Recensie Natasha, Bochum, Gusstahlstraße 12 k127 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een uur rondlopen door de Gusstahlstraße waar ik niet echt tot een keuze kwam, zag ik een zeer lange dame achter het raam staan. Ze had wel mega stilleto's aan, waardoor ze een halve kop groter dan mij was. Zonder stilleto's schat ik haar zo'n 1m76.
Natasha komt zeer rustig over, stemde gelijk in met mijn wensenpakket en na een uur rondlopen moet je een keer de knoop doorhakken, dus bij Natasha na binnen. Een opvallend kenmerk is een tattoo op haar rug van haar man/vriend+kind.

Eenmaal op de kamer is Natasha geen grote prater, maar toen ze de lerenlegging en bikini-top had aangetrokken begon ze te dansen op de muziek die uit haar telefoon kwam en daarna moest ik naast haar gaan staan voor de spiegel. Ze leek er wel lol in te hebben.
Ondanks dat ze weinig zegt ging de actie eigenlijk helemaal vanzelf. Eerst even staand staan knuffelen, daarna ging ze half op bed liggen waarbij ik haar overal mocht betasten en likken. Daarna condoom om en pijpend eerst gehurkt voor me en daarna op bed. En als slot afgerond met de oliemassage die ik had gevraagd.
Het afscheid was vriendelijk, maar zonder veel woorden.

Een prima en degelijk bezoek bij een mooie oostblok dame die op natuurlijke wijze op mijn wensen inging zonder al te veel te zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan