ons zaad.

Daar aangekomen bleek ik de eerste en we stonden gezellig wat te kletsen aan de bar. Ze was gekleed in een lekker geil setje met kousen en hoge hakken, natuurlijk haar borsten en kut lekker vrij toegankelijk. Terwijl mijn handen zo af en toe haar borsten en kutje lekker verkenden dronk ze haar wijntje en er werk lekker geil getongd.

Mijn lotgenoten waren inmiddels ook aanwezig en er werd gezellig wat gekletst terwijl ze met haar natte kut naar mij toegedraaid stond had ik haar borsten vast terwijl mijn paal, staande aan de bar, langzaam maar zeker in haar natte neukgrot verdween. Zo heb ik haar staande aan de bar lekker geneukt tot ze zo geil stond dat ze ons alle drie meenam naar een kamertje waar ik haar zo positioneerde dat ze lekker aan mijn paal kon zuigen terwijl mijn medespelers na elkaar lekker haar kutje neukten en natuurlijk ook vulden.

Als laatste was het mijn beurt en ik liet mijn paal lekker in haar afgevulde kut glijden en begun haar hard en diep af te neuken terwijl ze mij smeekte haar goed diep te neuken. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en na enkele minuten lekker diep haar volgespoten kut te hebben doorgeneukt spoot ook ik mijn zaad diep in haar lekkere kutje.....

een super geile ervaring die vraagt om een herhaling nu alles weer open is.
 
Ik heb haar voor corona ook bezocht in een hotel te Dilsen.
Dame ziet er goed uit, mature en verzorgd.
Ze heeft me lekker gepijpt tot ik haar borsten onder spoot.Haar inmiddels natte kutje gelikt en daarna geneukt in diverse standjes.
Gefinished in cowgirl waar ik haar lekker volspoot.Tussendoor gepauzeerd met wijntje welke ze zelf meebrengt.

Minpuntjes: ja, ik houd niet van dat overdreven gekreun en zeggen hoe lekker het wel niet is.
En de locatie was niet echt een topper maar daar kan zij niets aan doen.
Al met al leuk voor een keer maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
op de foto's voor mij een supergeile hoerige dame, antwoord snel en correct . kosten 200€ plus 35/50€ (love hotel) voor 1.5/2uur maar de dame wilde wel nog even alle gegevens en foto om te kijken of er een klik was ??
dat foto gebeuren daar haak ik persoonlijk bij af aangezien ik geen behoefte heb om met mijn snufferd op het web te komen dus liefhebber dat u het weet .
 
op de foto's voor mij een supergeile hoerige dame, antwoord snel en correct . kosten 200€ plus 35/50€ (love hotel) voor 1.5/2uur maar de dame wilde wel nog even alle gegevens en foto om te kijken of er een klik was ??
dat foto gebeuren daar haak ik persoonlijk bij af aangezien ik geen behoefte heb om met mijn snufferd op het web te komen dus liefhebber dat u het weet .
Ik wil mij hier helemaal niet opwerpen als verdediger van Natascha, maar kan alleen zeggen dat ik ook in het begin zeer skeptisch was over het verstrekken van foto's maar heb het uiteindelijk wel gedaan en heb er zeer zeker geen spijt van gehad. Volgens mij is zij ook ook door schade en schande wijzer geworden en vraagt ze nu op voorhand foto's. Ze heeft een aantal keren een vervelende ervaring gehad en vanuit dat oogpunt kan ik het begrijpen. Je hoeft het natuurlijk ook niet te doen, maar zij is zeer zeker te vertrouwen
 
Net voor mijn vakantie afgesproken met deze bijzonder mooie, aardige en bovenal geile dame. Ik heb een enorme kink voor rijpe dames en Natascha voldeed aan alle voorwaarden zeg maar.

Bij het binnengaan van het love hotel liet ik geen moment onbenut om haar lekkere lijf goed in me op te nemen. Haar speelse oogjes zorgen meteen voor de juiste stemming, maar alvorens we verder gingen had Natascha eerst een glaasje bubbels. Attent. Het is gezellig babbelen met deze dame en beetje bij beetje raakten we in de mood, waarbij op een gegeven moment de kleren uit gingen.

Het geile is dat Natascha niet meer aan slipjes doet, dus ik had vrij snel mooi zicht tussen haar benen. Ik wil het graag netjes houden, maar jongens wat heeft deze dame een ongelooflijk lekkere spleet! Heerlijk dat ze die later ook fijn op m'n gezichtje plaatste.

Ik ga niet in detail uitweiden over hoe en wat, maar ik kan jullie verzekeren dat ze van een nette, mooie dame veranderde in een geilerd met weinig remming. Ik ben behoorlijk geschapen en het was ontzettend lekker om te zien hoe ze er van genoot dat ik haar écht diep kon raken. Dat stak ze ook niet observatoren of banken.

Absoluut een dame om snel nog eens te ontmoeten, al moet ik wel op de centjes letten.

Dankjewel voor de heerlijke avond Natascha xxx
 
De eerste helft van Globetrotter7 zijn verhaal zie #1 herken ik voor de volle 100%. Ik had een gelijke ervaring met Natascha.

Ook mij stelde ze toen voor om eens een trio met een vriendin te doen. Het aanbod staat me heel erg aan, maar het is er nog niet van gekomen. Maar dat het er eens van komen zal, dat staat vast. Alleen even overleggen met de portemonnee.

Ik heb heel erg genoten van onze date, en dan vooral wanneer ze haar vers geneukte en nog nadruipende kut op mijn mond drukte en ik haar grote kutlippen heerlijk kon likken.. Mmm... meer dan voor herhaling vatbaar. En een tweede rondje was al even geil als het eerste. Met Natascha had ik zelf graag nog een derde rondje gedaan, zij kon dat zeker nog wel aan. Maar mijn beste vriendje dei zag dat ook nog wel zitten, maar zijn energie was op. Tot de laatste druppel zaad had hij aan Natascha geschonken.
 
Gisteren weeral date gehad met Natascha, het was waar zalig zoals vorige keer.
Haar lekker kutje gelikt en daarna lang geneukt tot ze daarna bovenop mijn gezicht ging zitten welke ik ze nog eens goed gelikt heb. En zij geniet er ook echt van.
Zie al uit naar de volgende date.
 
Heb haar in de Errox mogen ervaren. Leuk als een dame je pijpt aan de toog… 1, 2 , 3 mannen, ze kan dat aan. Heb ook prive eens willen afspreken maar ze vraagt ongehoord veel voor n uurtje. Vergelijk dat met de inkom van Errox en de keuze is snel gemaakt.
De laatste keer dat ik haar in de club neukte had ze veel geluid en gesmak bij… leek me erg fake en storend.
 
Prima dame om op kamers mee te vertoeven. Haar een hele tijd geleden mogen beleven. Alles is zoals hier eerder beschreven. Relaxt, geen klok, wel veel sex (als je dat aan kan ;))
Haar gekreun en aanmoedigingen mochten wat mij betreft inderdaad ietsje minder zijn.
 
Onlangs bij Natacha geweest. Ontvangst in een toch wel aftandse zaak in Dilsen. Maar het is zeker een belevenis om aan te raden. Toch wel heel mooie vrouw ondanks haar leeftijd. Voelde me onmiddelijk op mijn gemak. Ze heeft ogen om in te verdrinken. Lekkere sex en heerlijk tongzoenen meer moet dat zeker niet zijn
 
Vorige weekend afgesproken met Natascha, ze zag er weer mooi en geil uit. Eerst een leuke babbel met een wijntje erbij en daarna 1ste ronde begonnen, heb haar lekker gelikt waarbij ze 2x was klaargekomen,daarna langs opzij gebeukt waarbij ik haar kutje lekker volspoot. Effe rustpauze met nog een wijntje en daarna haar langs achter genomen waar zij echt van genoot en ik ook 2de maal gespoten.
Het was weer een lekkere namiddag met haar en zie al uit naar onze volgende ontmoeting.
 
Vorige week stond de advertentie van Natascha weer even online. Na een mailtje met de gevraagde informatie hebben we dan gisteren afgesproken in een RV hotelletje in Dilsen.

Deze dame straalt gewoon klasse uit, zelfs in een sexy weinig verhullend lingeriesetje en pumps. ze stond al te wachten op de parking toe ik aan kwam, en het zicht bij het binnengaan beloofde al heel veel goeds.

Eenmaal op de kamer eerst een glaasje bubbels en bij het kennismakingsgesprekje verdronk ik al in haar prachtige ogen. De sex was gewoon geweldig, begonnen met haar lekker lang te likken waar ze wel van houdt en na een hele poos genieten wilde ze de geste wel retourneren, wat resulteerde in een heerlijke pijpbeurt, en een eerste hoogtepunt. Dit is een totaal GF experience, Natasha heeft klasse, je kan er ook nog een leuk gesprek mee hebben, en de sex is geweldig. Het is een mooie dame met lekkere tieten en een super geil kutje.

Voor de tweede ronde begon ze me zo lekker geil te zoenen dat m'n jongeheer zo weer paraat stond, ik moet hier niet in detail treden over hoe geil ze boven op m'n pik zat te rijden maar klaarkomen in dat geile poesje is gewoon zaaaalig.

Het was jammer genoeg veel te vlug voorbij, time flys when you're having a good time. Dat er een vervolg komt om deze geile namiddag staat vast, en in de nabije toeomst ga ik zeker ook eens voor het triotje met haar vriendin.

Ik kan enkel besluiten dat de vorige uitstekende recenties allemaal kloppen, heb het zelf mogen ondervinden. Ben nog nooit zo voldaan vertrokken na een bezoekje aan een dame.
 
Gisteren nog eens afgesproken met Natascha, ze zag er weer sexy uit.
Mooie rode lingerie, sexy nylons en open rode sandalen.
Eerst wat gezellig kletsen met een glaasje wijn en daarna begonnen met haar kutje te likken waarbij ze na een tijd geil klaar kwam.
Daarna kwam ze op mij zitten en reed ze op mij lekker. Het duurde niet lang of ik spoot haar kutje vol waarbij ze ook genoot.
Effe pauze met een glaasje en daarna heb ik haar nog een tijdje doggy genomen. Helaas geen 2de keer meer gekomen.
De tijd vloog snel maar het waren weer geile uurtjes.
 
Zaterdag wee eens met Natascha afgesproken in Dilsen.
Stond haar op de parking op te wachten, lekker in lingerie onder de regenjas naar binnen. Wat een prachtige verschijning weer. Glaasje wijn om op te warmen en dan het bedje op, pijpen doet ze als de beste tiener, lekker die lipjes en dat geile slettentongetje over je eikel. Ben dan ook heerlijk klaargekomen door dat geile mondje.
Pauze met een glaasje erbij en dan tweede bedrijf. Ik heb haar heerlijke kutje uitgebreid gelikt, gezogen en verwend en dat vond ze blijkbaar heerlijk. Het zo lang tussen de beentjes bezig geweest dat er jammer genoeg geen tijd meer over was om ze nog eens lekker te neuken, maar daar komt zeker nog een vervolg aan. Natascha is gewoon een heerlijke geile spetter en ik ga vlug weer eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan