Recensie Nathalie (Cub), Doetinchem, Eroscentum Escape k14 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deventerdude

Wandelaar
68
25/03/22
39
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag rond 12 uur daar gekomen na 2 keer rondgelopen bij k14 naar binnen helaas ben ik haar naam kwijt. Maar wauw wat een vrouw slank mooie tieten( geen neppers) lekker kontje, lief koppie.
Gekozen voor pzc en neuken. Dit was in 1 woord goddelijk eentje waar Odin voor uit Wahalla zou komen.
Neemt heerlijk te tijd voor je eerst alles even wassen daarna bij de muur elkeer eerst ontdekken wat een heerlijk lichaam zacht met een lekker geschoren kutje waar ik lekker aan mocht zitten gevoelig klitje maar als je het goed doet hoor je haar niet klagen ik mocht haar zelfs tongzoenen. Daarna lekker op bed waar ze me rustig heerlijk pijpte zonder waarbij de ballen niet vergeten worden, toen lekker even naast me komen liggen zodat ik even heerlijk met haar knopjes mocht spelen en kutje
Toen heerlijk even bovenop waardoor je een heerlijk uitzicht hebt en ze je ook heerlijk aankijkt waar ik wel van hou toen lekker afgemaakt in doggy.
Na afloop nog even gekletst ik begreep dat ze uit Nijmegen komt
Ben met een glimlach weggegaan
Ze zat nu in k14 en zei vaak in k2 te zitten
Herhalingsgevaar zeer groot voor mij
 
Vandaag rond 12 uur daar gekomen na 2 keer rondgelopen bij k14 naar binnen helaas ben ik haar naam kwijt. Maar wauw wat een vrouw slank mooie tieten( geen neppers) lekker kontje, lief koppie.
Gekozen voor pzc en neuken. Dit was in 1 woord goddelijk eentje waar Odin voor uit Wahalla zou komen.
Neemt heerlijk te tijd voor je eerst alles even wassen daarna bij de muur elkeer eerst ontdekken wat een heerlijk lichaam zacht met een lekker geschoren kutje waar ik lekker aan mocht zitten gevoelig klitje maar als je het goed doet hoor je haar niet klagen ik mocht haar zelfs tongzoenen. Daarna lekker op bed waar ze me rustig heerlijk pijpte zonder waarbij de ballen niet vergeten worden, toen lekker even naast me komen liggen zodat ik even heerlijk met haar knopjes mocht spelen en kutje
Toen heerlijk even bovenop waardoor je een heerlijk uitzicht hebt en ze je ook heerlijk aankijkt waar ik wel van hou toen lekker afgemaakt in doggy.
Na afloop nog even gekletst ik begreep dat ze uit Nijmegen komt
Ben met een glimlach weggegaan
Ze zat nu in k14 en zei vaak in k2 te zitten
Herhalingsgevaar zeer groot voor mij
Was haar naam Naomi?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze heet Natalie en komt naar eigen zeggen uit Cuba. Er is al een topic over Natalie op kamer 1, ik weet niet of dit dezelfde is? Dame zat vandaag op k2 en lijkt toch wel de 30 ruim gepasseerd. Uitstekende dienstverlening, wel komt ze een beetje vreemd over. Alsof ze onder invloed is (of dat zo is weet ik niet). Maria in de Escape heeft dat ook een beetje, ik hou daar persoonlijk niet zo van. Maar dienstverlening is zeer overtuigend!
 
Laatst bewerkt:
Duco, ook bij mij zat Nathalie in kamer 2. Het is een getinte dame met lichte ogen. Dat geeft onder de blacklite een bijzonder effect. Ze speelt er mee door te teasen, je indringend aan te kijken, te verleiden. Ik heb haar uitgebreid gesproken en kan je verzekeren, ze is absoluut bij de tijd
 
Duco, ook bij mij zat Nathalie in kamer 2. Het is een getinte dame met lichte ogen. Dat geeft onder de blacklite een bijzonder effect. Ze speelt er mee door te teasen, je indringend aan te kijken, te verleiden. Ik heb haar uitgebreid gesproken en kan je verzekeren, ze is absoluut bij de tijd
Weet iemand welke dagen ze er is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds vandaag is Nathalie er weer, ze is te vinden in kamer 9. Ze gaf aan dat ze vandaag weer is begonnen na een lange vakantie.

Heerlijk geteased en gezoend en tegen me aan gereden om me na het wassen tegen de muur te zetten en me lekker zc te pijpen. Ondertussen ook je ballen likken en je heel diep en intens aankijkend, geweldig!

Vervolgens op bed verder gegaan met pijpen. Moest moeite doen om niet te snel te komen. Toen ik haar natte kutje voelde uitgenodigd om in 69 verder te gaan. Wel 20 extra betaald maar dat was het meer dan waard. Vervolgens rubber erom en in meerdere standjes geneukt. Helaas te snel mijn kruit verschoten, het was te geil met haar intense blik en zeiknatte kutje.
 
Ze weet wel het het geld uit je zak te kloppen.
Sinds vandaag is Nathalie er weer, ze is te vinden in kamer 9. Ze gaf aan dat ze vandaag weer is begonnen na een lange vakantie.

Heerlijk geteased en gezoend en tegen me aan gereden om me na het wassen tegen de muur te zetten en me lekker zc te pijpen. Ondertussen ook je ballen likken en je heel diep en intens aankijkend, geweldig!

Vervolgens op bed verder gegaan met pijpen. Moest moeite doen om niet te snel te komen. Toen ik haar natte kutje voelde uitgenodigd om in 69 verder te gaan. Wel 20 extra betaald maar dat was het meer dan waard. Vervolgens rubber erom en in meerdere standjes geneukt. Helaas te snel mijn kruit verschoten, het was te geil met haar intense blik en zeiknatte kutje.
Ook maar even bij Nathalie geweest . Niks aan toe toevoegen aan het verhaal van Matt. Wat een topper en ja als je wat extra's wil moet je ook wat extra's betalen logisch toch. Maar zij is het waard. Gauw weer terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan