Recensie Natasha, Izegem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwibus90

Wandelaar
Forumpionier
44
06/07/21
19
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/natasha-538
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Natasha in Izegem geweest. Ontvangt in een propere rijwoning op de bovenverdieping. Na een douche werd ik meegenomen naar boven. Massage was niet slecht, maar eerder aan de zachte kant. Tijdens het tweede deel werd de erotische spanning mooi opgebouwd. Manueel hoogtepunt was lekker gedaan.
Op zich had ik een redelijk afstandelijk gevoel, maar dat kan ook aan mij liggen. Natasha ziet er goed uit.
Er zijn extra's mogelijk bij haar, maar daar voor de eerste keer niet meteen voor gekozen. Ik zal zien als ik er nog eens raak, zeg niet meteen neen tegen een tweede keer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Ken ze al een tijdje, verhuist af en toe eens. Idd nogal agfstandelijk, hangt vooral van haar humeur af heb ik al gemerkt. Op topmomenten is ze zeer geil, tongzoent ze, maar andere momenten kijkt ze compleet ongeinteresseerd, bijna geirriteerd zelfs en kan nauwelijks wat. Ik ga er niet meer.
 
Bij Natasha langs geweest en ik vond haar idd afstandelijk.
Mooi lichaam heeft ze en laat haar gewillig anaal neuken.
Mooie kont heeft ze en perfecte boezem !
Maar toch geen waauw gevoel.......jammer want ze heeft capaciteit !
 
Klopt, ben er vroeger enkele keren geweest, ene keer mocht je ze tongen, andere keer zelfs niet gewoon kussen. Ze vroeg me ooit kledij voor haar te kopen, wat ik deed, ik bracht ze haar, had geen tijd om te blijven, heb wel gewoon mogen spuiten op haar nylonbenen :) zaad opengewreven en weer vertrokken
 
Klopt, ben er vroeger enkele keren geweest, ene keer mocht je ze tongen, andere keer zelfs niet gewoon kussen. Ze vroeg me ooit kledij voor haar te kopen, wat ik deed, ik bracht ze haar, had geen tijd om te blijven, heb wel gewoon mogen spuiten op haar nylonbenen :) zaad opengewreven en weer vertrokken
Een rare snuiter die dame, me dunkt. Ze lijkt me nochtans aantrekkelijk. En daar ik van de streek ben was ik zinnes haar eens te bezoeken. Maar dat iets weerhoudt me. Had je jaretelles en kousen mee misschien? En ze deed die gewoon aan en je mocht vertrekken? Vreemd.
 
Een rare snuiter die dame, me dunkt. Ze lijkt me nochtans aantrekkelijk. En daar ik van de streek ben was ik zinnes haar eens te bezoeken. Maar dat iets weerhoudt me. Had je jaretelles en kousen mee misschien? En ze deed die gewoon aan en je mocht vertrekken? Vreemd.
Ja idd vreemd geval, zeer wispelturig, eigen willetje, ik hoorde dat ze nu in buitenland zou zitten, dus denk niet dat ze nog te bezoeken is in izegem
 
Ze is terug in het land, 2x afgesproken en 2x niet komen opdagen. Na de eerste keer nog excuses en dan nieuwe datum afgesproken, na tweede keer niet-opdagen leest ze de berichten wel maar geen antwoord.
Vlot in omgang en ziet er een mooie vrouw uit, maar jammer genoeg te mijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan