Recensie Nathalia, Schepenenvijverstraat 21/3, Vogue 1 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.104
11/07/21
11.578
76
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame al enkele keren gezien en eens haar naam gevraagd aan het raam en toch maar binnengegaan.
Ze vroeg mijn naam en gingen naar achter, betaalde haar, ik waste mijn handen en vond wel geen keukenpapier en bood het mij aan zonder iets te zeggen, nadat ik mij uitgekleed had kon ik plaatsnemen op bed, ze had zich niet volledig uitgekleed maar haar rozen lingerie pakje losgemaakt en rolde het op tot over haar borsten.
Wat je moest zien kreeg je wel te zien, poes, borsten en kont.
Ze ziet er zeer goed uit, niks op aan te merken.
Ondanks ik nog niet op volle sterkte was trok ze het condoom over mijn lid en begon ze te pijpen maar niks van variatie, vrij zacht, geen tempowisseling en niks van enthousiasme, jammer.
Kont aanraken (ze zat naast je) en een borst aanraken was zowat het enige positieve die ik kan zeggen van haar.
Daarna stopt ze met pijpen en komt ze met haar kont voor je zonder iets te zeggen en kon je haar in doggy nemen.
Wat mij ook stoorde is dat het in de kamer snikheet was, niks van ventilatie.
Ik was al aan het zweten en had nog bijna niks uitgericht!
Ik moet nu wel zeggen dat ik een warmbloedig persoon ben, ik heb nooit te koud en bijna altijd te warm.
Ik vroeg of ik op haar mocht en ze stemde toe, allee ze knikte dat het OK was.
Ze draaide haar hoofd en deed haar ogen toe zodat je haar kunt penetreren alsof het een pop is.
De sfeer was ver te zoeken en voelde dat het op deze manier niet ging lukken en stopte, ik vroeg of zij op mij wilde maar ze zei NO, ik trok mij terug en ze zei wat er scheelde (ze had toch haar tong niet ingeslikt).
Ik zei maar beleefd dat ik waarschijnlijk niet geil genoeg was en probeerde ondertussen mij klaar te trekken in het condoom maar mijn lid had er zelf geen zin meer in, ik stapte dan maar van bed ondanks mijn tijd nog niet om was, gooide het condoom in de vuilbak.
Ik kreeg dan zonder iets te zeggen een paar velletjes keukenrol en droogde mijn voorhoofd af.
Ik vroeg nog hoe oud ze was en zei,19 , ik zou ze mss iets ouder schatten maar eigenlijk is dat niet belangrijk, ze zou uit Hongarije komen.
Ze zei nog thank you maar ik zei verder niks meer en dacht er het mijne van en trok de deur achter mij toe.
Ik dacht bij mezelf ga ik nu nog naar het SKW maar dan zal het mss toch zeer laat worden en ging naar mijn auto om een beetje water te drinken en ga dan op zoek in de buurt naar een andere dame want zo ga ik niet naar huis!
Dit is zeer lang geleden dat ik zo een povere service kreeg!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan