Recensie Nathalia multi massage Haarlem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean Jesus

Wandelaar
76
29/01/22
76
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://multimassage.nl/girls/nathalia/
Totale kosten (in euro)
90
Afgelopen vrijdag naar multi massage in Haarlem geweest. Was rond 11 uur. Waren maar 3 dames aanwezig. Gekozen voor nathalia vanwege haar glimlach en zandloper figuurtje. Op de kamer meteen even de douche in, terwijl zij haar spullen haalde. Heb niet laten masseren, vind in smerig. Zij heeft me kort gepijpt, vond het niet lekker. Het was meer in haar mond nemen en mijn eikel fijn knijpen. Ze ging zo liggen dat ik nergens bij kon, ik mocht haar borsten wel kussen en haar poesje aanraken, maar zelf deed ze niets. Doggy, missio en cowgirl gedaan. Zonder glijmiddel, dus ging een beetje stroef. En ze is Sloveens zei ze en niet Russisch. Mooi strak lichaam, helaas weinig sex appeal. Al met al: voor een keertje wel ok maar zeker geen GFE ervaring. Voor 90 euro kon ik bijna 2 keer wippen bij raamdame
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een teleurstellende ervaring elders was ik nog geil, dus nog even langs Multimassage om te zien of er nog een leuke dame beschikbaar was. Ben vaker bij MM geweest, Nathalia eens eerder bezocht en toen viel het wat tegen. Maar de andere dames waren het echt niet, dus toch een kans gegeven.
Geen spijt van. Nathalia is mooi, puur natuur en super lief. Lekkere massage gehad, stevig en grondig. Het pijpen was wel lekker, maar beetje eentonig en van korte duur. Daarna in verschillende standjes geneukt. En hard ook! Uiteindelijk behoorlijk klaargekomen. Er zijn betere dames, maar niet veel bij MM.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan