Recensie Nathalia Nieuwstad 5 (links) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
197
19/08/21
85
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€ 50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal keer bij de Zuid Amerikaanse Nathalia geweest. Wat een lieve vrouw is dit. De gesproken taal was Spaans en deels Nederlands. Na eerst even een ontspannen praatje te hebben gemaakt kan het wassen beginnen. Daarna op bed gaan liggen en Nathalia kwam er al aan. Wat opvalt is dat ze, vind ik, hele mooi natuurlijke borsten heeft waar je ook lekker mee mag spelen en aan likken. Na een beetje zoenen op de mond begon ze heerlijk mijn hele bovenlichaam te zoenen. Niet veel later had ze Willy in haar mond en werd er diep en vakkundig ZC gepijpt. Na enige tijd kwam ze weer omhoog en gingen we door met tongzoenen, wat steeds heftiger werd. Niet veel later kreeg Willy een jasje aan en werd er in verschillende standjes geneukt. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar. Nadat ik mijn kruit verschoten had werd er weer even gezoend als cooling down. Al de keren dat ik bij haar ben geweest was een heerlijk ontspannen feest. Herhaling voor mij zeker.
 
Vandaag nog even bij Nathalia geweest voor haar lange vakantie die op 27 januari begint tot medio april. Het was een korte sessie helaas, maar wel weer heerlijk genoten van haar mooie lichaam en haar lieve woordjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan